hoe wassie?quote:
lekker dagje thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:03 schreef MissJ het volgende:
Goeieeeeeeeeeeeeeeeemorguh!![]()
Ik ben vandaag een dagje thuis want er komt een knakker langs om het elektriciteitsnet te vernieuwen. Ofzo ietsDus heerlijk ff relaxen en eind van de middag naar de kapper
Morgeee, heb je doekoes ontvangen?quote:
Yes!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Morgeee, heb je doekoes ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter betalen zequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik hoef nog maar geld van 2 mensen
vond hem cool. De rest ook wel geloof ik!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe wassie?
Ik wil er ook heen denk ik
Het is een vloek.. Net als die 'bump' post in het mercedestopic waar je het over had.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:10 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom worden serieuze topics van mij meteen beschouwd als potentiële ONZ topics
Ja.. dat ene mokkel betaald zaterdag.. die vriendin van mij en door.. die zat MeeHHMaaahhMOoohh te doen om overmaken via internetquote:
Ja!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
vond hem cool. De rest ook wel geloof ik!
Oja dat ging nergens overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is een vloek.. Net als die 'bump' post in het mercedestopic waar je het over had.
Goeiemorguhhhhhhhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goedemorgen en wat is een heks/modus???
Ah, vanavond eens kijken!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=12973205 net gezien heftig.
Deze aflevering, gepresenteerd door Brecht van Hulten, geheel gewijd aan een aangekochte documentaire over zogeheten 'Bacha Bazi', een oude traditie op het gebied van prostitutie en seksuele slavernij in Afghanistan. Hierbij worden jonge en arme jongens geronseld om voor een uitsluitend mannelijk publiek onder dwang te dansen, te zingen en seks te hebben. Het bezitten van een dansjongen is onder krijgsheren en machtige zakenlieden een statussymbool in Afghanistan.
Datum uitzending: 15-08-2011. Tijdsduur: 26'08"
ohh jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Goeiemorguhhhhhhh
weetjehetnietmeer? de meet? haha!
heftig hoor jongentjes die worden geronseld duurt maar half uurtje wist wel dat het bestond maar toch, maar let op in het begin van de doc, wat een mooi land is Afghanistan die bergen maar dat terzijde het onderwerp is niet zo vrolijk.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
Mogguh
Missy had me gisteren gekrabd, heel licht sneetje het bloedde amper, maar het begint te ontsteken geloof ik
even een tetanus prikje halen!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef Lutte het volgende:
Mogguh
Missy had me gisteren gekrabd, heel licht sneetje het bloedde amper, maar het begint te ontsteken geloof ik
Die heb ik nog een werkende geloof ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
even een tetanus prikje halen!
Zo help je het topic alleen maar om zeep, dus snap niet wat hij bedoelt met behoud de kwaliteit in F&L, hij verpest er zelf. Er zit best potentie inquote:
Kijk ik snap best dat je het ziet als een troll topic ofzo, dat is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld maar alles wat er in staat is echt gebeurdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zo help je het topic alleen maar om zeep, dus snap niet wat hij bedoelt met behoud de kwaliteit in F&L, hij verpest er zelf. Er zit best potentie in
Dat bedoel ik, je hebt het al eerder in de SC gezegd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk ik snap best dat je het ziet als een troll topic ofzo, dat is misschien ook wel een beetje mijn eigen schuld maar alles wat er in staat is echt gebeurd
Ben al in feedback bezigquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, je hebt het al eerder in de SC gezegd.
Maar hij gaat op elke opmerking zeiken, ja dan wordt het niks, maar dat is wel een beetje zijn schuld
Wat goed zeg (dat afvallen dan he, spierpijn is niet leuk niequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zo 2,7 kilo eraf
toch maar weer een weekje shaken, dat helpt bij mij het meest
En goedemorgenIk heb spierpijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:13 schreef MissJ het volgende:
Zoooo heb weer elektriciteit
[..]
Wat goed zeg (dat afvallen dan he, spierpijn is niet leuk nie)!
Welke shakes gebruik je?
Ik heb bijna 7 jaar geleden Herbalife gedaan, goed afgevallen en is er nog steeds af. Nu gebruik ik soms even een tijdje Weigtcare shakes om te balansen
facebook? Gebeurt wel vakerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Whut
Account tijdelijk niet beschikbaar
Vanwege een probleem op de site is je account momenteel niet beschikbaar. We verwachten dit probleem snel op te kunnen lossen. Probeer het opnieuw over enkele minuten.
whehe...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien hebben ze voor een paar euro meer een geluidje ingebouwd.
ja dat had ik van de week ookquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ongesteld geworden![]()
2 Dagen te vroeg
Kan gebeurenquote:
Nee hoor. Zometeen doet-ie het gewoon.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
ow alle facebookjes zijn oegh?
quote:
wellicht kan ik.je vanaf Groningen cs oppikken. Moet ik even met de organisatie in conclaaf. Weet niet of dat gunstig is wat betreft overstapquote:
Dat kan ik anders ook doen, ik ben rond 3 uur in Groningen denk ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
wellicht kan ik.je vanaf Groningen cs oppikken. Moet ik even met de organisatie in conclaaf. Weet niet of dat gunstig is wat betreft overstap
Dat moet ik redden, MissJ is om 11.56 in Schiedam en dan rij ik meteen door, ff kijken op Tommiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan om 14.52 op Groningen CS zijn.
Bea is op dit moment niet available, spreek een bericht in na de piep!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik wil m'n schaakstukken terug van de koningin herself.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bea is op dit moment niet available, spreek een bericht in na de piep!
Clown Funny.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Met zo'n montuurtje kom je in de buurt.
Als Clown Funny nog onder railrunner valt kan ik haar overigens meenemen.
Komt niet op een paar minuten aan hoor. Rustig aan en dan zou ik het oppikken super vinden! (sms/bellen graag, mn whatsapp is wat wankel)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:09 schreef Kally het volgende:
Oh ik kan je dan wel oppikken Duzje, dat red ik makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |