Wat een topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik de mensheid graag verblijd met mijn creatieve oplossingen/bedenksels!quote:
Nee, dat valt reuze mee hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Een electrische tandenborstel in je kont lijkt me nogal pijnlijk eigenlijk.
hoe de neuk krijg je die in je anus danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hehe, gewoon een pluchen speelgoedbeest, dat had ik vergeten te vermelden!![]()
Speelgoeddinosauriërs zijn overigens ook niet verkeerd voor de reet!
De dolfijn gaat meer over mijn penis eigenlijk, maar soms doe ik (slechts de snuit van) de dolfijn in mijn bovenste onthaarde stuk van m'n anus, net onder waar de rug begint zal ik maar zeggen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe de neuk krijg je die in je anus dan
of istie dusdanig uitgerekt dat je dat lukt-
Niets hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Die kermisdolfijn krijgt wel van langs, zeg. Wat heeft ie jou ooit fout gedaan?
ik voorzie na dit topic een gigantische run op zachte kermisdolfijnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik een zachte kermisdolfijn had
Ja, dat kost weer geld hè, daar kan ik beter stimulerende groene thee in pakken van kopen enzo,quote:
Ik heb die blauwe van 35 cm, die is toch net wat mooier vind ik.quote:
Stop jij dan nooit iets in je roze paradijsje!?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje verdrietig als ik er aan denk waar die lieve, zachte dolfijntjes straks gestoken worden
Er komt geen stront bij het pas hehe! Eigenlijk bedoelde ik ook de staart!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef Xaryna het volgende:
Waarom! Die arme dolfijntjes... Kun je niet beter de staart erin steken, dan krijgt hij/zij in ieder geval niet de neus in de stront.
Kriebelt dat niet? Van dat pluche in je reet?
Eh, waar precies bevindt zich jouw anus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De dolfijn gaat meer over mijn penis eigenlijk, maar soms doe ik (slechts de snuit van) de dolfijn in mijn bovenste onthaarde stuk van m'n anus, net onder waar de rug begint zal ik maar zeggen!
Onder mijn rug dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, waar precies bevindt zich jouw anus?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |