quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben boos op mijn stoel... want ... hij zit zoo lekker... en honger enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Dat is toch geil manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet wat mannen er zo leuk aan vinden om in iemands gezicht klaar te komen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Nee serieus; ik moet de cd's van volbeat nu ook![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eten enzo
wat ik hoorde was goed te doen morphThanks. EetseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Elvis has left the buildingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
Ja toch maar even snel naar de winkel.![]()
Ik vind het geiler om in een krokante tissue klaar te komenquote:
/ervaring?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee. Ik snap niet wat mannen er zo leuk aan vinden om in iemands gezicht klaar te komen.
Auch.... Ik ken ze niet; maar het is een trutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef Insomnium het volgende:
You have to be kidding me.
Krijg ik net een sms van mijn ex die voor die andere kerel bedoeld is.
Straks? NUquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ola
Straks weer lekkere muziek denk ik
Vorige week ben ik erachter gekomen dat ze vreemd ging.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Auch.... Ik ken ze niet; maar het is een trut![]()
Ik ook niet. Ik laat het ook niet toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
OMG. Wat een kutwijfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vorige week ben ik erachter gekomen dat ze vreemd ging.
Ook op deze manier
Oehhhquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vorige week ben ik erachter gekomen dat ze vreemd ging.
Ook op deze manier
Ik draai wel metal, weet niet of je dat leuk vindt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bijna, ik moet nog 2 nummers voorluisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |