Lucky basterdquote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
+Scherpte is goed
+Het persoon in de afbeelding is helemaal stil in beweging , behalve de voet (leuke detail).
+Locatie geeft de plaat een leuke sfeer.
-Het persoon mocht wel iets meer naar voren komen.
Ben net begonnen met fotograferen, dit was eentje van m'n eersten(mijn vriendin):
[ afbeelding ]
+Scherpte is goedquote:Op zondag 20 november 2011 21:55 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 20 november 2011 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
+ondanks de mist toch een creative oplossing
+de persoon voegt een hoop toe. Zonder die denk ik niet dat de foto zo interessant zou zijn.
+Als het mijn eigen foto en flat was geweest zou deze een goede kans maken om aan de muur te komen.
-Kader is lelijk...
Een wat oudere van mij:
....
| 1 | [flickr]link naar je foto[/flickr] |
ja dat wist ik , maar ik was weer eens aan het kloten...quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, gebruik deze code:
[ code verwijderd ]
+ mooie uitdrukking op haar gezicht, heel rustigquote:Op zondag 20 november 2011 22:01 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Ben net begonnen met fotograferen, dit was eentje van m'n eersten(mijn vriendin):
[ afbeelding ]
+mooi zwart wit. Is het analoog?quote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Mirel het volgende:
Ik hou van zulke foto's
+minimalistisch
+strak
+lijnen
+verdeling lucht en object
+wat is het?
[ afbeelding ]
Ja super, wijs advies!quote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef problematiQue het volgende:
[..]
+ mooie uitdrukking op haar gezicht, heel rustig
+ nabewerking erg fijn, neutraal maar wel contrastrijk
+ mooie lichtval
+ goed het onderwerp uit het midden, maar..
- ogen zitten naar mijn gevoel te laag in de foto.
(bevallen de camera en lenzen trouwens?)
[ afbeelding ]
+Leuke kleurenspelingquote:Op maandag 21 november 2011 17:19 schreef Elkafila het volgende:
@problematiQue, Leuk lijnenspel. Ik dacht eerst dat de bovenkant van de foto nog moest laden, haha! Ziet er nog beter uit met een zwarte achtergrond. Afijn, dat is mijn mening
@Mirel, Ik hou wel van dit soort foto's met een flinke korrel. Alleen jammer dat je betrekkelijk weinig van het gezicht ziet en haar uitdrukking nou ook niet geweldig is. Misschien heb je meer foto's genomen van haar en heb je eentje met iets meer gezicht, ogen en uitdrukking?
@Mr.Spaceman, Inderdaad leuk die scherptediepte! De foto is alleen een beetje donker? Misschien ligt dat aan het feit dat mijn laptopscherm niet 100% helder is, maar ik had de exposure een beetje opgeschroeft
Hier eentje van mij, van Lake Titikaka waar ik onlangs ben langsgefietst. Is heel fijn camperen en fotograferen in dat gebied!
[ afbeelding ]
Spiegel ook maar doen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef Mirel het volgende:
Stukje binnenkant van de auto weglaten. Voegt niks toe, het hippe gebeurt buiten.
Ja het verschil is dan wel cool, maar vooral dan als het buiten echt uitgesmeerd is met de kleuren, en binnen niet. Maar dan moet je meer van de auto laten zien. Vind ook wel leuk dat het logo can Converse er zo 'ouderwets' uit ziet. Is leuk voor in zwartwit.quote:Op maandag 21 november 2011 23:08 schreef bart13 het volgende:
Ik had juist graag meer van de auto&spiegel gezien. Wel moeilijk om die dan goed belicht te krijgen maar dan heb je echt het idee dat jedoor het raam staart na een harde dag werken en de auto's voorbij sjeesen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |