tot je erachter komt dat je bij je studie wiskunde nodig hebt, of je een werkgever treft die graag je schoolcijfers even ziet om je mentaliteit te weten te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Meer inzet is overbodig op de middelbare tenzij je een lotingsstudie gaat volgen
Zonder veel inzet lukt het ook wel om te worden ingeloot. Bij mij in ieder geval.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Meer inzet is overbodig op de middelbare tenzij je een lotingsstudie gaat volgen
Wiskunde heeft hij al.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tot je erachter komt dat je bij je studie wiskunde nodig hebt, of je een werkgever treft die graag je schoolcijfers even ziet om je mentaliteit te weten te komen
dan ben je de zak jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
tot je erachter komt dat je bij je studie wiskunde nodig hebt, of je een werkgever treft die graag je schoolcijfers even ziet om je mentaliteit te weten te komen
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
vavo bedoel je?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
En sowieso willen de omstandigheden wel wat zeggen. Als je 4/5 havo in 1 jaar hebt gedaan, dan vind ik dat belangrijker dan welke cijfers je hebt behaald.
Hij zal toch eerder je WO/HBO diploma checken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik vraag mijn Wajong vast aan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dan ben je de zak ja![]()
joost onze levens hebben geen zin meer
Kan jij vinden, maar dat boeit die werkgevers geen ene kenser. Die willen alleen dat papiertje met cijfers zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
En sowieso willen de omstandigheden wel wat zeggen. Als je 4/5 havo in 1 jaar hebt gedaan, dan vind ik dat belangrijker dan welke cijfers je hebt behaald.
Behalve dat je niet elk vak doet wat een normaal iemand in havo4/5 wel doet. Het klinkt alsof je dubbel zoveel hebt gedaan, terwijl dat niet zo is.quote:
Probeer jij maar 2 schooljaren in één jaar te proppen en 8+ te halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan jij vinden, maar dat boeit die werkgevers geen ene kenser. Die willen alleen dat papiertje met cijfers zien.
Ik snap je nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Behalve dat je niet elk vak doet wat een normaal iemand in havo4/5 wel doet. Het klinkt alsof je dubbel zoveel hebt gedaan, terwijl dat niet zo is.
Te doen, mits een beetje gemotiveerd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer jij maar 2 schooljaren in één jaar te proppen en 8+ te halen.
Jij weet niet waar je over praat, en dat is te zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Te doen, mits een beetje gemotiveerd.
ik bleef bijna zitten op ckvquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap je niet
LO en CKV doet een gemiddelde scholier geen fuck voor, en dat heb je op vavo niet. Voor de rest snap ik niet wat je bedoelt.
ik zou je post weghalen, straks googlet je toekomstige werkgever op je naam en dan ziet hij zoiets.quote:
Het is te doen puntquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weet niet waar je over praat, en dat is te zien.
Haha.quote:
ik heb het goedgemaaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zou je post weghalen, straks googlet je toekomstige werkgever op je naam en dan ziet hij zoiets.
Bazige cijfers toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
Ik heb mijn cijferlijst ook nog op de computer staan:
[ afbeelding ]
Ondanks Duits, economie en een gefaalde profielwerkstuk ben ik er toch wel blij mee.
Ik oordeel over zoveel dat ik zelf niet gedaan heb. Jij ook. Wij allemaal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over zoiets oordelen als je het niet zelf gedaan hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |