WAT BEDOEL JE DAARMEE JORDY LEG ALLES UIT EN WEL NU METEENquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:57 schreef jordyqwerty het volgende:
waar is toch dat zebrahondje voor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT BEDOEL JE DAARMEE JORDY LEG ALLES UIT EN WEL NU METEEN
een tent hossel je niet. je hosselt een chick of een tent met een chick erin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
Over hosselen gesproken, ik moet nog een tent zien te hosselen voor mijn introweek.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Jezelf tof vinden als je 'hosselkoning' genoemd wordt.
soberzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Waar zie je ergens dat ik het tof vind?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Slechte bruggetjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
Over hosselen gesproken, ik moet nog een tent zien te hosselen voor mijn introweek.
http://tente.quechua.com/en/tent/r-8,a-26,tente-2-seconds-i.htmlquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
Voor mij is dat hosselen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
een tent hossel je niet. je hosselt een chick of een tent met een chick erin.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte bruggetjes.
Maar ik weet niet of je een gratis tent weet te regelen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waar zie je ergens dat ik het tof vind?
quote:
Zie nog nietsquote:
Als hosselen zo tof is, lijkt het me sterk dat je het erg vindt als je hosselkoning wordt genoemd.quote:
Ik kan toch kijken of ik van iemand een tent kan lenen? Dus het kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte bruggetjes.
Maar ik weet niet of je een gratis tent weet te regelen hoor.![]()
Die is niet eens online te koop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://tente.quechua.com/en/tent/r-8,a-26,tente-2-seconds-i.html
Problem solved.
Zou er geen probleem van maken nee. Maar ik heb een hekel aan hatenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als hosselen zo tof is, lijkt het me sterk dat je het erg vindt als je hosselkoning wordt genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zou er geen probleem van maken nee. Maar ik heb een hekel aan hatenIk heb wel aan meer dingen een hekel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maar dan blijf ik maar haten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb wel aan meer dingen een hekel.
Ik ben op dit moment in zo'n toestand, dus daar kun je op dit moment wel redelijk veel last van hebben bij mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ook maar dan blijf ik maar haten.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment in zo'n toestand, dus daar kun je op dit moment wel redelijk veel last van hebben bij mij.
Hoi.quote:
ik zie het jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan toch kijken of ik van iemand een tent kan lenen? Dus het kan.
[..]
Die is niet eens online te koop.
Of ik ga online shoppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik zie het ja
Dan haal je 'm in de Decathlon winkel in Amsterdam
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
Een goedkope 2de hands tent die je daarna eventueel weg kan doen
Waarom überhaupt een tent kopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
waarom the fuck zou je een tent gaan kopen en vervolgens weggooien?
ook zoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een tent kopen
Eventueel! Je weet maar nooit wat er gebeurd met je tent als er veel mensen in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
waarom the fuck zou je een tent gaan kopen en vervolgens weggooien?
Of een appartement.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook zoiets.gewoon een hotel boeken.
vreselijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Op de camping kan best leuk zijn. Maar niet in een tent.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
kamperen
camping
tent
op grond slapen
openbare douches/wc's
hotel
bediend worden
luxe kamers
4/5 sterren hotels
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
kamperen
camping
tent
op grond slapen
openbare douches/wc's
hotel
bediend worden
luxe kamers
4/5 sterren hotels
Met beide eens. Geen tent in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Op de camping kan best leuk zijn. Maar niet in een tent.
Mwah, in een chaletje of huisje ofzo. Of zo'n bungalowpark. Dat vind ik wel tof. Lekker rondhangen met de rest van de camping op de campingdisco.quote:
Dan kan ook ja. Maar ik vind het wel fijner om een nieuwe te kopen omdat ik anders binnen twee jaar weer een tent moet gaan kopen. Wel een goedkope trouwens..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
Een goedkope 2de hands tent die je daarna eventueel weg kan doen
wat versta jij onder een campingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Naar een CAMPING gaan om in een huisje te zitten
Ik ga naar Roompot campings, niet naar de camping bij boer Harry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Naar een CAMPING gaan om in een huisje te zitten
Dit jaar enkele dagen gedaan. Vindt het wel fijn om in een gewoon bed te slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind een stacaravan trouwens ook nog wel te doen, mits goed onderhouden en netjes.
Ik slaap sowieso niet graag in een ander bed dan die van mezelf of Mark.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dit jaar enkele dagen gedaan. Vindt het wel fijn om in een gewoon bed te slapen.
en jij maar zeggen dat je in de kerstvakantie langs wil komen en mijn bed wil uitproberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso niet graag in een ander bed dan die van mezelf of Mark.
oke kosten 100/0 voor jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als ik maar niet hoef te regelen
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar Roompot campings, niet naar de camping bij boer Harry.
Ja, en in jouw bed!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij maar zeggen dat je in de kerstvakantie langs wil komen en mijn bed wil uitproberen
Heftige shit ouwe.quote:
dat is ook zo, maar bediend worden is echtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, en in jouw bed!Nee ik slaap gewoon het liefste in een bed die iemand thuis heeft staan.
Ik vind bedden in hotels over het algemeen ook kut enzo.
De camping bij boer Harry staan allemaal van die mensen die te gierig zijn om op een leuke camping te staan. En op een camping gaat het om het samen vakantie vieren met de andere mensen op de camping. /care dat ik dan in een huisje zit en jij in een tent.quote:
wel met een chickie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef Joosterd het volgende:
Ik vind een camping super gezellig eigenlijk alleen ik houd er niet van om in de tent te slapen.
En ik vind het prettig om niet op de grond of een of ander slap luchtbedje te slapen, dus betaal ik maar wat meer dat ik wat luxer slaap.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Ezell het volgende:
Een dak boven je hoofd hebben zie ik sowieso als een soort luxe, dus een paar dagen in een tent op een camping slapen vind ik geen probleem.
Onzin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De camping bij boer Harry staan allemaal van die mensen die te gierig zijn om op een leuke camping te staan. En op een camping gaat het om het samen vakantie vieren met de andere mensen op de camping. /care dat ik dan in een huisje zit en jij in een tent.
Dat was een stacaravan van de oudersquote:
Het is onzin dat je op een camping zit om samen met andere mensen vakantie te vieren? Oh, dan heb ik iets gemist van het begrip 'camping' en 'vakantie'.quote:
Nee, dat op de camping van 'Boer Harry' alleen maar gierige mensen staan. Volgens jou staan er alleen maar leuke mensen op campings van Roompot.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is onzin dat je op een camping zit om samen met andere mensen vakantie te vieren? Oh, dan heb ik iets gemist van het begrip 'camping' en 'vakantie'.
herkenbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef Joosterd het volgende:
Als je in de tent slaapt en naar de wc moet en een grote boodschap moet doen dan kan iedereen dat zien aangezien je met een wc rol loopt.![]()
Dat kan ook. Ik slaap liever ook in een lekker bedje, maar ik heb niks tegen kamperen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
En ik vind het prettig om niet op de grond of een of ander slap luchtbedje te slapen, dus betaal ik maar wat meer dat ik wat luxer slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roompot was een voorbeeld, je hebt ook andere campings die leuk zijn. Maar ik vind op de camping van 'boer Harry' staan wel degelijk gierig. Die staanplaatsen zijn ongetwijfeld een stuk goedkoper dan op een Roompot camping, maar daarentegen is op een Roompot camping wel een stuk meer te doen. Dan betaal ik liever wat meer dan als een gierige krent in het weiland van 'boer Harry' te gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, dat op de camping van 'Boer Harry' alleen maar gierige mensen staan. Volgens jou staan er alleen maar leuke mensen op campings van Roompot.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik slaap liever ook in een lekker bedje, maar ik heb niks tegen kamperen.Ik heb ook niks tegen kamperen, maar dat doe ik liever in een caravan of iets dergelijks dan in een tent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeft niet precies gierigheid te zijn. Als je bijvoorbeeld eenmaal ergens op een camping hebt gestaan en daar gezellige mensen hebt ontmoet die daar een vaste plek hebbben dan ga je eerder daar heen terug dan naar een onbekende plek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Roompot was een voorbeeld, je hebt ook andere campings die leuk zijn. Maar ik vind op de camping van 'boer Harry' staan wel degelijk gierig. Die staanplaatsen zijn ongetwijfeld een stuk goedkoper dan op een Roompot camping, maar daarentegen is op een Roompot camping wel een stuk meer te doen. Dan betaal ik liever wat meer dan als een gierige krent in het weiland van 'boer Harry' te gaan zitten.
Misschien, maar de keuze om daar te gaan staan heeft over het algemeen wel te maken met geld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoeft niet precies gierigheid te zijn. Als je bijvoorbeeld eenmaal ergens op een camping hebt gestaan en daar gezellige mensen hebt ontmoet die daar een vaste plek hebbben dan ga je eerder daar heen terug dan naar een onbekende plek.
Tenminste dat zou ik doen.
Je snapt mij niet. Ik ga liever naar een particuliere camping omdat mijn eigen ervaring is dat er daar meer te doen is, er een leukere sfeer hangt etc. Waar je nog gewoon een vuurtje kan maken en brood erboven kan gaan bakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Roompot was een voorbeeld, je hebt ook andere campings die leuk zijn. Maar ik vind op de camping van 'boer Harry' staan wel degelijk gierig. Die staanplaatsen zijn ongetwijfeld een stuk goedkoper dan op een Roompot camping, maar daarentegen is op een Roompot camping wel een stuk meer te doen. Dan betaal ik liever wat meer dan als een gierige krent in het weiland van 'boer Harry' te gaan zitten.
Dat faalt behoorlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
steeds naar dezelfde bestemming gaanx 10^99
ik ken iemand die al 7 jaar achterelkaar naar dezelfde bestemming gaat, in hetzelfde hotel
des meer geld je neerlegt, des meer je kan doen. want niet alles is gratis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef jordyqwerty het volgende:
En ik snap ook niet waarom geld iets te maken heeft met gezelligheid
Ik bedoel niet goede campings, ik bedoel leuke campings met veel te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je snapt mij niet. Ik ga liever naar een particuliere camping omdat mijn eigen ervaring is dat er daar meer te doen is, er een leukere sfeer hangt etc. Waar je nog gewoon een vuurtje kan maken en brood erboven kan gaan bakkenEn dat dan met de hele camping oid. Ik hoop dat je niet bedoelt met 'andere campings' andere bedrijven zoals Roompot want het is echt niet zo dat alleen maar grote namen goede campings hebben.
Die ouders van een vriendin van mij hebben dus gewoon een stacaravan. Ze wonen zelf in het centrum van de stad omdat ze een eigen winkel hebben zonder grote tuin. En op de camping daar hebben ze genoeg ruimtequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:30 schreef Etsu het volgende:
steeds naar dezelfde bestemming gaanx 10^99
ik ken iemand die al 7 jaar achterelkaar naar dezelfde bestemming gaat, in hetzelfde hotel
twee keer (achterelkaar) naar hetzelfde hotel/bestemming, mij niet gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die ouders van een vriendin van mij hebben dus gewoon een stacaravan. Ze wonen zelf in het centrum van de stad omdat ze een eigen winkel hebben zonder grote tuin. En op de camping daar hebben ze genoeg ruimte
Ik was een keer ergens in Zeeland waar echt gigantisch veel te doen was, gewoon heel gastvriendelijke mensen daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik bedoel niet goede campings, ik bedoel leuke campings met veel te doen.Ik betwijfel of er bij boer Harry meer te doen is dan op bijvoorbeeld een camping zoals Roompot. Ik betwijfel namelijk of boer Harry een zwembad heeft of iets dergelijks. Kan misschien ook ergens anders, maar hey, je gaat naar de camping voor de camping toch. Anders ga je wel in een hotel of appartement slapen.
Zeeland? Gastvriendelijk? Sinds wanneer dat dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was een keer ergens in Zeeland waar echt gigantisch veel te doen was, gewoon heel gastvriendelijke mensen daar
Ik vind een zwembad echt niet noodzakelijk ook, wel leuk natuurlijk, watergevecht jatog
Dat kan. Ik heb daar klaarblijkelijk een andere mening over, maar goed, ik ben dan waarschijnlijk ook anders opgevoed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik was een keer ergens in Zeeland waar echt gigantisch veel te doen was, gewoon heel gastvriendelijke mensen daar
Ik vind een zwembad echt niet noodzakelijk ook, wel leuk natuurlijk, watergevecht jatog
ik vind arme mensen toch vaak gezelliger omdat ze niet zo aso zijn en zich niet vanalles menenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:32 schreef Etsu het volgende:
en als je wat rijker bent, dan kom je ook terecht in wat 'rijkere' campings met dezelfde mensen uit dezelfde kringen, waardoor er meer sociale contacten ontstaan en zo meer gezelligheid.
Sinds ze geld ruiken boh jwtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeeland? Gastvriendelijk? Sinds wanneer dat dan?
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
twee keer (achterelkaar) naar hetzelfde hotel/bestemming, mij niet gezien.
het ligt er maar net aan uit welke kringen je komt en of je daarmee kan opschieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik vind arme mensen toch vaak gezelliger omdat ze niet zo aso zijn en zich niet vanalles menen
Ook niets voor mij. Maar de meningen zijn verschillend.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
twee keer (achterelkaar) naar hetzelfde hotel/bestemming, mij niet gezien.
Jullie scheren allebei mensen over een kam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik vind arme mensen toch vaak gezelliger omdat ze niet zo aso zijn en zich niet vanalles menen
na 1x heb ik het wel gezien.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef Joosterd het volgende:
Arm of rijk of slim of dom ze kunnen allemaal gezellig zijn. Maar verwacht geen hoogstaande gesprekken van iemand die niet bijster slim is.
Jij niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jullie scheren allebei mensen over een kam.
Jawel, ik beweer ook nergens dat ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jij niet?
Tevens; het woordje 'vaak'.
niet direct, maar ga het wellicht overwegen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
rot gewoon eens op uit Nederland jij
gelukkigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
niet direct, maar ga het wellicht overwegen.
Mijn persoonlijke ervaring is vaak en niet soms.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, ik beweer ook nergens dat ik dat niet doe.
Verder is het nog steeds over een kam scheren, ondanks dat er vaak staat. Als je 'soms' zegt, is het weer heel wat anders.
O, daar heb ik geen ervaring mee. Maar je kan dan toch ook naar een ander deel van het land?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
na 1x heb ik het wel gezien.dan wil ik wel iets anders. jaar daarop dan wel weer hetzelfde land, maar niet achterelkaar.
Mijn persoonlijke ervaring is dat het geen kut uitmaakt, maar dat het aan de mens ligt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is vaak en niet soms.
mweh, dat is saaiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, daar heb ik geen ervaring mee. Maar je kan dan toch ook naar een ander deel van het land?
Dat rijken vaak asoicaal zijn, ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Etsu het volgende:
dus jouw persoonlijke ervaring is dat alle rijken vaak asociaal zijn?![]()
prachtig jongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
het zal een gelukzalig gevoel zijn des te eerder des te beter
okquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring is dat het geen kut uitmaakt, maar dat het aan de mens ligt.
dan ligt het toch echt aan jezelf.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat rijken vaak asoicaal zijn, ja.
ook dat ja. dat kan best, maar dat je je ernaar gaat gedragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring is dat armen vaak strontjaloers zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn persoonlijke ervaring is dat armen vaak strontjaloers zijn.
Mwah, het is niet echt mijn persoonlijke ervaring, het is meer het feit om aan te geven dat persoonlijke ervaring totaal subjectief is en dat het ook totaal heel anders kan zijn. Maar dan moetje daar wel open voor staan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook dat ja. dat kan best, maar dat je je ernaar gaat gedragen
precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, het is niet echt mijn persoonlijke ervaring, het is meer het feit om aan te geven dat persoonlijke ervaring totaal subjectief is en dat het ook totaal heel anders kan zijn. Maar dan moetje daar wel open voor staan.
Mensen die alleen op het strand gaan liggen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké. Maar ja, het ligt natuurlijk wel aan wat je op vakantie gaat doen.
bakken op het strandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, oké. Maar ja, het ligt natuurlijk wel aan wat je op vakantie gaat doen.
Het was een quote op mij en dus voor mij bedoeld. Je spreekt iets tegen wat ik gezegd zou hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat jij dat zei.
wat jij wil jongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het was een quote op mij en dus voor mij bedoeld. Je spreekt iets tegen wat ik gezegd zou hebben.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mensen die alleen op het strand gaan liggen.![]()
![]()
Haha.. Zelfde minuut ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
bakken op het strand![]()
maarja, dat kan in nederland ook.maar qua cultuur wil ik wel eens iets anders.
Jawol, maar of ik nou naar Caïro of naar Hurghada ga, cultuur en de omstandigheden zijn vrijwel identiekquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Haha.. Zelfde minuut ook.![]()
Ik vind leuk om wat van de stad te zien, dus ik zie al waar ons meningsverschil vandaan komt.
Hero en ik hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matige discussies hier wel.
Het kan me echt geen fuck interesseren wie er heeft gewonnen, het is een matige discussie.quote:
Jammer.quote:
Tja. Ik weet wel waar dat aan ligt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het kan me echt geen fuck interesseren wie er heeft gewonnen, het is een matige discussie.
Vertel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer.
[..]
Tja. Ik weet wel waar dat aan ligt.
Ik pas.quote:
Het doel van een discussie is vaak een ander overtuigen van je eigen gelijk en daarmee een discussie winnen, ja. Nooit geleerd toevallig?quote:
Wie heb je in hemelsnaam overtuigt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het doel van een discussie is vaak een ander overtuigen van je eigen gelijk en daarmee een discussie winnen, ja. Nooit geleerd toevallig?
Als je een discussie probeert te laten stoppen met een 'ok', vind ik dat een teken van zwakte en verlies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wie heb je in hemelsnaam overtuigt?
Boer Harry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wie heb je in hemelsnaam overtuigt?
Nadat iemand mij vertelt dat mijn persoonlijke ervaring 'aan mezelf' ligt, GOH!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je een discussie probeert te laten stoppen met een 'ok', vind ik dat een teken van zwakte en verlies.
Ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nadat iemand mij vertelt dat mijn persoonlijke ervaring 'aan mezelf' ligt, GOH!
ok.quote:
okquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
geen zin meer in, jordy, we zitten op dat gebied niet op 1 lijn, moet kunnen, even goeie vrienden
Kan ook gebruikt worden als bevestiging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was geen poging tot discussie eigenlijk.
Ik hoef helemaal geen discussiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was geen poging tot discussie eigenlijk.
Hoeft niet nee, maar kan wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal geen discussieEen meningsverschil hoeft niet te leiden tot een discussie jongen, dat we dingen anders zien is me toch echt al duidelijk
Zal het onthouden bij al jouw toekomstige spelfouten in welke taal dan ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
Oja, trouwens, het is 'overtuigd' met een d, niet met een t.
Ik wil niet in Nederland blijven wonen, jij wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zal het onthouden bij al jouw toekomstige spelfouten in welke taal dan ook
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet in Nederland blijven wonen, jij wel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zal het onthouden bij al jouw toekomstige spelfouten in welke taal dan ook
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland kan er mee door.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nederland kan er mee door.
Paar woordjes wel toevallig. Dus mocht ik daar spelfouten maken, zal een correctie moeilijk gaan.quote:
eeh, nee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Volgensmij verlies je de discussie over Nederland![]()
![]()
Wij hebben maar 2 seizoenen, de herfst en de winter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
Landen met echte seizoenen zijn sowieso eenwaard.
Dit jaar niet een echt geweldige zomer gehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
Landen met echte seizoenen zijn sowieso eenwaard.
Daarom vind ik Nederland niet zo geweldig eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dit jaar niet een echt geweldige zomer gehad
Zoals jij wenst, volgensmij verlies je het 'meningsverschil'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef Etsu het volgende:
Dit is geen discussie manIk zie nergens argumenten. Zeker dat je Nederlands gehaald hebt?
Doe mij maar rond de 25 graden en soms een enkele bui.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom vind ik Nederland niet zo geweldig eigenlijk.
Matige lijst.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zoals jij wenst, volgensmij verlies je het 'meningsverschil'.
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk. Beargumenteren en discussie voeren is een onderdeel van het schoolexamen namelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zoals jij wenst, volgensmij verlies je het 'meningsverschil'.
[ afbeelding ]
Dat legt uit waarom je erop gezakt bentquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Beargumenteren en discussie voeren is een onderdeel van het schoolexamen namelijk.
Beter stoppen we jou een keer in zo'n mijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Etsu het volgende:
De mijnen in Limburg als pwsonderwerp________________---____------____________-----------------------____________-------------------------------------- __________---------- !!!!!111
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat legt uit waarom je erop gezakt bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom zo'n inkoppertje
Nee godverdomme.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Heroinjunk het volgende:
Oscar je begint nu erg irritant te worden. Ga maar slapen.
Ik zeg: een FOK!meet in Limburg.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beter stoppen we jou een keer in zo'n mijn.
Ja, goed gelezenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:01 schreef Etsu het volgende:
De mijnen in Limburg als pwsonderwerp________________---____------____________-----------------------____________-------------------------------------- __________---------- !!!!!111
Lezen is ook een vak hè.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, goed gelezen [ afbeelding ]
Engels had ik niet verwacht ;')quote:
Engelsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Engels had ik niet verwacht ;')
MAW + Economiequote:
rot op jordyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, lezen is een manier van taalgebruik.
Grapjasquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
MAW lijkt mij eigenlijk best interessant.
Die examens zijn kk...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
MAW lijkt mij eigenlijk best interessant.
Meer inzet is overbodig op de middelbare tenzij je een lotingsstudie gaat volgenquote:
Mooi verwoord, kan ik me prima in leven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Meer inzet is overbodig op de middelbare tenzij je een lotingsstudie gaat volgen
tot je erachter komt dat je bij je studie wiskunde nodig hebt, of je een werkgever treft die graag je schoolcijfers even ziet om je mentaliteit te weten te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Meer inzet is overbodig op de middelbare tenzij je een lotingsstudie gaat volgen
Zonder veel inzet lukt het ook wel om te worden ingeloot. Bij mij in ieder geval.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Wiskunde heeft hij al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tot je erachter komt dat je bij je studie wiskunde nodig hebt, of je een werkgever treft die graag je schoolcijfers even ziet om je mentaliteit te weten te komen
dan ben je de zak jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tot je erachter komt dat je bij je studie wiskunde nodig hebt, of je een werkgever treft die graag je schoolcijfers even ziet om je mentaliteit te weten te komen
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
vavo bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
En sowieso willen de omstandigheden wel wat zeggen. Als je 4/5 havo in 1 jaar hebt gedaan, dan vind ik dat belangrijker dan welke cijfers je hebt behaald.
Hij zal toch eerder je WO/HBO diploma checken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik vraag mijn Wajong vast aan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dan ben je de zak ja![]()
joost onze levens hebben geen zin meer
Kan jij vinden, maar dat boeit die werkgevers geen ene kenser. Die willen alleen dat papiertje met cijfers zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
En sowieso willen de omstandigheden wel wat zeggen. Als je 4/5 havo in 1 jaar hebt gedaan, dan vind ik dat belangrijker dan welke cijfers je hebt behaald.
Behalve dat je niet elk vak doet wat een normaal iemand in havo4/5 wel doet. Het klinkt alsof je dubbel zoveel hebt gedaan, terwijl dat niet zo is.quote:
Probeer jij maar 2 schooljaren in één jaar te proppen en 8+ te halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan jij vinden, maar dat boeit die werkgevers geen ene kenser. Die willen alleen dat papiertje met cijfers zien.
Ik snap je nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Behalve dat je niet elk vak doet wat een normaal iemand in havo4/5 wel doet. Het klinkt alsof je dubbel zoveel hebt gedaan, terwijl dat niet zo is.
Te doen, mits een beetje gemotiveerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer jij maar 2 schooljaren in één jaar te proppen en 8+ te halen.
Jij weet niet waar je over praat, en dat is te zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Te doen, mits een beetje gemotiveerd.
ik bleef bijna zitten op ckvquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap je niet
LO en CKV doet een gemiddelde scholier geen fuck voor, en dat heb je op vavo niet. Voor de rest snap ik niet wat je bedoelt.
ik zou je post weghalen, straks googlet je toekomstige werkgever op je naam en dan ziet hij zoiets.quote:
Het is te doen puntquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je over praat, en dat is te zien.
Haha.quote:
ik heb het goedgemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou je post weghalen, straks googlet je toekomstige werkgever op je naam en dan ziet hij zoiets.
Bazige cijfers toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb mijn cijferlijst ook nog op de computer staan:
[ afbeelding ]
Ondanks Duits, economie en een gefaalde profielwerkstuk ben ik er toch wel blij mee.
Ik oordeel over zoveel dat ik zelf niet gedaan heb. Jij ook. Wij allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over zoiets oordelen als je het niet zelf gedaan hebt
Dat is zo, maar ik denk dat iemand met ervaring meer verstand van heeft dan iemand zonder ervaring.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik oordeel over zoveel dat ik zelf niet gedaan heb. Jij ook. Wij allemaal.
en die dacht dat ze moest herkansenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb mijn cijferlijst ook nog op de computer staan:
[ afbeelding ]
Ondanks Duits, economie en een gefaalde profielwerkstuk ben ik er toch wel blij mee.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Behalve dat je niet elk vak doet wat een normaal iemand in havo4/5 wel doet. Het klinkt alsof je dubbel zoveel hebt gedaan, terwijl dat niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ 10 PO's van GS ( buiten de les)
+ 4 Onderzoeken Biologie ( buiten de les)
+ 3 PO's maatschappijleer ( buiten de les)
+ 4 PO's WIS ( in de les)
+ 8 boekverslagen Nederlands
+ 4 boekverslagen Engels
+ Profielwerstuk
+ Mondeling Engels
+ Mondeling Nederlands
Lijkt mij niet echt weinig in minder dan 1 jaar.![]()
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Valt wel mee...quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
en die dacht dat ze moest herkansen![]()
![]()
![]()
De moeite die je met bepaalde dingen hebt is per persoon verschillend, je kan helaas niet even je geheugen scannen en checken of het zo is of nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik denk dat iemand met een ervaring meer verstand van heeft dan iemand zonder ervaring.
Nee, ene kan goed leren, en andere niet. Dan moet je niet gaan zeggen dat 2 jaar havo/vwo in 1 jaar én 8+ halen op alle cijfers te doen is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
De moeite die je met bepaalde dingen hebt is per persoon verschillend, je kan helaas niet even je geheugen scannen en checken of het zo is of niet
Op havo was me dat wel gelukt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer jij maar 2 schooljaren in één jaar te proppen en 8+ te halen.
Ik kan heel goed leren en denk dat dat voor mijzelf te doen is. Voor mij dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ene kan goed leren, en andere niet. Dan moet je niet gaan zeggen dat 2 jaar havo/vwo in 1 jaar én 8+ halen op alle cijfers te doen is.
Mij niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Op havo was me dat wel gelukt.
Je beheerst wiskunde of niet, ik zie jou geen 8+ halen op wiskunde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan heel goed leren en denk dat dat voor mijzelf te doen is. Voor mij dus
Vaak op een maandag 2 toetsen hebben + andere dingen die op school moesten ingeleverd worden breekt echt wel een keer op. Dan ben ik met een 6 wel tevreden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan heel goed leren en denk dat dat voor mijzelf te doen is. Voor mij dus
Maar ja, ik vind het zelf wat minder omdat ik weet dat ik het beter had kunnen doen. Best zonde, maar dat maakt nu eigenlijk toch niet meer uit voor mijn vervolgopleiding.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso beter dan mijn cijfersNouja, valt wel mee eigenlijk, alleen faalde ik in Engels
Precies. En iedere dag tot 18.00 uur op school zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vaak op een maandag 2 toetsen hebben + andere dingen die op school moesten ingeleverd worden breekt echt wel een keer op. Dan ben ik met een 6 wel tevreden.
HBO en universiteit is niet zo heel veel anders.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vaak op een maandag 2 toetsen hebben + andere dingen die op school moesten ingeleverd worden breekt echt wel een keer op. Dan ben ik met een 6 wel tevreden.
Wiskunde is aan te leren hoor, ik heb er nooit een flikker voor gedaan ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je beheerst wiskunde of niet, ik zie jou geen 8+ halen op wiskunde.
De studielast valt helemaal niet in te schatten aan de hand hiervan, en zonder je achtergrond te kennen (misschien heb je ervoor al wel havo4 gedaan). In december-feb vorig jaar had je gemiddeld bijna 100 posts/dag, dus heel druk zul je het niet gehad hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Net of met Gym + CKV het zoveel zwaarder wordt![]()
Mijn toetsrooster van de Vavo:
--
+ 10 PO's van GS ( buiten de les)
+ 4 Onderzoeken Biologie ( buiten de les)
+ 3 PO's maatschappijleer ( buiten de les)
+ 4 PO's WIS ( in de les)
+ 8 boekverslagen Nederlands
+ 4 boekverslagen Engels
+ Profielwerstuk
+ Mondeling Engels
+ Mondeling Nederlands
Lijkt mij niet echt weinig in minder dan 1 jaar.![]()
Dat ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. En iedere dag tot 18.00 uur op school zitten.
Nou, jongen, dan moet je niet huilie gaan doen als je niet aan de bak komtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wiskunde is aan te leren hoor, ik heb er nooit een flikker voor gedaan ja.
Kom van het MBO af. MBOquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De studielast valt helemaal niet in te schatten aan de hand hiervan, en zonder je achtergrond te kennen (misschien heb je ervoor al wel havo4 gedaan). In december-feb vorig jaar had je gemiddeld bijna 100 posts/dag, dus heel druk zul je het niet gehad hebben
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, jongen, dan moet je niet huilie gaan doen als je niet aan de bak komt
Voor mij was bijna alles op de Havo nieuw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:22 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De studielast valt helemaal niet in te schatten aan de hand hiervan, en zonder je achtergrond te kennen (misschien heb je ervoor al wel havo4 gedaan). In december-feb vorig jaar had je gemiddeld bijna 100 posts/dag, dus heel druk zul je het niet gehad hebben
Voor mij ook, en toch gehaald met een 6,9 gemiddeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voor mij was bijna alles op de Havo nieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |