28 Februariquote:Op zondag 19 februari 2012 11:03 schreef bjanaan het volgende:
Demo al beschikbaar in de PS store dan?
Misschien in het hele spel (hopen tegen beter weten in?)quote:Op zondag 19 februari 2012 10:58 schreef Anthony9219 het volgende:
Ik mis de nl competitie, en dan wel de MLS erin gooien
Volgens mij zijn de beelden al uit het hele spel, dus ik ben bang tegen beter weten in jaquote:Op maandag 20 februari 2012 23:22 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Misschien in het hele spel (hopen tegen beter weten in?)
Is toch een Demo Walkthrough? We merken het vanzelf wel, heb er wel goed zin in, ziet er prachtig uit allemaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:43 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de beelden al uit het hele spel, dus ik ben bang tegen beter weten in ja
Wat ziet dit er saai uit zeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:58 schreef Anthony9219 het volgende:
Ik mis de nl competitie, en dan wel de MLS erin gooien
Komt waarschijnlijk omdat die gozer die t speelt ook absoluut zn best niet doet, en hij staat op t allermakkelijkste niveauquote:
achjaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:30 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat die gozer die t speelt ook absoluut zn best niet doet, en hij staat op t allermakkelijkste niveau
psonly.nlquote:FIFA Street demo komt deze week
Nieuws | 27 februari 2012 - EA Sports heeft via haar Twitter account bekend gemaakt dat de demo van FIFA Street deze week te downloaden zal zijn. Voor Xbox 360-eigenaren gaat de demo morgen tussen 9:00 uur en 11:00 uur live, voor de PlayStation 3 wordt de demo op 1 maart 's nachts tussen 1:00 uur en 5:00 uur verwacht. Over de inhoud van de demo is nog niks bekend gemaakt.
FIFA Street is de reboot van de FIFA Street-franchise en moet, in tegenstelling tot het vorige deel, realistischer straatvoetbal laten zien. In verschillende wereldsteden kun je gaan voetballen op straatveldjes en iedere stad heeft een andere speelstijl. Zo is het straatvoetbal in Amsterdam volgens FIFA Street vooral gebaseerd op balbehandeling en is in Rio flair weer erg belangrijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |