geen jong blondje?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:48 schreef Godtje het volgende:
Ik zou het liefste denk ik zo een 55 plusser willen hebben.![]()
MsDoubtfire!
geef het aan in je voorkeurenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:49 schreef Godtje het volgende:
Gezellig![]()
Wel lastig als ik er nooit ben.
Ik wil dr ook op Maandag het liefste. Dan werk ik zeker nooit thuis.
Ik moet al werken op maandagquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:56 schreef Godtje het volgende:
Kom jij bij mij schoonmaken?![]()
Dan zeg ik dat ik Cue_ wil
Sony 3D led internet TV?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:02 schreef rival het volgende:
tv is binnen
lekker snel, gisteren besteld
van 12.50 per uur? ik heb geen idee eerlijk gezegd wat ik per uur krijgquote:
stomme film!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
Vanavond 'ik omhels je met duizend armen' op tv. Ook maar eens kijken
Ik hou het op Barca-Realquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
Welke stoel zit beter? welke motor ligt er in die auto's? wat is de nieuwprijs?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
Autoliefhebbers hier?
Mn peugeot 307 station blijkt definitief overleden aan een kapotte turbo. Moet nu instant kiezen tussen een Seat Leon en een Volvo C30... Ik neig naar de Seat, puur omdat ik me aan beide auto's scheel zal betalen aan bijtellen en de Seat in januari 2012 4 jaar oud is en dus wordt afgeschreven...
Advies?
Weet ik allemaal niet! Ik word net door een Truus gebeld dat ik nu moet kiezen want mn Peugeot wordt afgeschreven (leuk ook dat er nog allemaal spullen in liggen... en de auto in Arnhem staat... of ik alles even op wil halen?? Pfff...)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welke stoel zit beter? welke motor ligt er in die auto's? wat is de nieuwprijs?
Ik vind de volvo niks dus dat is simpel voor mijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Spirit82 het volgende:
Autoliefhebbers hier?
Mn peugeot 307 station blijkt definitief overleden aan een kapotte turbo. Moet nu instant kiezen tussen een Seat Leon en een Volvo C30... Ik neig naar de Seat, puur omdat ik me aan beide auto's scheel zal betalen aan bijtellen en de Seat in januari 2012 4 jaar oud is en dus wordt afgeschreven...
Advies?
ik zou de leon kiezen. simpelweg omdat die sneller is afgeschreven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Weet ik allemaal niet! Ik word net door een Truus gebeld dat ik nu moet kiezen want mn Peugeot wordt afgeschreven (leuk ook dat er nog allemaal spullen in liggen... en de auto in Arnhem staat... of ik alles even op wil halen?? Pfff...)
[quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
Compensatie vragen als je nu duurder uit bent?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil gewoon een auto die goedkoop is en niet stuk gaat
Ik ook niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Godtje het volgende:
Nog nooit gezien. Zeldzaam voor mij.
En Caricedus opnemen of kijken.
Waarom lease je dan een Peugeot?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wil gewoon een auto die goedkoop is en niet stuk gaat
Tis niet dat ik keuze heb/had ofzo...quote:
Dat kan je vast onder tafel wel oplossen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:42 schreef Spirit82 het volgende:
Maar ga hier zeker een klacht over indienen bij mn manager dat ik dit financieel gewoon 10x niks vind en of ze niet gewoon een nieuwe Focus voor me kunnen bestellen, want dit ZUIGT.
Sport 1 of PC streams 1.6quote:
het merk is Spaans, de auto's zijn gewoon degelijk Duits.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat je geen producten uit Sinterklaasland moet kopen!
Iniesta.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
het merk is Spaans, de auto's zijn gewoon degelijk Duits.
Goeie film, heb ik nog in de bios gezien toen. Ik ga bij Nederlandse boeken die verfilmd worden eigenlijk meestal naar de film in de bios dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
wel thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, ben klaar met deze werkdag na 4 uurtjes slaap...
Tot zo!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maar eens naar huis, ben klaar met deze werkdag na 4 uurtjes slaap...
Op je dakterras?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Tot zo!Sleutel ligt onder de bloempot!
Want zij is de gangmaakster van Singles?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig. Is Samzzzzzzzz op vakantie ofzo.
Samen met 1 of 2 andere kanslozen wel de topposters. Over kwaliteit heb je mij niets horen zeggen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want zij is de gangmaakster van Singles?
Baby werk waarbij hij niet kan fokken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Wat is het hier trouwens rustig. Is Samzzzzzzzz op vakantie ofzo.
Van de week zag ik Peu hier postenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Baby werk waarbij hij niet kan fokken.
Huppel was al weg
Peu was al weg
Spezza zit voltijd bij het UWV uitkering aan te vragen?
MissB vakantie
Kortom aan kwaliteit weinig ingeleverd alleen aan postaantallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |