hoe wassie?quote:
lekker dagje thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:03 schreef MissJ het volgende:
Goeieeeeeeeeeeeeeeeemorguh!![]()
Ik ben vandaag een dagje thuis want er komt een knakker langs om het elektriciteitsnet te vernieuwen. Ofzo ietsDus heerlijk ff relaxen en eind van de middag naar de kapper
Morgeee, heb je doekoes ontvangen?quote:
Yes!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morgeee, heb je doekoes ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter betalen zequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoef nog maar geld van 2 mensen
vond hem cool. De rest ook wel geloof ik!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe wassie?
Ik wil er ook heen denk ik
Het is een vloek.. Net als die 'bump' post in het mercedestopic waar je het over had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom worden serieuze topics van mij meteen beschouwd als potentiële ONZ topics
Ja.. dat ene mokkel betaald zaterdag.. die vriendin van mij en door.. die zat MeeHHMaaahhMOoohh te doen om overmaken via internetquote:
Ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
vond hem cool. De rest ook wel geloof ik!
Oja dat ging nergens overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een vloek.. Net als die 'bump' post in het mercedestopic waar je het over had.
Goeiemorguhhhhhhhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen en wat is een heks/modus???
Ah, vanavond eens kijken!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=12973205 net gezien heftig.
Deze aflevering, gepresenteerd door Brecht van Hulten, geheel gewijd aan een aangekochte documentaire over zogeheten 'Bacha Bazi', een oude traditie op het gebied van prostitutie en seksuele slavernij in Afghanistan. Hierbij worden jonge en arme jongens geronseld om voor een uitsluitend mannelijk publiek onder dwang te dansen, te zingen en seks te hebben. Het bezitten van een dansjongen is onder krijgsheren en machtige zakenlieden een statussymbool in Afghanistan.
Datum uitzending: 15-08-2011. Tijdsduur: 26'08"
ohh jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goeiemorguhhhhhhh
weetjehetnietmeer? de meet? haha!
heftig hoor jongentjes die worden geronseld duurt maar half uurtje wist wel dat het bestond maar toch, maar let op in het begin van de doc, wat een mooi land is Afghanistan die bergen maar dat terzijde het onderwerp is niet zo vrolijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |