Maar ik ben nog heul jongquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als jij op de pubertjes hier wil lijken wel ja!
Kom maar op jochiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooi
Want wie jou plaagt breek ik zijn benen
My heroquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mooi
Want wie jou plaagt breek ik zijn benen
quote:
Dat zou ik wel willen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t netjes!
Ik zou met haar afspreken en als ze er dan is niet binnen laten en zo alles naar beneden tiefen.
doe ik alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef Symphonic het volgende:
Voor wie dit te zwaar vond, we gaan nu even aan de waterpijp
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef Melting het volgende:
Ik ben mijn bed op zoeken!
Tot morgen maar weer!
het feit dat ZIJ niet netjes is tegenover hem wil niet zeggen dat HIJ zich zo moet gedragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t netjes!
Ik zou met haar afspreken en als ze er dan is niet binnen laten en zo alles naar beneden tiefen.
Ik zou ze nog eerst in de fik steken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan doe je t netjes!
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het feit dat ZIJ niet netjes is tegenover hem wil niet zeggen dat HIJ zich zo moet gedragen
Alle eer op je zelf houden en ik zou strict ZAKELIJK blijven
JAHAAA!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Viro heeft mijn zang opgenomen. Sorry alvast.
Je zou het nog echt doen ook he ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ze nog eerst in de fik steken.
Dat is niet verlagen en zo doe je haar juist een plezier. Sommige wijven kicken er op om mannen te misbruiken en als iedereen dat maar zo netjes en lief doet als jij dan komt ze iedere keer heel makkelijk weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou ik wel willen.
Maar ik probeer mij niet te verlagen naar haar niveau.
achja je bent er nog altijd zelf bij he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Viro heeft mijn zang opgenomen. Sorry alvast.
Laat een andere kerel dat maar doen danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is niet verlagen en zo doe je haar juist een plezier. Sommige wijven kicken er op om mannen te misbruiken en als iedereen dat maar zo netjes en lief doet als jij dan komt ze iedere keer heel makkelijk weg.
Echt niet. Zij is de hoer, doet lomp en daagt m duidelijk uit dus dan kan ze t krijgen ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het feit dat ZIJ niet netjes is tegenover hem wil niet zeggen dat HIJ zich zo moet gedragen
Alle eer op je zelf houden en ik zou strict ZAKELIJK blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |