Zeker welquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:02 schreef WJE11 het volgende:
Ik vind het wel grappig, maar zeker geen 60 euro waard.
Dit dus. Als het een xbox arcade spel zou zijn zou ik hem wel kopen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Leuk voor even zal snel vervelen denk ik zo.
Ik denk dat je hier met je maten net zo lang mee kan spelen als met een normale Fifa.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:25 schreef SoldMayor het volgende:
Leuk voor even zal snel vervelen denk ik zo.
1 en 2 waren echt baasquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:12 schreef killfrenzy het volgende:
Hopelijk maken ze het spel dit keer wél leuk. Alle vorige delen waren te makkelijk.
Hij is er dusquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:30 schreef Reemi het volgende:
Ik ben de demo aan het downloaden op m'n PS3, ben benieuwd
In de Amerikaanse store ja, moet je dus een Amerikaans PSN account voor hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Hij is er dus![]()
Kan niet wachten tot 17:00 dat ik lekker naar huis kan
Mmm lang niet gebruikt, maar als het goed is moet ik die nog hebben. Ik heb toen ooit Metal Gear Solid Classic gekocht via die store. Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
In de Amerikaanse store ja, moet je dus een Amerikaans PSN account voor hebben.Is zo aangemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |