Wat een topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik de mensheid graag verblijd met mijn creatieve oplossingen/bedenksels!quote:
Nee, dat valt reuze mee hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
Een electrische tandenborstel in je kont lijkt me nogal pijnlijk eigenlijk.
hoe de neuk krijg je die in je anus danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Hehe, gewoon een pluchen speelgoedbeest, dat had ik vergeten te vermelden!![]()
Speelgoeddinosauriërs zijn overigens ook niet verkeerd voor de reet!
De dolfijn gaat meer over mijn penis eigenlijk, maar soms doe ik (slechts de snuit van) de dolfijn in mijn bovenste onthaarde stuk van m'n anus, net onder waar de rug begint zal ik maar zeggen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
hoe de neuk krijg je die in je anus dan
of istie dusdanig uitgerekt dat je dat lukt-
Niets hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Die kermisdolfijn krijgt wel van langs, zeg. Wat heeft ie jou ooit fout gedaan?
ik voorzie na dit topic een gigantische run op zachte kermisdolfijnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik een zachte kermisdolfijn had
Ja, dat kost weer geld hè, daar kan ik beter stimulerende groene thee in pakken van kopen enzo,quote:
Ik heb die blauwe van 35 cm, die is toch net wat mooier vind ik.quote:
Stop jij dan nooit iets in je roze paradijsje!?!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje verdrietig als ik er aan denk waar die lieve, zachte dolfijntjes straks gestoken worden
Er komt geen stront bij het pas hehe! Eigenlijk bedoelde ik ook de staart!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef Xaryna het volgende:
Waarom! Die arme dolfijntjes... Kun je niet beter de staart erin steken, dan krijgt hij/zij in ieder geval niet de neus in de stront.
Kriebelt dat niet? Van dat pluche in je reet?
Eh, waar precies bevindt zich jouw anus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
De dolfijn gaat meer over mijn penis eigenlijk, maar soms doe ik (slechts de snuit van) de dolfijn in mijn bovenste onthaarde stuk van m'n anus, net onder waar de rug begint zal ik maar zeggen!
Onder mijn rug dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Eh, waar precies bevindt zich jouw anus?
quote:
Tranen in den ogenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Yeah!
Ik, man (soms joch) van 29 heb ik ontdekt dat ik op de volgende manieren een
beter, langer en heftiger orgasme kan bereiken:
- knoflook eten;
- mosselen eten (e.v.t. met kruidenboter of iets dergelijks);
- het masturberen een paar dagen uitstellen;
- het uitstellen (maar dat is algemeen bekend natuurlijk);
- GROENE THEE drinken, klinkt vreemd maar het is wel zo in mijn geval, minstens een liter wel
(in combinatie met wierrook branden voor ontspanning);
- een zachte kermisdolfijn in de anus stoppen (maar ja dat moet je er wel één hebben);
- whisk(e)y drinken (eventueel daarvoor of daarna groene thee drinken, magische combinatie);
- de zachte kermisdolfijn over de pik heenbewegen en niet zelf trekken, ontploffend effect!!.;
- elektrische tandenborstel in de reet;
- douchekop aanzetten, in de reet of op de pik;
- touw van ochtendjas met een vrij losse knoop om de pik binden en dan zo trekken, dan lijkt het
net of je het niet zelf doet, is lachen!;
- speciale energiemasseerder die eigenlijk voor het hoofd is rond de ballen en pik bewegen,
dan krijg je een vaag maar heerlijk 'energiek' gevoel voor het orgasme (natuurlijk moet je die
ook maar net weer hebben)! .
Dat is wel zo'n beetje wat ik nu kan bedenken!
Veel gerust de lijst aan mensen of lever commentaar op de lijst desgewenst!
Iedereen, man of vrouw, jong of oud, doe maar gek en post in dit topic!
Dat zou ik dan ook maar eens aan dhr. Rutte moeten vragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef Xaryna het volgende:
Kriebelt dat niet? Van dat pluche in je reet?
Dan ploppen je ogen eruit schijnt, net als op 'Old Sparky' (elektrische stoel)...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef Garisson72 het volgende:
Ik mag graag maximaal schreeuwend klaarkomen terwijl ik net moet niezen en daarbij uit alle macht mijn ogen wijd open probeer te houden omdat het anders gevaarlijk wordt tegen de 180 km/u op de snelweg.
Oh ja klopt, sorry!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 06:50 schreef Outpost76 het volgende:
Oh trouwens TS je bent de gouden regel vergeten!
Ga een half uur op je arm zitten of hou m op de 1 of andere manier klem. Tot je een doods gevoel krijgt en ga dan fappen met die hand. Dan lijkt t ook net of een ander t doet.
Ik bedoelde gewoon een volumineuzer zaadgehalte!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:17 schreef Garisson72 het volgende:
En dan nog eens wat: een "witter" orgasme? sup with that?
The Fuckquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:11 schreef Atmosphere82 het volgende:
Yeah!
Ik, man (soms joch) van 29 heb ik ontdekt dat ik op de volgende manieren een
beter, langer en heftiger orgasme kan bereiken:
- douchekop aanzetten, in de reet of op de pik;
- touw van ochtendjas met een vrij losse knoop om de pik binden en dan zo trekken, dan lijkt het
net of je het niet zelf doet, is lachen!;
Dat is wel zo'n beetje wat ik nu kan bedenken!
Veel gerust de lijst aan mensen of lever commentaar op de lijst desgewenst!
Iedereen, man of vrouw, jong of oud, doe maar gek en post in dit topic!
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
Ik wou dat ik een zachte kermisdolfijn had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |