JAHAAA!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Viro heeft mijn zang opgenomen. Sorry alvast.
Je zou het nog echt doen ook he ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ze nog eerst in de fik steken.
Dat is niet verlagen en zo doe je haar juist een plezier. Sommige wijven kicken er op om mannen te misbruiken en als iedereen dat maar zo netjes en lief doet als jij dan komt ze iedere keer heel makkelijk weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen.
Maar ik probeer mij niet te verlagen naar haar niveau.
achja je bent er nog altijd zelf bij he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Laat een andere kerel dat maar doen danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is niet verlagen en zo doe je haar juist een plezier. Sommige wijven kicken er op om mannen te misbruiken en als iedereen dat maar zo netjes en lief doet als jij dan komt ze iedere keer heel makkelijk weg.
Echt niet. Zij is de hoer, doet lomp en daagt m duidelijk uit dus dan kan ze t krijgen ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het feit dat ZIJ niet netjes is tegenover hem wil niet zeggen dat HIJ zich zo moet gedragen
Alle eer op je zelf houden en ik zou strict ZAKELIJK blijven
Wat heeft Viro moeten doen om je zover te krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
kijk en dat vind ik getuigen van een staaltje mannelijkheid...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Laat een andere kerel dat maar doen dan
Ik heb zo mijn normen en waarden.
Ok ok, meer van jouquote:
quote:
Dank u !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik getuigen van een staaltje mannelijkheid...
Nee man gewoon alles los naar beneden tiefen door de doos in 1x leeg te gooien naar beneden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ze nog eerst in de fik steken.
ze probeert em uit te lokkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt niet. Zij is de hoer, doet lomp en daagt m duidelijk uit dus dan kan ze t krijgen ook.Geloof me ik heb er nog steeds spijt van dat ik zo netjes ben gebleven...
Vind het knap dat je dat kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:07 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Laat een andere kerel dat maar doen dan
Ik heb zo mijn normen en waarden.
absoluutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kijk en dat vind ik getuigen van een staaltje mannelijkheid...
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt niet. Zij is de hoer, doet lomp en daagt m duidelijk uit dus dan kan ze t krijgen ook.Geloof me ik heb er nog steeds spijt van dat ik zo netjes ben gebleven...
Ranspatatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Semi-SM ofzo?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
achja je bent er nog altijd zelf bij he?
Je hoefde het niet te doen
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je zou het nog echt doen ook he ?
Neit Fokkers!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef Trollscience het volgende:
Topic verandert weer naar basisschool achtige taferelen. Update me eens met wie op wie is
Klopt iedere situatie is anders maar t lucht wel op voor m denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze probeert em uit te lokken
dit is wat ze wil, als hij haar dat geeft kickt ze daar op, maar als hij dat niet doet, wordt ze alleen maar nog pissiger.. en dat is juist veel leukerder
En jouw situatie is niet ZIJN situatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |