abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_101107042
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:39 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Technisch gezien zijn een auto en motor gelijk. Motoren mogen niet naast elkaar op dezelfde baan rijden en moeten net zoveel afstand bewaren als een auto. Ook mogen motoren geen parkeerplaats delen.
Stel je eens een file voor met alleen maar motors. Met zijn 15en naast elkaar op de A2 :) .
pi_101107082
Dat het niet mag, wil niet zeggen dat het niet kan >:)

Je kan gigantisch besparen door af en toe door wat paaltjes te rijden of 4 meter fietspad mee te pakken. Verder kan ik behoorlijk wat straatjes die verboden zijn voor auto's, maar niet voor motoren :)
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:51:59 #203
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_101107095
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef thenxero het volgende:

[..]

Stel je eens een file voor met alleen maar motors. Met zijn 15en naast elkaar op de A2 :) .
Als auto's konden vliegen stondhing er een file in de lucht.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_101107289
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef thenxero het volgende:

[..]

Stel je eens een file voor met alleen maar motors. Met zijn 15en naast elkaar op de A2 :) .
En vooral bij versperringen kan je gewoon veel vloeiender doorrijden :)
pi_101108211
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:55 schreef Yreal het volgende:

[..]

En vooral bij versperringen kan je gewoon veel vloeiender doorrijden :)
En als er wegwerkzaamheden zijn kan je altijd tussen de pionnetjes doorslalommen
  Spellchecker dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:35:29 #206
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_101109691
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:50 schreef thenxero het volgende:

[..]

Stel je eens een file voor met alleen maar motors. Met zijn 15en naast elkaar op de A2 :) .
En dan al die auto's die er tussendoor inhalen. En al die motorrijders maar huilen over dat dat asociaal en onveilig is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
pi_101109899
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Yreal het volgende:
Dat het niet mag, wil niet zeggen dat het niet kan >:)

Je kan gigantisch besparen door af en toe door wat paaltjes te rijden of 4 meter fietspad mee te pakken.
Tja. Zal ik met me auto dan ook maar af en toe een fietspaadje meenemen?
pi_101110219
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 23:38 schreef Modus het volgende:

[..]

Tja. Zal ik met me auto dan ook maar af en toe een fietspaadje meenemen?
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,44.68,,0,2.57

Veel plezier :W
pi_101111510
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 21:36 schreef Yreal het volgende:
Jij zegt dat het zonder de code bekeurd zou worden onder artikel 5, dat ben ik met je oneens.

Verder kan je lullen wat je wil, maar iets dat niet strafbaar is kan je niet gedogen.
Als het zonder die code zonder meer toegestaan zou zijn, was die code overbodig geweest. Die code geeft aan in welke situaties het gedoogd wordt.
pi_101123950
quote:
Je hebt daar niks te zoeken als motorrijder. En nee, dat bepaal jij niet zelf.
pi_101124854
Gister weer 2 idiote motorchappies die het nodig vonden om op een veel te smalle 2 baansweg waar je amper met auto's naast elkaar kan rijden toch nog even ertussendoor proberen te knallen. Volgende keer een lifehammer in z'n nek.
pi_101124935
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:20 schreef Snever het volgende:
Gister weer 2 idiote motorchappies die het nodig vonden om op een veel te smalle 2 baansweg waar je amper met auto's naast elkaar kan rijden toch nog even ertussendoor proberen te knallen. Volgende keer een lifehammer in z'n nek.
Bluf.
pi_101125356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 12:57 schreef Modus het volgende:

[..]

Je hebt daar niks te zoeken als motorrijder. En nee, dat bepaal jij niet zelf.
klopt, maar met je auto lukt dat niet.
  Spellchecker woensdag 24 augustus 2011 @ 13:52:48 #214
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_101126102
quote:
2s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:22 schreef Pallas-Athene het volgende:

[..]

Bluf.
Anders had hij dat al gedaan, ipv 'volgende keer'. 'volgende keer' gebeurt er ook niks.
Tevens -purist.
pi_101126334
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:34 schreef Yreal het volgende:
klopt, maar met je auto lukt dat niet.
Dus? Dat was de insteek van mijn post ook helemaal niet.
pi_101127075
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 13:52 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Anders had hij dat al gedaan, ipv 'volgende keer'. 'volgende keer' gebeurt er ook niks.
Nee had hem niet in de buurt liggen en het verkeer kwam net weer op gang dus moest weer rijden. Heb al maatregelen getroffen. Hij ligt nu in de buurt, zoals het hoort eigenlijk.
pi_101127277
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:51 schreef Yreal het volgende:
Dat het niet mag, wil niet zeggen dat het niet kan >:)

Je kan gigantisch besparen door af en toe door wat paaltjes te rijden of 4 meter fietspad mee te pakken. Verder kan ik behoorlijk wat straatjes die verboden zijn voor auto's, maar niet voor motoren :)
Dat is een goede insteek. :N Ik hoop alleen niet dat je een gelijkdenkende automobilist tegenkomt, want dan trek je als motorrijder toch aan het pijnlijke kortste eind.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 24 augustus 2011 @ 15:27:52 #218
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_101129490
Gelukkig komen er nauwelijks files voor waar ik rij en hoef ik dus praktisch nooit tussen auto's te rijden :) Als ik de keus en mogelijkheid heb dan blijf ik ook altijd liever "netjes" op mijn plek in de rij.

Wel grappig dat niemand lijkt in te zien dat er een goede reden is dat motorrijders inhalen bij file/stapvoets, wat niets te maken heeft met "eerder de file uit zijn":

Filerijden is erg lastig voor motorrijders omdat je dan voortdurend met je hand de koppeling in moet knijpen, en dat kan simpelweg niet zo lang volgehouden worden als bijv. met de voet op de koppeling in een auto. Of je moet telkens stoppen en de motor in neutraal zetten en daarmee stapvoets rijdend verkeer ophouden. Een stilstaande file is minder probleem omdat je de koppeling gemakkelijk lang kunt loslaten, maar bij stapvoets is het gewoon nodig om zo door te kunnen rijden dat je de koppeling regelmatig los kunt laten.

Dat gezegd zijn er natuurlijk ook motorrijders die er misbruik van maken en bij de minste of geringste snelheidsverlaging tussenin gaan rijden of geen rekening houden met dode hoeken, dan ben je gewoon hartstikke verkeerd bezig. En als een auto per ongeluk of expres in de weg staat dan zijn er socialere manieren om daarmee om te gaan dan een spiegel wegtikken. :{w Je wilt als motorrijder toch ook niet dat iemand een vinger op je bezit legt? Er is al genoeg frictie tussen autorijders en motorrijders, een beetje begrip van beide kanten mag best O+

Wordt dit nou nog steeds niet opgenomen in autorijlessen? :{ Tijdens mijn motorrijlessen werd hier best diep op ingegaan.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_101129791
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef JX het volgende:
Gelukkig komen er nauwelijks files voor waar ik rij en hoef ik dus praktisch nooit tussen auto's te rijden :) Als ik de keus en mogelijkheid heb dan blijf ik ook altijd liever "netjes" op mijn plek in de rij.

Wel grappig dat niemand lijkt in te zien dat er een goede reden is dat motorrijders inhalen bij file/stapvoets, wat niets te maken heeft met "eerder de file uit zijn":

Filerijden is erg lastig voor motorrijders omdat je dan voortdurend met je hand de koppeling in moet knijpen, en dat kan simpelweg niet zo lang volgehouden worden als bijv. met de voet op de koppeling in een auto. Of je moet telkens stoppen en de motor in neutraal zetten en daarmee stapvoets rijdend verkeer ophouden. Een stilstaande file is minder probleem omdat je de koppeling gemakkelijk lang kunt loslaten, maar bij stapvoets is het gewoon nodig om zo door te kunnen rijden dat je de koppeling regelmatig los kunt laten.

Dat gezegd zijn er natuurlijk ook motorrijders die er misbruik van maken en bij de minste of geringste snelheidsverlaging tussenin gaan rijden of geen rekening houden met dode hoeken, dan ben je gewoon hartstikke verkeerd bezig. En als een auto per ongeluk of expres in de weg staat dan zijn er socialere manieren om daarmee om te gaan dan een spiegel wegtikken. :{w Je wilt als motorrijder toch ook niet dat iemand een vinger op je bezit legt? Er is al genoeg frictie tussen autorijders en motorrijders, een beetje begrip van beide kanten mag best O+

Wordt dit nou nog steeds niet opgenomen in autorijlessen? :{ Tijdens mijn motorrijlessen werd hier best diep op ingegaan.
Spijtig genoeg zijn er plenty bestuurders van motorvoertuigen (twee- én vierwielers) die veel van het geleerde tijdens de rijlessen al snel overboord gooien.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  zaterdag 27 augustus 2011 @ 12:25:30 #220
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_101249514
Hallon op 3FM!!!!
pi_101249787
Ik was net op 3fm :P
  Spellchecker zaterdag 27 augustus 2011 @ 15:05:19 #222
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_101254073
Die Timur toch.
Tevens -purist.
pi_101256011
quote:
6s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 15:27 schreef JX het volgende:
Gelukkig komen er nauwelijks files voor waar ik rij en hoef ik dus praktisch nooit tussen auto's te rijden :) Als ik de keus en mogelijkheid heb dan blijf ik ook altijd liever "netjes" op mijn plek in de rij.

Wel grappig dat niemand lijkt in te zien dat er een goede reden is dat motorrijders inhalen bij file/stapvoets, wat niets te maken heeft met "eerder de file uit zijn":

Filerijden is erg lastig voor motorrijders omdat je dan voortdurend met je hand de koppeling in moet knijpen, en dat kan simpelweg niet zo lang volgehouden worden als bijv. met de voet op de koppeling in een auto. Of je moet telkens stoppen en de motor in neutraal zetten en daarmee stapvoets rijdend verkeer ophouden. Een stilstaande file is minder probleem omdat je de koppeling gemakkelijk lang kunt loslaten, maar bij stapvoets is het gewoon nodig om zo door te kunnen rijden dat je de koppeling regelmatig los kunt laten.

Dat gezegd zijn er natuurlijk ook motorrijders die er misbruik van maken en bij de minste of geringste snelheidsverlaging tussenin gaan rijden of geen rekening houden met dode hoeken, dan ben je gewoon hartstikke verkeerd bezig. En als een auto per ongeluk of expres in de weg staat dan zijn er socialere manieren om daarmee om te gaan dan een spiegel wegtikken. :{w Je wilt als motorrijder toch ook niet dat iemand een vinger op je bezit legt? Er is al genoeg frictie tussen autorijders en motorrijders, een beetje begrip van beide kanten mag best O+

Wordt dit nou nog steeds niet opgenomen in autorijlessen? :{ Tijdens mijn motorrijlessen werd hier best diep op ingegaan.
En je kan amper evenwicht houden met 5km/h. ;)
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:45:09 #224
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:52:12 #225
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_101281502
quote:
quote:
Of je leest het topic even helemaal door :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')