SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Redskillz, Viro, Knetterkrankjorum en Outpost76.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bedankt Knetter, was weer tof zoals altijd
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
1ste half uur Volbeat, dan Metallicaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mooie opener Morph![]()
Hierna Call of Chtullu?
Hij zei nee tegen jou?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik mocht je dan ook niet pijpen, Morph. Dan krijg je dat.
Whut?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik mocht je dan ook niet pijpen, Morph. Dan krijg je dat.
2 uur lang oor horror.. je hebt niks gemistquote:
Oh, niet door elkaar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
1ste half uur Volbeat, dan Metallica
Leek me ook wel leuk eigenlijkquote:
radio49.nl en dan ff linkje pakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat is dit
waarom kan ik niet intunen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat is dit
waarom kan ik niet intunen
Nopequote:
Klopt maar jij mag wel pijpenquote:
Ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 uur lang oor horror.. je hebt niks gemist
kusje op je neus
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
radio49.nl en dan ff linkje pakken
Mja Metallica (zeker de oudere nummers) is vaak wat zachterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Leek me ook wel leuk eigenlijk
Heuuuuuuuujjjjquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja Metallica (zeker de oudere nummers) is vaak wat zachterMaar ok, ik ga afwisselen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mja Metallica (zeker de oudere nummers) is vaak wat zachterMaar ok, ik ga afwisselen
Maar ik wil een lieve notequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nope
[..]
Klopt maar jij mag wel pijpen
Andere mod vragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil een lieve note. Hoe moet dat nu.
Nee, da's een helequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:04 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb dagelijks uitzicht op 1 van deze 2 paarden. Is dit ook een halve?
[ afbeelding ]
Nog liever doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik wil een lieve note. Hoe moet dat nu.
ik heb 3 linkjes voor de streamquote:
En daarom hou ik van jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dit!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Baas boven baaasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 3 linkjes voor de stream
als ik niet kan intunen dan wil dat zeggen dat ik ze alle 3 al heb gehad
Nou. Lelijke beestenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O, dus eigenlijk 2 halven en dat nog eens 2x. Wat ben ik toch rijkelijk bedeeld
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent toch wel verliefd op heloef
Ik wist het
Nee op dit nummerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent toch wel verliefd op heloef
Ik wist het
hij weigert bij mij.. nja nu eerst eten kokenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bij mij deed intunen ook even duren trouwens Knet
That reminds me !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience gitaar pakt
Deze is zo mooi
Drie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
That reminds me !
Ik moet nog nieuwe snaren halen.
Deze week zijn er 3 geknapt
Geen idee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb 3 linkjes voor de stream
als ik niet kan intunen dan wil dat zeggen dat ik ze alle 3 al heb gehad
Ik zing met je meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl zingt heel luidruchtig mee
* PriemGirl doet luchtdrummenquote:
werkt dat zo ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, jij zou trouwens nog een filmpje in m'n pm dumpen:Y
Vrij oudquote:
Oh ja, ik ga 'm meteen even opzoeken!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
Samzz, jij zou trouwens nog een filmpje in m'n pm dumpen:Y
Wil je met meer helpen maar ik ben nu in Den Haagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:07 schreef Samzz het volgende:
Viro gaat mij zo helpen met een DJ programma.
Sad man's tongue?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna 2 nummers Volbeat want die zijn wat korter1ste is voor Priemgirl en de 2de is mijn favoriete Volbeat nummer
Aw hoe sweetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hierna 2 nummers Volbeat want die zijn wat korter1ste is voor Priemgirl en de 2de is mijn favoriete Volbeat nummer
quote:
Genoeg bewijs?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga 'm meteen even opzoeken!
Ik hoop dat je mijn favo nummer ook nog draait van zequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, ook geniaalquote:
SPOILER: Niet geschikt voor paardenliefhebbers !Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, ook geniaalDraai ik nog wel uiteraard
found themquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HAH.
IK ROOK NU LEKKER EEN PEUK.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vrij oud![]()
Maar ik was comfortably numb aan het spelen.
En tijdens die laatse solo gingen ze als domino stenen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Viro het volgende:
Die heb ik allangSPOILER: Niet geschikt voor paardenliefhebbers !Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Niet geschikt voor paardenliefhebbers !Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Baas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb met mijn dronken hoofd op een feestje hier wel eens luchtgitaar gespeeld op mijn guitar hero gitaren
SPOILER: Niet geschikt voor paardenliefhebbers !Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat had jij ook niet gister en vanmiddag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
found themDankje voor je medeleven
![]()
Ik ben altijd zo bang dat ik nog een keer een snaar in mijn oog krijgquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]Dat had ik bij de solo van Angel of Death
die eerste paar geshredde arpeggios
![]()
Dat zou jij niet doorvertellen, verdoriequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb met mijn dronken hoofd op een feestje hier wel eens luchtgitaar gespeeld op mijn guitar hero gitaren
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat had jij ook niet gister en vanmiddag.
[..]
Ik ben altijd zo bang dat ik nog een keer een snaar in mijn oog krijg
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou jij niet doorvertellen, verdorie.
En jij maar moeilijk doen bij mijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou jij niet doorvertellen, verdorie.
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef cablegunmaster het volgende:
om een of andere reden verwacht ik na 2-3 liedjes een heel random liedje dat totaal nergens op slaat* hint hint *
Nou ja, het is je vergevenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik word er altijd zo opgewonden van!
Mjaquote:
De volgende is mn favoriet he, wel goed lezenquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
HAH.
IK ROOK NU LEKKER EEN PEUK.
Jij weet ook niet wat je wiltquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, het is je vergeven.
[..]
Mja.
Nee weet ik wel, maar daar is deze niet minder WTF om!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De volgende is mn favoriet he, wel goed lezen
Ik vind em leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee weet ik wel, maar daar is deze niet minder WTF om!
Die van mij schieten ziekelijk omhoog sinds ik hier kom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef cablegunmaster het volgende:
ik vraag me af wat mijn post gemiddelde is afgelopen week
* Viro opzoek gaat in archiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef Insomnium het volgende:
Pas op wat je met je foto's doet.
Ik dumpte hier per ongeluk een after douche foto van mij.
Terwijl die voor een gesprek met een vriendin bedoeld was![]()
En opeens waren ze overal hier.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef Insomnium het volgende:
Pas op wat je met je foto's doet.
Ik dumpte hier per ongeluk een after douche foto van mij.
Terwijl die voor een gesprek met een vriendin bedoeld was![]()
En opeens waren ze overal hier.
Dat dus zat ergens op de 500 in 1 dag terwijl ik het niet begreepquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Die van mij schieten ziekelijk omhoog sinds ik hier kom.
Het was meer dat ze niet geloofde hoe bleek en moe ik eruit zagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]Foto's maken van jezelf na de douche
Dat moet je doen als je net wakker bent
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het was meer dat ze niet geloofde hoe bleek en moe ik eruit zag
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gezellige zooitje mensen hier, daar is je verklaring/redenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat dus zat ergens op de 500 in 1 dag terwijl ik het niet begreep
Dat is met bijna iedereen die hier net post!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
De eerste keer zat ik hier tot 5 uur.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Gezellige zooitje mensen hier, daar is je verklaring/reden
Niet geheel neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach jij hebt de jaren '80 niet meegemaakt he?
Oh dat is een beetje het standaard hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
De eerste keer zat ik hier tot 5 uur.
Gister ook tot half 5.
In de morgen dan he
heb ik nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro opzoek gaat in archief
knetters zal die foto wel hebben
En dat komt mij prima uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh dat is een beetje het standaard hier
Me!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog meer mensen die momenteel niet roken? Gewoon, voor de statistieken
En voor je t weet sta je op 1 in deze reeksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
De eerste keer zat ik hier tot 5 uur.
Gister ook tot half 5.
In de morgen dan he
quote:Top 10 Posters
1 Knetterkrankjorum - 14391
2 Outpost76 - 12772
3 Samzz - 11087
4 ToT - 10324
5 charmed_angel - 10072
6 Jofunu-kun - 9408
7 ValHallen - 8694
8 Stiffler1988 - 8345
9 heloef - 7304
10 gewoonfaye - 6907
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog meer mensen die momenteel niet roken? Gewoon, voor de statistieken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En voor je t weet sta je op 1 in deze reeks![]()
Gelukkig is knetter me inm voorbij!
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik nog flink door posten
Zo gebeurt hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]![]()
Dan moet ik nog flink door posten
Hoezo !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
De niet rokers hebben de overhand![]()
En ik ben hier pas twee dagen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo gebeurt hoor!Deze reeks bestaat pas sinds 1 juni.
Ik heb de link nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
* Viro opzoek gaat in archief
knetters zal die foto wel hebben
ik rook straks wel weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
De niet rokers hebben de overhand![]()
Rook je nu?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoezo !
Je hebt niet gevraagd wie er wel rookt
Niet meer nuquote:
Nog een niet-rokerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet meer nu
Maar ik rook ook niet binnen
ik alleen op mijn kamer.. wat ook giga ranzig is.. dus rook meestal buitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet meer nu
Maar ik rook ook niet binnen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:19 schreef Trollscience het volgende:
* Trollscience MEESCHREEUWEN DOET
Horen jullie mij ook?quote:
jij rookt helemaal niet niet.. of alleen nu even niet?quote:
Ik rook hier gewoon in huisquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik alleen op mijn kamer.. wat ook giga ranzig is.. dus rook meestal buiten
Nu niet. Vannacht in de kroeg was voor het laatstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij rookt helemaal niet niet.. of alleen nu even niet?
I see what you really where thinkingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Doe eens wat harderZingen bedoel ik he
gezelligheidsroker dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu niet. Vannacht in de kroeg was voor het laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
I see what you really where thinking
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 zingt ook mee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is Metallica
Hierna wordt het rustiger
Ik ben ook geen 'echte' roker. Kan makkelijk zonder. Maar vooral met alcohol inderdaadquote:
Mooi kan ik je dingen uitvragenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef Insomnium het volgende:
Oh.
Kleine waarschuwing alvast.
Als ik hier morgen nacht aankom dan ben ik waarschijnlijk niet geheel nuchter meer
Wil je me een hoogtepunt in mijn gezicht geven ofzo?quote:
wij tollereren enkel nuchtere mensenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef Insomnium het volgende:
Oh.
Kleine waarschuwing alvast.
Als ik hier morgen nacht aankom dan ben ik waarschijnlijk niet geheel nuchter meer
Whehe hier nog 1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 'echte' roker. Kan makkelijk zonder. Maar vooral met alcohol inderdaad
Ja kut ik had dit 1e half uurtje naar de winkel moeten gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Het is Metallica
Hierna wordt het rustiger
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
* Outpost76 zingt ook mee!Het is Metallica man. Niet aanstellen. Wat Morp draait is rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat kan jij nu niet omdat ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Mooi kan ik je dingen uitvragen
DAN DOE IK WEL ALSOF.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij tollereren enkel nuchtere mensen
Je vraagt er zelf omquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je me een hoogtepunt in mijn gezicht geven ofzo?
De tijd van een pakje per dag roken ligt achter me. Dit is wel relaxed eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben ook geen 'echte' roker. Kan makkelijk zonder. Maar vooral met alcohol inderdaad
Ja ik had niet door dat t al metalica tijd was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is Metallica man. Niet aanstellen. Wat Morp draait is rustig
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben boos op mijn stoel... want ... hij zit zoo lekker... en honger enzo
Nee. Ik snap niet wat mannen er zo leuk aan vinden om in iemands gezicht klaar te komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wil je me een hoogtepunt in mijn gezicht geven ofzo?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben boos op mijn stoel... want ... hij zit zoo lekker... en honger enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat is toch geil manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet wat mannen er zo leuk aan vinden om in iemands gezicht klaar te komen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Nee serieus; ik moet de cd's van volbeat nu ook![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzo
wat ik hoorde was goed te doen morphThanks. EetseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elvis has left the buildingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ja toch maar even snel naar de winkel.![]()
Ik vind het geiler om in een krokante tissue klaar te komenquote:
/ervaring?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet wat mannen er zo leuk aan vinden om in iemands gezicht klaar te komen.
Auch.... Ik ken ze niet; maar het is een trutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef Insomnium het volgende:
You have to be kidding me.
Krijg ik net een sms van mijn ex die voor die andere kerel bedoeld is.
Straks? NUquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Straks weer lekkere muziek denk ik
Vorige week ben ik erachter gekomen dat ze vreemd ging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Auch.... Ik ken ze niet; maar het is een trut![]()
Ik ook niet. Ik laat het ook niet toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
OMG. Wat een kutwijfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vorige week ben ik erachter gekomen dat ze vreemd ging.
Ook op deze manier
Oehhhquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vorige week ben ik erachter gekomen dat ze vreemd ging.
Ook op deze manier
Ik draai wel metal, weet niet of je dat leuk vindt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijna, ik moet nog 2 nummers voorluisteren
We zouden gaan samenwonenquote:
Dat hou ik wel een half uurtje vol hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik draai wel metal, weet niet of je dat leuk vindt?
Ik vind het ook niet echt geil hoor en de meeste vrouwen vinden het niks. Gewoon in haar of op der buik ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Helaas niet. Maar ik zie het nut cq. geilheid er niet van in
Nog een roker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hou ik wel een half uurtje vol hoor
En als het te gortig wordt ga ik gewoon roken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
We zouden gaan samenwonen
En dan krijg ik opeens een keiharde porno sms maar die was dus niet voor mij.
Blargh.
Mondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt geil hoor en de meeste vrouwen vinden het niks. Gewoon in haar of op der buik ofzo
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Blargh.
Nope, sorry.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Trollscience het volgende:
Morph, heb je The Frayed ends Of Sanity?
OMFGquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Blargh.
Hier alleen op mijn buikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt geil hoor en de meeste vrouwen vinden het niks. Gewoon in haar of op der buik ofzo
Of: My Friend of Miseryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Trollscience het volgende:
Morph, heb je The Frayed ends Of Sanity?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Ok eindelijk opgestaan van mijn stoel , hierbij naar de vriezer gelopen om uiteindelijk te kijken of er nog iets in de vriezer lag... heel erg koud toen ik de vriezer open deed. maarja ik zit hier ook in mijn joggingsbroek. Ben bijna klaar met de site clickenweb.nl Ideal is een bitchsnap er geen hol van omdat de uitleg incompleet is
zooooo mooi ook.
Maar fijn eenmaal bij de diepvries doe ik een la open zie ik een zakje met "Rode rotzooi" opgeschreven! nou dat ga ik dus zo eten
Echt kut man, triest dat iemand zoiets doetquote:
Jeetje zeg.. Dan is het meer dan een trut... Wat een wijf zeg.....quote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt kut man, triest dat iemand zoiets doet
Mjah.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jeetje zeg.. Dan is het meer dan een trut... Wat een wijf zeg.....
Wanneer was je ook alweer hier zei je ?quote:
Euh... Weet ik niet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wanneer was je ook alweer hier zei je ?
Ja, volgens mij ookquote:
Je hoeft er niet emotioneel van te worden, hoorquote:
Hoe gek ben ik dat ik net mijn netbook mee heb genomen naar toiletquote:
Hoezoquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe gek ben ik dat ik net mijn netbook mee heb genomen naar toilet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Wat een kutwerk is dat trouwens muziek sorteren, ik ben nu in het laatste stadium.
Dan heb ik ze alle 56000 door mijn handen gehad
Ik zie het nut er niet van inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft er niet emotioneel van te worden, hoor.
Omdat het me een ranzig idee lijktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoezo?
Wordt ze groot en sterk van
Knapquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef Symphonic het volgende:
Wat een kutwerk is dat trouwens muziek sorteren, ik ben nu in het laatste stadium.
Dan heb ik ze alle 56000 door mijn handen gehad
Ik neem mijn telefoon altijd meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hoe gek ben ik dat ik net mijn netbook mee heb genomen naar toilet![]()
![]()
Nee, ik was heel snelquote:
Op zo'n moment ben je geil, dan verleg je je grenzenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van inHihi, EMOtioneel
[..]
Omdat het me een ranzig idee lijkt
Moet iets een nut hebben dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van inHihi, EMOtioneel
[..]
Omdat het me een ranzig idee lijkt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben helemaal hyper actief van mijn BodyCombat les![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond![]()
Ik ben helemaal hyper actief van mijn BodyCombat les![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vandaar dat vrouwen zo'n rommeltje maken in de WC
Same herequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb een kleine 300 gig aan muziek.
En dan eigenlijk alleen maar rock en metal
Woahhhh!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef Insomnium het volgende:
Ik heb een kleine 300 gig aan muziek.
En dan eigenlijk alleen maar rock en metal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |