quote:Tijdens de Gamescom persconferentie van Electronic Arts heeft men onthuld dat een nieuwe FIFA Street in aantocht is. De game moet begin 2012 verschijnen voor de Xbox 360 en PlayStation 3.
Voor een realistische weergave heeft EA Canada diverse getalenteerde straatvoetballers de motion-capture laten verzorgen. De game kent tevens de nieuwe Impact Engine van FIFA 12. De game bevat meer dan 35 omgevingen, van Londen tot Barcelona, en je kunt zowel straatvoetbal als zaalvoetbal spelen met heel veel nieuwe technieken en diepgaande gameplay.
Als NL er niet in inzit, dan ben ik erg teleurgesteld. Met FIFA street 1 en 2 wilde ik zo graag met Davids spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Vet.
Wie zullen er voor NL in het spel zitten..![]()
V.Persie, Afellay, Robben, Elia?
Lijken me de spelers met de meeste tricks??
Afellay tricks?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef SoldMayor het volgende:
Vet.
Wie zullen er voor NL in het spel zitten..![]()
V.Persie, Afellay, Robben, Elia?
Lijken me de spelers met de meeste tricks??
Kuyt en huntelaar en sneider natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Afellay tricks?Oh, en Robben uiteraard ook niet
van der wiel ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kuyt en huntelaar en sneider natuurlijk wel.![]()
Ja want dat insinueer ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kuyt en huntelaar en sneider natuurlijk wel.![]()
Ja die wel kunnen, echte straatbaas.quote:
Messi trucjes?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja die wel kunnen, echte straatbaas.
Nou al geen zin om tegen mensen te spelen die C ronaldo en Messi gebruiken.
Ik heb Afellay werkelijk nog nooit op een fatsoenlijke straattrick kunnen betrappen. Ja, zijn driedubbele schaar als de verdediger niet hapt maar absoluut géén straatvoetballer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Messi trucjes?
Ibi kan wel tricks, straatvoetballertje. Doet nu wel alleen schaartjes en schijnbewegingen. Als hij Barça de CR7 gaat uithangen, kan hij een vuist van Puyol verwachten.
Ja weet ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kijk ff deze 2 filmpjes voor een duidelijk idee van wat FIFA street zou moeten zijn.
Treurig maar waar helaas, overigens zou Urby er absoluut in moeten. Fluwelen straattechniek!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja weet ik.
Maar het is heel simpel, als de grote massa met allemaal onbekende spelers speelt dan koopt niemand het.
Damn, dat lijkt me pas spectaculair om live te zien. Ik heb in ieder geval erg veel zin in deze game, lang op gewacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kijk ff deze 2 filmpjes voor een duidelijk idee van wat FIFA street zou moeten zijn.
Waarom moeten die faalhazen over alles altijd een rapnummer makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:03 schreef Doublepain het volgende:
FIFA steet 3 heb ik nooit gespeeld, alleen 1x de demo. Daarna nooit meer gedaan, kut spel.
iig verwacht ik de beste straatvoetballer ter wereld: Touzani
Zit er niet in, maar er zal mis wel zo'n mode komen. Maar geen gekke flam schoten enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Van mij mag de gamebreaker er eigenlijk best uit, heb ik altijd vreemd gevonden.
Robben en van Persie zitten er dus sowieso in!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:38 schreef Doublepain het volgende:
Fap fap fap
http://www.fifabenelux.com/fifastreet4/fsb-fifa-street-preview/
Alle sletjes van adidasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Robben en van Persie zitten er dus sowieso in!
Chadli is een belg sufkut.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:31 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk een eredivisie team: assaidi, chadli en alle overige mocro's
Ok wat dacht je van Nacer Chadli,Ooussama Assaidi en Nacer Barazite en Soufiane Touzani. Dodelijk team nie?quote:
Best wel, sinouh op goal?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:40 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ok wat dacht je van Nacer Chadli,Ooussama Assaidi en Nacer Barazite en Soufiane Touzani. Dodelijk team nie?
Damn wat een vette trailerquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef kilozout het volgende:
Het ziet er best saai uit als ik eerlijk ben..
Laat maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Episch?
1 op 1 tegen de keeper in FIFA12 lijkt mij nog leuker.
Futsal is idd nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef satecl het volgende:
Pfff ik vind het er echt dodelijk uit zien!! Hopelijk zit er wel wat vaardigheid in. Niet dat het zo'n bash game wordt, en dat samenspel ook nog wel wat belangrijk is.
Buiten dat... Ik wacht al minstens 10 jaar op een zaalvoetbal game. Dus deze gaat er zsm komen!!
blijkbaar welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:30 schreef Slickk het volgende:
[..]
Er is geen enkele voetballer die op die manier zo overdreven instapt om de bal te veroveren.
Ik moest lachen toen ik Koevermans die trick zag doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef Anthony9219 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de eredivisie clubs erin zitten![]()
Ik heb al een filmpje van een wedstrijd toronto tegen de whitecaps gezien, MLS dus. Dan moet de eredivisie er ook wel inzitten toch?
Haha ja inderdaad, zo'n logge speler in een straatvoetbalgamequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik Koevermans die trick zag doen![]()
Op het einde plette hij wel Frings met zijn dik lichaamquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, zo'n logge speler in een straatvoetbalgame
28 Februariquote:Op zondag 19 februari 2012 11:03 schreef bjanaan het volgende:
Demo al beschikbaar in de PS store dan?
Misschien in het hele spel (hopen tegen beter weten in?)quote:Op zondag 19 februari 2012 10:58 schreef Anthony9219 het volgende:
Ik mis de nl competitie, en dan wel de MLS erin gooien
Volgens mij zijn de beelden al uit het hele spel, dus ik ben bang tegen beter weten in jaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Misschien in het hele spel (hopen tegen beter weten in?)
Is toch een Demo Walkthrough? We merken het vanzelf wel, heb er wel goed zin in, ziet er prachtig uit allemaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de beelden al uit het hele spel, dus ik ben bang tegen beter weten in ja
Wat ziet dit er saai uit zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:58 schreef Anthony9219 het volgende:
Ik mis de nl competitie, en dan wel de MLS erin gooien
Komt waarschijnlijk omdat die gozer die t speelt ook absoluut zn best niet doet, en hij staat op t allermakkelijkste niveauquote:
achjaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat die gozer die t speelt ook absoluut zn best niet doet, en hij staat op t allermakkelijkste niveau
psonly.nlquote:FIFA Street demo komt deze week
Nieuws | 27 februari 2012 - EA Sports heeft via haar Twitter account bekend gemaakt dat de demo van FIFA Street deze week te downloaden zal zijn. Voor Xbox 360-eigenaren gaat de demo morgen tussen 9:00 uur en 11:00 uur live, voor de PlayStation 3 wordt de demo op 1 maart 's nachts tussen 1:00 uur en 5:00 uur verwacht. Over de inhoud van de demo is nog niks bekend gemaakt.
FIFA Street is de reboot van de FIFA Street-franchise en moet, in tegenstelling tot het vorige deel, realistischer straatvoetbal laten zien. In verschillende wereldsteden kun je gaan voetballen op straatveldjes en iedere stad heeft een andere speelstijl. Zo is het straatvoetbal in Amsterdam volgens FIFA Street vooral gebaseerd op balbehandeling en is in Rio flair weer erg belangrijk.
Zeker welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef WJE11 het volgende:
Ik vind het wel grappig, maar zeker geen 60 euro waard.
Dit dus. Als het een xbox arcade spel zou zijn zou ik hem wel kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Leuk voor even zal snel vervelen denk ik zo.
Ik denk dat je hier met je maten net zo lang mee kan spelen als met een normale Fifa.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Leuk voor even zal snel vervelen denk ik zo.
1 en 2 waren echt baasquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:12 schreef killfrenzy het volgende:
Hopelijk maken ze het spel dit keer wél leuk. Alle vorige delen waren te makkelijk.
Hij is er dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:30 schreef Reemi het volgende:
Ik ben de demo aan het downloaden op m'n PS3, ben benieuwd
In de Amerikaanse store ja, moet je dus een Amerikaans PSN account voor hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij is er dus![]()
Kan niet wachten tot 17:00 dat ik lekker naar huis kan
Mmm lang niet gebruikt, maar als het goed is moet ik die nog hebben. Ik heb toen ooit Metal Gear Solid Classic gekocht via die store. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de Amerikaanse store ja, moet je dus een Amerikaans PSN account voor hebben.Is zo aangemaakt.
Is het niet voor elk land een andere? Voor nl dus nler, want is toch meer voor de sfeer lijkt mequote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoop ook dat ze een andere commentator zoeken dan op de demo
ja, lijkt me ook. Is ook niet echt commentaar, moet de speaker voorstellen. Is wel tenenkrommend slecht, daar niet vanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is het niet voor elk land een andere? Voor nl dus nler, want is toch meer voor de sfeer lijkt me
Hahaha wordt dat serieus omgeroepen?quote:
Vraag ik me ook af.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:23 schreef Slickk het volgende:
Demo nu aan het binnenhengelen. Eerste twee delen van genoten op de gamecube, deeltje 3 op xbox360 was grappig maar stiekem om te huilen. Ik ben benieuwdWaren er nog speciale dingen die je kon doen om spul te unlocken in de demo? Zag hier een keer daarover wat voorbij komen.
Tering, Stoke City, Evian dat soort clubs zitten erin en dan niet eens Ajax en PSV.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:43 schreef Doublepain het volgende:
http://fifasoccerblog.com/blog/fifa-street-league-and-team-list/
Ik zou niet weten hoe je in flip-flap op een toetsenbord moet gaan doen....quote:
Xbox controller gewoon op PCquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je in flip-flap op een toetsenbord moet gaan doen....
7-1 met 7 goals van mijn eigen poppetje.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:40 schreef Slickk het volgende:
Wat is jullie record eindstand in Amsterdam met World Tour in de demo? Mijn hoogste is nu 9-0
http://www.beslist.nl/cdd(...)reet_-_XBOX_360.htmlquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:48 schreef PiraatPiet het volgende:
Is die voor de Xbox al ergens te bestellen voor minder dan 52.99euro?
Budgetgaming.nl > alle andere gameprijsvergelijkingssites.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
http://www.beslist.nl/cdd(...)reet_-_XBOX_360.html
lol doet Cabral ook 5 nutteloze scharen en schiet dan mis?quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
7-1 met 7 goals van mijn eigen poppetje.
Heb verder Stefan De Vrij, Bruno Martins Indi, Erwin Mulder en Jerson Cabral gemaakt
uiteraardquote:Op zaterdag 10 maart 2012 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lol doet Cabral ook 5 nutteloze scharen en schiet dan mis?
nee nog nergens gevonden heb Game-Mania en Mediamarkt in Rotterdam gebeld.quote:
EA Season ticket is alleen in US, geloof ikquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:13 schreef Nuchterheid het volgende:
Mensen met een EA Season ticket kunnen nu al de volledige versie downloaden
Nee hoor, ga m nu spelenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:51 schreef LDS het volgende:
[..]
EA Season ticket is alleen in US, geloof ik
aah okeequote:
Inderdaad, ben nu online een "season" aan het doen, verdedigen nog best pittig, zeker in de 6 tegen 6 mode waar je vrij grote doeltjes hebt.quote:
twitter:XboxSupport twitterde op woensdag 14-03-2012 om 08:00:19It's time to own the road and show off those skills in the all-new Fifa Street, available now! http://t.co/IbSoPrbK ^BB reageer retweet
Heb hem nog nietquote:Op woensdag 14 maart 2012 11:56 schreef Apekoek het volgende:
Morgen ff ophalen, is zaalvoetbal weer episch? Want dat is de hoofdreden dat ik aan dit spel denk. Last man standing lijkt mij er grappig tegen vrienden.
Had ik dus ook, dus maar gekocht bij eplazaquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:37 schreef LDS het volgende:
Hmm, ik ben bang dat ik mezelf niet kan inhouden en hem alsnog ga kopen
Het is op manualquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:48 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb hem ook, maar heb erg moeite met fatsoenlijk op goal schieten. Ik schiet heel snel naast de goal zelfs voor een lege goal :S
In principe hetzelfde als de 5 tegen 5 mode maar dan met lijnen en grotere doelen. Scoren is vrij pittig, zeer herkenbaar (voetbal zelf ook in de zaal). Ik denk dat ik de 5 vs 5 leuker vind omdat je via de boarding kunt spelen en het spel dus ook minder vaak stil ligt.quote:
ik heb er nu 1. Je moet wel Live Gold hebben dacht ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:52 schreef Proletariaat het volgende:
Hebben jullie ook dat je geen speler van een vriend kan toevoegen in een team? Staat dat er geen vrienden zijn
Tja het is dan ook geen vervolg, maar een reboot van de franchise.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:50 schreef TJV het volgende:
Het speelt gewoon niet lekker.. vroegah was het beter.
Heb je vrienden waar je mee kunt spelen? Dan meteen kopen. Online is het niet de moeite.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef Degodvader het volgende:
Ik zit nog steeds zwaar in twijfel over deze game, hoe issie online?
Waarom online niet de moeite? Ik heb hem besteld, maar dat is juist de reden waarvoor ik hem koop...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Heb je vrienden waar je mee kunt spelen? Dan meteen kopen. Online is het niet de moeite.
Het is veel leuker om je vrienden te poorten dan online een willekeurig iemand. Bovendien sluiten je vrienden niet zomaar af als je 5-0 voorstaat.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:17 schreef satecl het volgende:
[..]
Waarom online niet de moeite? Ik heb hem besteld, maar dat is juist de reden waarvoor ik hem koop...
Is het wel weer met Online rankings.. Dus dat je wel gewoon je punten krijg als je win? Dan boeit het me niet als ze hem uitdrukkenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is veel leuker om je vrienden te poorten dan online een willekeurig iemand. Bovendien sluiten je vrienden niet zomaar af als je 5-0 voorstaat.
Ik erger me meer aan vrienden die van elke goal de herhaling moeten zienquote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:39 schreef rioolheffing het volgende:
Wel lache spel, zeker met vrienden op de bank. Maar ben ik de enige die zich zwaar irriteert aan de muziek in het spel?
Verslaat het FIFA 12 op dat gebied of dat niet?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:13 schreef Lastpost het volgende:
Toffe game om met vrienden te doen, veel meer ook niet.
Fifa 12 is veel meer vaardigheid. Als je daar goed in bent, win je van je vrienden 19 van de 20 keer. Bij FIFA street is dat veel anders. Meer arcade gevoel. Dat vind ik jammer. Leuke game voor 30 euro..quote:Op woensdag 4 april 2012 21:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Verslaat het FIFA 12 op dat gebied of dat niet?
Ik speel het nogsteedsquote:Op woensdag 4 april 2012 15:29 schreef satecl het volgende:
Het is een beetje stil hier. Spelen nog veel mensen deze game? Ik ben deze week begonnen. Prima game! Alleen de AI is soms echt om te janken! En de snelheid van het spel mocht wel wat sneller.
Hmm, met vrienden zit ik wel op ongeveer hetzelfde niveau, dus FIFA 12 voldoet nog steeds goed. Ik had juist bij Street de indruk dat je met een beetje handigheid een iets mindere helemaal wezenloos kunt dollen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef satecl het volgende:
[..]
Fifa 12 is veel meer vaardigheid. Als je daar goed in bent, win je van je vrienden 19 van de 20 keer. Bij FIFA street is dat veel anders. Meer arcade gevoel. Dat vind ik jammer. Leuke game voor 30 euro..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |