Die heb ik ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja idd, die moppen waren altijd zo simpel maar als kind vond je het hilarisch.
Weet ook nog wel dat er in de DD ook verhalen van van 0 tot nu werden gepubliceerd. Vaderlandse geschiedenis in stripvorm.
[ afbeelding ]
Van Nul tot Nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet ook nog wel dat er in de DD ook verhalen van van 0 tot nu werden gepubliceerd. Vaderlandse geschiedenis in stripvorm.
[ afbeelding ]
Die strip was briljantquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kosten een tientje per stuk ofzo, heb ze ook wel eens gekocht. Echt tof.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Nul tot Nu![]()
4 delen! Nog steeds te koop geloof ik.
Dat moet echt een hit zijn.
Ik moet ze nog ergens hebben liggen. Echt briljant.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, kosten een tientje per stuk ofzo, heb ze ook wel eens gekocht. Echt tof.
Werkt zo'n ding eigenlijk ook op vloerbedekking?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Hehe, na tig weken eindelijk mijn Robotstofzuiger binnen.
[ afbeelding ]
Zuigen kreng.
Heerlijke droge humor altijdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet ze nog ergens hebben liggen. Echt briljant.
Geen ideequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Werkt zo'n ding eigenlijk ook op vloerbedekking?
/luie huisvrouw
Cool. Nou ja, ik heb eigenlijk gewoon een robot voor het hele huishouden nodig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb geen vloerbedekking
.
Edit, even nagevraagd, collega zegt dat dat prima werkt.
Ja, ik ook, maar stofzuigen is echt de allerlaatste horde elke keerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cool. Nou ja, ik heb eigenlijk gewoon een robot voor het hele huishouden nodig.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
zou hetquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien verschilt het omdat jij kijkt naar autoonderdelen!?
http://www.ikzoekeenschoonmaakster.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan je tenminste niet weer iets slopenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:39 schreef Cue_ het volgende:
Lol bergeten mijn sleutel mee te nemem vsn mijn plek.. kan t kantoor niet meer in
Ja, maar daar heb ik dan weer iets tegen, ik wil geen wildvreemde in mijn huis die aan mijn spullen kan gaan zitten. Daar ben ik heel erg in.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.ikzoekeenschoonmaakster.nl
Ik heb me net ingeschreven
Ik wil vooral dat er niks verdwijnt. Daar ben ik erg in. Dus iemand die ik kan vertrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik dan weer iets tegen, ik wil geen wildvreemde in mijn huis die aan mijn spullen kan gaan zitten. Daar ben ik heel erg in.
tip. neem geen hond.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef HeatWave het volgende:
Hehe, na tig weken eindelijk mijn Robotstofzuiger binnen.
[ afbeelding ]
Zuigen kreng.
Wij hadden vroeger thuis een werkster die onze kamers ook opruimde.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil vooral dat er niks verdwijnt. Daar ben ik erg in. Dus iemand die ik kan vertrouwen.
Dat ze eens een belastingbrief of foto ziet zal me aan me reet roesten.
Mar deze schijnen goed, betrouwbaar en snel te zijn.
En tegen een net tarief van 12,50 pu
Was ik ook niet van planquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
tip. neem geen hond.
[ afbeelding ]
Ow dat kan ook op andere werkplekken hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je tenminste niet weer iets slopen
Dat ja. Ik doe het hele huis in het weekend, ben er hoogstens 2 uur mee bezig. Het ontspant me zelfs een beetje...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik dan weer iets tegen, ik wil geen wildvreemde in mijn huis die aan mijn spullen kan gaan zitten. Daar ben ik heel erg in.
Ik kan pas rustig relaxen als het huis is opgeruimdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat ja. Ik doe het hele huis in het weekend, ben er hoogstens 2 uur mee bezig. Het ontspant me zelfs een beetje...
Ja, dat is ook waarvoor ik een schoonmaakster zou willen. Ik heb een hartgrondige hekel aan de badkamer doen..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
Ik wil een schoonmaakster voor 2 uur eens in de twee weken voor grondig schoonmaakwerk van de badkamer, toilet, ramen lappen, keer kastjes uit soppen, etc etc
Een keer een lapje en een stofzuiger kan ik zelf ook.
Maar op die site kan je alleen maar aangeven voor hoeveel uur in de week.. hoe doen ze dat dan met twee wekelijks bv?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:20 schreef Godtje het volgende:
Ik wil een schoonmaakster voor 2 uur eens in de twee weken voor grondig schoonmaakwerk van de badkamer, toilet, ramen lappen, keer kastjes uit soppen, etc etc
Een keer een lapje en een stofzuiger kan ik zelf ook.
Sommige mensen lukt dat altijd toch weer.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je tenminste niet weer iets slopen
Je zet een aanvraag uit in een tekstvak.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar op die site kan je alleen maar aangeven voor hoeveel uur in de week.. hoe doen ze dat dan met twee wekelijks bv?
Owja ik zag het. Heb me ook ingeschrevenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Godtje het volgende:
Je zet een aanvraag uit in een tekstvak.
Daar heb ik gewoon aangegeven dat het gaat om eens in de twee weken.
Je legt je nergens aan vast. Het is meer bemiddeling, een soort vraag en aanbod site.
Maar voor die bemiddeling screenen ze wel.
Kan altijd kijken wie of wat zich komt melden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja ik zag het. Heb me ook ingeschrevenWordt wel een keer tijd om zoiets te doen.
Same here idd, tis toch alleen voor het grondige werk (badkamer/keuken) net die dingen waar je echt geen zin in hebt om te doen. Stofzuigen en dergelijke vind ik niet ergquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
Kan altijd kijken wie of wat zich komt melden.
Mij lijt het wel lekker.
12,50 pu
Kom ik uit op 50 euro in de maand en dat is te overzien.
en dan steeds alle kostbaarheden verstoppen als ze komt schoonmaken?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan altijd kijken wie of wat zich komt melden.
Mij lijt het wel lekker.
12,50 pu
Kom ik uit op 50 euro in de maand en dat is te overzien.
Die heb ik niet eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef rival het volgende:
en dan steeds alle kostbaarheden verstoppen als ze komt schoonmaken?
Ik denk zelfs dat ik haar een uur de normale zaken kan laten doen (zel dat zuigen en lapje) en een uur grondig.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Same here idd, tis toch alleen voor het grondige werk (badkamer/keuken) net die dingen waar je echt geen zin in hebt om te doen. Stofzuigen en dergelijke vind ik niet erg(stel ik natuurlijk ook wel eens uit, maar dat komt wel goed).
En we krijgen er wel een schoon huis van
Wat voor kostbaarheden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
en dan steeds alle kostbaarheden verstoppen als ze komt schoonmaken?
Strijken kost over het algemeen best veel tijd. En dan is de vraag hoe erg je het zelf vindt. Kan handig zijn bij veel overhemden of iets dergelijks.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:36 schreef Godtje het volgende:
Ik denk zelfs dat ik haar een uur de normale zaken kan laten doen (zel dat zuigen en lapje) en een uur grondig.
Maar goed, even kijken hoe dat loopt. Strijken lijkt me ook wel lekker als ze dat doet.
Aan de andere kant in de winter met een filmpje in de avond vind ik dat ook niet heel erg.
Een stomerij vind ik in verhouding erg duur.
daweetiknie wat jij allemaal heb staan Godtje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor kostbaarheden?
En zoals ik zei ze worden gescreend. Dan kunnen ze nog steeds pikken ja maar tegenwoordig komen ze ook lastiger aan een baan.
Welke dingen zou jij verstoppen dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
daweetiknie wat jij allemaal heb staan Godtje!
Stomerij is om de hoek bij me en ze hebben een automaat waar je het uit kan halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Strijken kost over het algemeen best veel tijd. En dan is de vraag hoe erg je het zelf vindt. Kan handig zijn bij veel overhemden of iets dergelijks.
Ik strijk voordat ik het aantrek en vind het niet erg om te doen dan.
Het is altijd even bekijken hoe snel ze is en wat ze allemaal in 2 uur kan doen.
Stomerij is idd duur en veel gedoe (brengen/ophalen etc)
Z´n platinum dildo´s?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke dingen zou jij verstoppen dan?
Niks wat ik zou opbergen. Ik wil iemand in huis die ik kan vertrouwen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
daweetiknie wat jij allemaal heb staan Godtje!
Denk dat de meesten daar wel zo over denken. Beetje flexibiliteit mag je denk ik wel wensenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:40 schreef Godtje het volgende:
Stomerij is om de hoek bij me en ze hebben een automaat waar je het uit kan halen.
Maar alsnog duur. Voor pakken al duur zat.
En het is inderdaad even kijken. Ik wil een flexibele.
Dat ik een briefje kan neerleggen wat ik die dag wil.
De ene keer zal het een berg strijk zijn de andere keer de ramen lappen, etc
Dat lijkt me het lekkerst.
Z'n eigengemaakte afdruk.. of zal hij ze juist zo in zicht leggen om te kijken of ze hem meenemenquote:
mijn postzegelverzameling natuurlijk!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Welke dingen zou jij verstoppen dan?
Hoe weet jij dat?quote:
"Jaaaa meiske, het huishouden doen is een makkie vergeleken met het onderhouden van deze jongen!"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Z'n eigengemaakte afdruk.. of zal hij ze juist zo in zicht leggen om te kijken of ze hem meenemen
incl vertaling naar het turks of waar ze dan tegenwoordig vandaag komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Jaaaa meiske, het huishouden doen is een makkie vergeleken met het onderhouden van deze jongen!"
Koro kız, ev işleri bu adam bakım kıyasla çok kolay!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
incl vertaling naar het turks of waar ze dan tegenwoordig vandaag komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |