Toffe foto! De scherptediepte spreekt mij aan, maar het ziet eruit dat hij ook bewogen is. En ik mis nog een dimensie dat het mij echt aanspreekt, zou zo snel niet weten wat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Mirel het volgende:
+ ogen
+ hand rechts voegt iets toe (kralen etc)
+ cool fotomodel (rood haar, piercing enzo)
[ afbeelding ]
+ Hele mooie heldere kleuren die de uitdrukking op zijn gezicht sterker maaktquote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef problematiQue het volgende:
+ Lichtstralen
+ Mooie kleuren
- Uitgebeten wit en dichtgelopen zwart
[ afbeelding ]
Zet dan je adblocker maar even uitquote:Op zondag 18 december 2011 21:50 schreef Basson het volgende:
[..]
Kweet, kon met Google Chome niet previewen of editen... #bugreport
Ik ben ook een ass...quote:Op zondag 18 december 2011 21:54 schreef Basson het volgende:
Oeh ligt dat daaraanIk heb alleen de adblocker aan voor sites met ads die ook nog fijn keihard audio hebben...
Sneaky van Fok!
+ Kleurenquote:Op zondag 18 december 2011 21:44 schreef Basson het volgende:
Het eerste wat de aandacht trekt is de zeester. Bijzonder, want ik heb nog nooit een aangespoelde zeester gezien. Goed dat je ook de lucht in je opname hebt, met alleen zand voelt het te gesloten.
Jammer dat die persoon daar loopt. Wat was je uitzicht richting zee? Als je richting zee had geschoten dan had je een verhaal.
Foto van moi. Jammer dat die bomen in de weg stonden van mijn epic shot
[ afbeelding ]
+Idd Mysterieusquote:Op donderdag 22 december 2011 13:36 schreef Mirel het volgende:
+ lijnen, helft is hekje en andere helft de achtergrond
+ leuk onderwerp, gespieste cola
+- kleurrijk, misschien te kleurrijk waardoor het blikje niet genoeg opvalt
Suggestie:![]()
[ afbeelding ]
Mijne:
[ afbeelding ]
+Mooi scherpquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:29 schreef Row-1 het volgende:
[..]
+Idd Mysterieus
-Onderwerp voor mij niet echt duidelijk
-Heel erg oranje
-Te groot zwart stuk
-Onscherp
-Ruis.
Sorry
De Mijne:
[ afbeelding ]
Die driehoek, die met de punt tegen de bovenkant van de foto aankomt.quote:
Forum Opties | |