Laat maarquote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:18 schreef kilozout het volgende:
[..]
Episch?
1 op 1 tegen de keeper in FIFA12 lijkt mij nog leuker.
Futsal is idd nicequote:Op woensdag 8 februari 2012 10:51 schreef satecl het volgende:
Pfff ik vind het er echt dodelijk uit zien!! Hopelijk zit er wel wat vaardigheid in. Niet dat het zo'n bash game wordt, en dat samenspel ook nog wel wat belangrijk is.
Buiten dat... Ik wacht al minstens 10 jaar op een zaalvoetbal game. Dus deze gaat er zsm komen!!
blijkbaar welquote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:30 schreef Slickk het volgende:
[..]
Er is geen enkele voetballer die op die manier zo overdreven instapt om de bal te veroveren.
Ik moest lachen toen ik Koevermans die trick zag doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef Anthony9219 het volgende:
Ik hoop trouwens dat de eredivisie clubs erin zitten![]()
Ik heb al een filmpje van een wedstrijd toronto tegen de whitecaps gezien, MLS dus. Dan moet de eredivisie er ook wel inzitten toch?
Haha ja inderdaad, zo'n logge speler in een straatvoetbalgamequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik Koevermans die trick zag doen![]()
Op het einde plette hij wel Frings met zijn dik lichaamquote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:52 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, zo'n logge speler in een straatvoetbalgame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |