SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan de juiste emoticon niet vinden om de droevigheid van dit topic weer te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe noem je iemand die FOK!kers fokt?
Een FOK!-fokker![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan de juiste emoticon niet vinden om de droevigheid van dit topic weer te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw is niet altijd beter.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat zegt een kip op een forum?Het is FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
The FOK!fatherquote:
Wie is joop?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef krokdown het volgende:
geoden garp TS
wel ¤450,echt fantastisch
Gr gr
hEnk en iNgrid11!!111@#$!#$!111~~`~~1223einzzweidreivier!!#!@$!!!!111!1
en een poot van joop
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Nectar het volgende:
Wat krijg je als je tong80's postcount reset?
een man die zelfmoord pleegt in zandhoven xD
Wat is tong80 2 x de helft?quote:
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef Nectar het volgende:
Wat krijg je als je tong80's postcount reset?
een man die zelfmoord pleegt in zandhoven xD
Hij heeft mij. Meer heb je niet nodig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef maagzuur het volgende:
- Nectar maakt weinig vrienden op dit forum, alleen maar kuttopics XD!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ieder zijn ding.
In 2004 ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef honkeytonk het volgende:
Is die grap over dat beeldje al langs gekomen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
Komt een FOK!ker bij de orthodontist
FOK!ker: "Inb4 slotjes"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef o43blondiee het volgende:
De verleden tijd van komkommersla?Vrouwenhumor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat ie goed was
Typisch FOK! was die grap ook echtquote:
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:10 schreef o43blondiee het volgende:
Weet iemand hier waarom een brandweerwagen rood is??
Graag antwoorden met Ja of Nee
You just killed the topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:26 schreef o43blondiee het volgende:
Nee, ik zal het uitleggen.
Een brandweerwagen heeft 4 wielen en 5 waterslangen. 4 X 5 = 20. 20 Shilling is 1 Pond.
De Pond is een Engels muntstuk. Engeland is een eiland, dat ligt dus in water. In water zwemmen vissen en vissen hebben vinnen. Maar Finnen wonen in Finland en dat grenst aan Rusland.
Rusland is communistisch en de communistische kleur is rood.
Daarom dus![]()
Fixed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef Nectar het volgende:
Hoe noem je een FOK!ker?
Een autist! XD
Dat krijg je niet zomaar. Jarenlange training in het zuidelijkstequote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:25 schreef o43blondiee het volgende:
[..]
Hendig sjiek accentje hubste
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef o43blondiee het volgende:
De verleden tijd van komkommersla?Nee, want de verleden tijd van kommer is niet kwammer, maar kommerde, kijk maar naar zich bekommeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een OpFokkerder? een Fopper?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:01 schreef Mark94 het volgende:
Hoe noem je een opgeFOK!te FOK!ker? Hihihi.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Jac0bus het volgende:
Hoe heet de advocaat van tong80?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8,3Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
Ik geef toe dat ik hier wel om kon lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
Komt een FOK!ker bij de orthodontist
FOK!ker: "Inb4 slotjes"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen/middag/avond/nacht
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:38 schreef Hoigast het volgende:
Hoe krijg je aids zonder anaal door een neger genomen te worden?Dit was de slechtste die ik hier gelezen heb, maar ook de enigste waar ik om moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:48 schreef vp-3 het volgende:
hoe noem je een fokker die je om je voet kan doen?Hoe noem je een FOK!ker met een blog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Daar doe ik het voorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef Zweetkraan het volgende:
[..]
Dit was de slechtste die ik hier gelezen heb, maar ook de enigste waar ik om moest lachen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat zegt een kip op een forum?shit ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ik nu dood?
Geen garantie.
Jij niet, jij hebt anti-dood in je naam hah!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:59 schreef antidood1 het volgende:
[..]
shit ik moest lachen![]()
Ga ik nu dood?
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jij niet, jij hebt anti-dood in je naam hah!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:45 schreef Bear_Grylls het volgende:
How do you call a FOK!ker that drinks his own piss?Wat leuk, elke keer dezelfde uitgemolken grap makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Dankje, ik ben de oprichter he.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:52 schreef AbXorb het volgende:
Dit topic is zo zwaar slecht dat het gewoon grappig wordt.
Kut ik moest hard lachenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef smegmanus het volgende:
Hihihihiaaharhaharhraharr hoe noem je een FOK!ker die door de modder rolt? :
Hohoohohohhohohoho komt ie:
Een modderFOK!ker.
Hohuhiuhiuhiuhiuha.
Ahahi
Het is Trollsciencequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:56 schreef Nectar het volgende:
Hoe noem je trollscience wanneer die een goed topic opent?
Komt ie:
Een wortel XD!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |