Een scherpe lens helpt allicht maar het is meer op het conto te schrijven van haarzelf dan van mij. Ik heb er ook bij het nabewerken niet iets speciaals mee gedaan.quote:Op zondag 27 november 2011 20:10 schreef para909 het volgende:
Wat een ge-wel-dige foto! Hoe krijg je die lijnen en groeven in dat gezicht zo mooi op de foto. Echt super!
Ben ik deels met je eens maar hoe mooi mensen ook zijn een goed portret blijft enorm moeilijk maar daar ben jij imo wel goed in geslaagd!quote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Een scherpe lens helpt allicht maar het is meer op het conto te schrijven van haarzelf dan van mij. Ik heb er ook bij het nabewerken niet iets speciaals mee gedaan.
Mooi, maar ik zie nu al dat je meer iets had moeten doen met de lichtinval. Had de foto meer sfeer gegeven. Nu heb ik het beetje het gevoel dat ik naar een vakantiefoto kijk (wat het natuurlijk ook is, maar ik denk niet dat dat de bedoeling wasquote:Op zondag 27 november 2011 20:58 schreef Pollewoppie het volgende:
@ vlindertje:
Technisch gezien vind ik het een heel goeie foto, mooi contrast, compositie en kadering maar vind het alleen niet bij het onderwerp passen, had juist een zachtere bewerking verwacht. Origineel is het wel weer!
Van mij eentje van augustus geschoten in Turijn, Italië:
[ afbeelding ]
De titel doet het hem, zonder titel zou hij waardeloos zijn, maar nuquote:Op maandag 28 november 2011 16:22 schreef problematiQue het volgende:
+ Chaos!
+ Lekkere kleuren
+ Het lijkt haast geschilderd
- Saaie titel
- Niet helemaal scherp (althans, zo lijkt het)
[ afbeelding ]
De linker is vetter dan de ander, IMO.quote:Op maandag 28 november 2011 16:25 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
De titel doet het hem, zonder titel zou hij waardeloos zijn, maar nu
[ afbeelding ]
Op maandag 28 november 2011 17:26 schreef AceHighHugo het volgende:
+ Goed gekaderd, ik zou niet snel wat van hoofden afsnijden maar hier werkt het.quote:Op maandag 28 november 2011 17:27 schreef AceHighHugo het volgende:
[..]
De linker is vetter dan de ander, IMO.
+ Kleurgebruik
+ Contrast
- Compositie. Had wat spannender gekund!
[ afbeelding ]
+ Tof dat hij aan het einde donker isquote:Op woensdag 30 november 2011 21:03 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
+ Goed gekaderd, ik zou niet snel wat van hoofden afsnijden maar hier werkt het.
- Hoewel de focus wel op de ogen ligt lijkt hij niet helemaal scherp. Bewogen?
Dungeon (clickable):
[ link | afbeelding ]
Toffe foto! De scherptediepte spreekt mij aan, maar het ziet eruit dat hij ook bewogen is. En ik mis nog een dimensie dat het mij echt aanspreekt, zou zo snel niet weten wat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:52 schreef Mirel het volgende:
+ ogen
+ hand rechts voegt iets toe (kralen etc)
+ cool fotomodel (rood haar, piercing enzo)
[ afbeelding ]
+ Hele mooie heldere kleuren die de uitdrukking op zijn gezicht sterker maaktquote:Op zondag 18 december 2011 01:18 schreef problematiQue het volgende:
+ Lichtstralen
+ Mooie kleuren
- Uitgebeten wit en dichtgelopen zwart
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |