Die heb ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja idd, die moppen waren altijd zo simpel maar als kind vond je het hilarisch.
Weet ook nog wel dat er in de DD ook verhalen van van 0 tot nu werden gepubliceerd. Vaderlandse geschiedenis in stripvorm.
[ afbeelding ]
Van Nul tot Nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet ook nog wel dat er in de DD ook verhalen van van 0 tot nu werden gepubliceerd. Vaderlandse geschiedenis in stripvorm.
[ afbeelding ]
Die strip was briljantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kosten een tientje per stuk ofzo, heb ze ook wel eens gekocht. Echt tof.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Nul tot Nu![]()
4 delen! Nog steeds te koop geloof ik.
Dat moet echt een hit zijn.
Ik moet ze nog ergens hebben liggen. Echt briljant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, kosten een tientje per stuk ofzo, heb ze ook wel eens gekocht. Echt tof.
Werkt zo'n ding eigenlijk ook op vloerbedekking?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Hehe, na tig weken eindelijk mijn Robotstofzuiger binnen.
[ afbeelding ]
Zuigen kreng.
Heerlijke droge humor altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet ze nog ergens hebben liggen. Echt briljant.
Geen ideequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Werkt zo'n ding eigenlijk ook op vloerbedekking?
/luie huisvrouw
Cool. Nou ja, ik heb eigenlijk gewoon een robot voor het hele huishouden nodig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen vloerbedekking
.
Edit, even nagevraagd, collega zegt dat dat prima werkt.
Ja, ik ook, maar stofzuigen is echt de allerlaatste horde elke keerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool. Nou ja, ik heb eigenlijk gewoon een robot voor het hele huishouden nodig.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
zou hetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien verschilt het omdat jij kijkt naar autoonderdelen!?
http://www.ikzoekeenschoonmaakster.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan je tenminste niet weer iets slopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Lol bergeten mijn sleutel mee te nemem vsn mijn plek.. kan t kantoor niet meer in
Ja, maar daar heb ik dan weer iets tegen, ik wil geen wildvreemde in mijn huis die aan mijn spullen kan gaan zitten. Daar ben ik heel erg in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.ikzoekeenschoonmaakster.nl
Ik heb me net ingeschreven
Ik wil vooral dat er niks verdwijnt. Daar ben ik erg in. Dus iemand die ik kan vertrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik dan weer iets tegen, ik wil geen wildvreemde in mijn huis die aan mijn spullen kan gaan zitten. Daar ben ik heel erg in.
tip. neem geen hond.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Hehe, na tig weken eindelijk mijn Robotstofzuiger binnen.
[ afbeelding ]
Zuigen kreng.
Wij hadden vroeger thuis een werkster die onze kamers ook opruimde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat er niks verdwijnt. Daar ben ik erg in. Dus iemand die ik kan vertrouwen.
Dat ze eens een belastingbrief of foto ziet zal me aan me reet roesten.
Mar deze schijnen goed, betrouwbaar en snel te zijn.
En tegen een net tarief van 12,50 pu
Was ik ook niet van planquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
tip. neem geen hond.
[ afbeelding ]
Ow dat kan ook op andere werkplekken hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je tenminste niet weer iets slopen
Dat ja. Ik doe het hele huis in het weekend, ben er hoogstens 2 uur mee bezig. Het ontspant me zelfs een beetje...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik dan weer iets tegen, ik wil geen wildvreemde in mijn huis die aan mijn spullen kan gaan zitten. Daar ben ik heel erg in.
Ik kan pas rustig relaxen als het huis is opgeruimdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat ja. Ik doe het hele huis in het weekend, ben er hoogstens 2 uur mee bezig. Het ontspant me zelfs een beetje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |