quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
kamperen
camping
tent
op grond slapen
openbare douches/wc's
hotel
bediend worden
luxe kamers
4/5 sterren hotels
Met beide eens. Geen tent in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Op de camping kan best leuk zijn. Maar niet in een tent.
Mwah, in een chaletje of huisje ofzo. Of zo'n bungalowpark. Dat vind ik wel tof. Lekker rondhangen met de rest van de camping op de campingdisco.quote:
Dan kan ook ja. Maar ik vind het wel fijner om een nieuwe te kopen omdat ik anders binnen twee jaar weer een tent moet gaan kopen. Wel een goedkope trouwens..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
Een goedkope 2de hands tent die je daarna eventueel weg kan doen
wat versta jij onder een campingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Naar een CAMPING gaan om in een huisje te zitten
Ik ga naar Roompot campings, niet naar de camping bij boer Harry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Naar een CAMPING gaan om in een huisje te zitten
Dit jaar enkele dagen gedaan. Vindt het wel fijn om in een gewoon bed te slapen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind een stacaravan trouwens ook nog wel te doen, mits goed onderhouden en netjes.
Ik slaap sowieso niet graag in een ander bed dan die van mezelf of Mark.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dit jaar enkele dagen gedaan. Vindt het wel fijn om in een gewoon bed te slapen.
en jij maar zeggen dat je in de kerstvakantie langs wil komen en mijn bed wil uitproberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik slaap sowieso niet graag in een ander bed dan die van mezelf of Mark.
oke kosten 100/0 voor jouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als ik maar niet hoef te regelen
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga naar Roompot campings, niet naar de camping bij boer Harry.
Ja, en in jouw bed!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
en jij maar zeggen dat je in de kerstvakantie langs wil komen en mijn bed wil uitproberen
Heftige shit ouwe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |