WAT BEDOEL JE DAARMEE JORDY LEG ALLES UIT EN WEL NU METEENquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:57 schreef jordyqwerty het volgende:
waar is toch dat zebrahondje voor
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
WAT BEDOEL JE DAARMEE JORDY LEG ALLES UIT EN WEL NU METEEN
een tent hossel je niet. je hosselt een chick of een tent met een chick erin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
Over hosselen gesproken, ik moet nog een tent zien te hosselen voor mijn introweek.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Jezelf tof vinden als je 'hosselkoning' genoemd wordt.
soberzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Waar zie je ergens dat ik het tof vind?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Heroinjunk het volgende:
Slechte bruggetjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
Over hosselen gesproken, ik moet nog een tent zien te hosselen voor mijn introweek.
http://tente.quechua.com/en/tent/r-8,a-26,tente-2-seconds-i.htmlquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Ezell het volgende:
Voor mij is dat hosselen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
een tent hossel je niet. je hosselt een chick of een tent met een chick erin.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte bruggetjes.
Maar ik weet niet of je een gratis tent weet te regelen hoor.![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waar zie je ergens dat ik het tof vind?
quote:
Zie nog nietsquote:
Als hosselen zo tof is, lijkt het me sterk dat je het erg vindt als je hosselkoning wordt genoemd.quote:
Ik kan toch kijken of ik van iemand een tent kan lenen? Dus het kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Slechte bruggetjes.
Maar ik weet niet of je een gratis tent weet te regelen hoor.![]()
Die is niet eens online te koop.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://tente.quechua.com/en/tent/r-8,a-26,tente-2-seconds-i.html
Problem solved.
Zou er geen probleem van maken nee. Maar ik heb een hekel aan hatenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als hosselen zo tof is, lijkt het me sterk dat je het erg vindt als je hosselkoning wordt genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zou er geen probleem van maken nee. Maar ik heb een hekel aan hatenIk heb wel aan meer dingen een hekel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook maar dan blijf ik maar haten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb wel aan meer dingen een hekel.
Ik ben op dit moment in zo'n toestand, dus daar kun je op dit moment wel redelijk veel last van hebben bij mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ook maar dan blijf ik maar haten.
Geeft niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment in zo'n toestand, dus daar kun je op dit moment wel redelijk veel last van hebben bij mij.
Hoi.quote:
ik zie het jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan toch kijken of ik van iemand een tent kan lenen? Dus het kan.
[..]
Die is niet eens online te koop.
Of ik ga online shoppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik zie het ja
Dan haal je 'm in de Decathlon winkel in Amsterdam
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:12 schreef Joosterd het volgende:
Een goedkope 2de hands tent die je daarna eventueel weg kan doen
Waarom überhaupt een tent kopenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
waarom the fuck zou je een tent gaan kopen en vervolgens weggooien?
ook zoiets.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom überhaupt een tent kopen
Eventueel! Je weet maar nooit wat er gebeurd met je tent als er veel mensen in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
waarom the fuck zou je een tent gaan kopen en vervolgens weggooien?
Of een appartement.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
ook zoiets.gewoon een hotel boeken.
vreselijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Op de camping kan best leuk zijn. Maar niet in een tent.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
kamperen
camping
tent
op grond slapen
openbare douches/wc's
hotel
bediend worden
luxe kamers
4/5 sterren hotels
Forum Opties | |
---|---|