Onder voorwaarde dat zij naar jou komt? want neem aan dat jij niet naar het oosten reistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles kan geregeld worden hoor.
Voor je er bent is die week al voorbijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat zij naar jou komt? want neem aan dat jij niet naar het oosten reist
Dan moet ik eerst de geldigheid van mijn paspoort laten verlengenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij mijn pakketjes. Doe es hierheen brengen!
.
Vergeet je Reisverzekering, visum en inentingen nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de geldigheid van mijn paspoort laten verlengen
Dat is een aannamequote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Onder voorwaarde dat zij naar jou komt? want neem aan dat jij niet naar het oosten reist
Klopt =>"ik neem aan"quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Dat is een aanname.
Ik ben overal al geweest in NL hoor.
Dan zien ze je in Amsterdam vast als een soort moderne Abel Tasman.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben overal al geweest in NL hoor.
Ik ben dan ook al heel oud natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt =>"ik neem aan"![]()
Dan ben je wel fucking lang mee bezig geweest
Dat is waar natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al heel oud natuurlijk.
Ik ben hier een soort Anthony Bourdain meerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan zien ze je in Amsterdam vast als een soort moderne Abel Tasman.
11 uur vroeg?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:52 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen
Wat ben ik vroeg mijn bed uit tijdens mn vakantie
Niet?quote:
Ja, dan heb je al genoeg gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Niet?
Damn. Ik heb wel het gevoel dat het vroeg is! En ik ben al bij mn zusje koffie wezen drinken, heb mn reservesleutel naar een vriend gebracht én heb de kattenbak verschoond! Nou... mn dag zit er dus eigenlijk alweer op
Wel als je vakantie hebt JAquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dan heb je al genoeg gedaan.
Maar puur opstaan om 11 uur vind ik niet vroeg.
Met slagroom?quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wel als je vakantie hebt JA
[..]
Met slagroom?
Gooi gewoon even een lekkere collega over je bureauquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel jammer dat het op kantoor eten is ipv in bed met een mooie vrouw.....
Daisy Duke is vrijquote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gooi gewoon even een lekkere collega over je bureau
En bij gebrek aan lekkere collega's?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gooi gewoon even een lekkere collega over je bureau
Zelf sensueel op je bureau gaan liggen en de aardbeitjes in je navel legen en zo je mond in schieten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En bij gebrek aan lekkere collega's?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelf sensueel op je bureau gaan liggen en de aardbeitjes in je navel legen en zo je mond in schieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelf sensueel op je bureau gaan liggen en de aardbeitjes in je navel legen en zo je mond in schieten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]Nee, mijn beeld van Barb... wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sarcasme. Herken het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |