SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als meeten niet zo makkelijk gaatVoor vrienden is het kortweg Wauw
Dat wel ja. Eerste contactlegging vanuit vrouwelijke kant waar later iets uit voorkomt. Op heel subtiele wijze kan dat iets zijn als ''kom je even mee roken?'' Roken als sociaal bindmiddel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar een vrouw die overduidelijk je probeerde te versieren, dus niet iemand die gewoon de tijd wilde weten en verder weer de krant las.
Hahahaha. Zijn er mensen die een simpele vraag beschouwen als versieren dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat snap ik ja. Maar een vrouw die overduidelijk je probeerde te versieren, dus niet iemand die gewoon de tijd wilde weten en verder weer de krant las.
Dat doe je goed. Dat is mij nog nooit gebeurd, met uitzondering van werk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef Mpj het volgende:
Wat is een normale situatie.In een snackbar ofzo? Heb ik eens gehad. In de trein. Op het vliegveld. Op het strand. Werk.
Sommige mannen zien elke aandacht als sex. Zie bovenstaande reactie haha. Supersoep ziet een saffie al als versierd wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hahahaha. Zijn er mensen die een simpele vraag beschouwen als versieren dan?
Easy there "handsome" Mpj, je hoeft je voor niemand te bewijzen op dit internetforum hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gisteren nog geneukt, Formerjellybean en Wauwelaar. Ik heb zeker niets te klagen qua vrouwen, ik heb ze feitelijk zelfs voor het uitkiezen zonder er iets voor hoeven te doen. Dus hoezo seksuele frustratie eigenlijk? In mijn ogen is mijn post de waarheid en als mensen daar problemen mee hebben is dat hun probleem, heeft verder niets met trollen of seksuele frustraties te maken.
Ik heb hem netjes gekoppeld, maar mn TT paste niet meer met al dat gelul ervoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef Supersoep het volgende:
De TT is trouwens onvolledig, dan is het nu toch ontkoppelt als reeks?
Kunnen we de oude koeien laten waar ze voor het laatst gebleven zijn, in de sloot?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Easy there "handsome" Mpj, je hoeft je voor niemand te bewijzen op dit internetforum hoor!
Gewoon stoer blijven doen en als mensen terug praten en gemeen doen, maakt mama wel een warme kop chocomelk voor je en komt alles weer goed.
Dat noem je toch geen versieren, neem ik aan? Dat is mij zo vaak gevraagd, simpelweg omdat bepaalde vrouwen niet alleen buiten willen staan om te roken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat wel ja. Eerste contactlegging vanuit vrouwelijke kant waar later iets uit voorkomt. Op heel subtiele wijze kan dat iets zijn als ''kom je even mee roken?'' Roken als sociaal bindmiddel.
Hahahaha, ja ik zag het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Sommige mannen zien elke aandacht als sex. Zie bovenstaande reactie haha. Supersoep ziet een saffie al als versierd worden
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ga je jezelf naar binnen persen?
Kunnen we een "diepte"interview doen? Zoiets?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Of ik zeg gewoon dit: Hallo ik ben van de pers (laat perskaart zien) en ben bezig met een artikel over mooie vrouwen in Amsterdam, heeft u even tijd?
Dat is opzich geen versieren. Als daar iets uit voortkomt, wel. Daar heb ik het over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat noem je toch geen versieren, neem ik aan? Dat is mij zo vaak gevraagd, simpelweg omdat bepaalde vrouwen niet alleen buiten willen staan om te roken.
Daar heb je zeker de tijd voor nodig. De vrouwen in Amsterdam zijn echt stukken minder mooi dan erbuiten. Utrecht, Groningen en Breda.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Of ik zeg gewoon dit: Hallo ik ben van de pers (laat perskaart zien) en ben bezig met een artikel over mooie vrouwen in Amsterdam, heeft u even tijd?
Antwoord op mijn vraag was dus NEE.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is opzich geen versieren. Als daar iets uit voortkomt, wel. Daar heb ik het over.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Antwoord op mijn vraag was dus NEE.
En als je als kerel net naar huis loopt en gebeld wordt door een meid, die eerder die avond je nummer vroeg, met de vraag of ze bij je mag slapen, telt dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Antwoord op mijn vraag was dus NEE.
Groningenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Daar heb je zeker de tijd voor nodig. De vrouwen in Amsterdam zijn echt stukken minder mooi dan erbuiten. Utrecht, Groningen en Breda.
Ik dacht dat jij in Groningen woonde?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:45 schreef Mpj het volgende:
Zijn er in Groningen nou echt zoveel mooie vrouwen? Ik merk daar niets van anders. Ik vind ze er in Amsterdam juist weer stukken beter uitzien.
Ik weet niet waar jij komt in Amsterdam, maar daar wil ik ook heen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:45 schreef Mpj het volgende:
Zijn er in Groningen nou echt zoveel mooie vrouwen? Ik merk daar niets van anders. Ik vind ze er in Amsterdam juist weer stukken beter uitzien.
Ligt er maar net aan vind ik. Ook 'n beetje aan het type denk ik. Jij dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En als je als kerel net naar huis loopt en gebeld wordt door een meid, die eerder die avond je nummer vroeg, met de vraag of ze bij je mag slapen, telt dat?
'My dick is bigger than yours'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En als je als kerel net naar huis loopt en gebeld wordt door een meid, die eerder die avond je nummer vroeg, met de vraag of ze bij je mag slapen, telt dat?
Ik ben vrouw en geef dit als voorbeeld van iets wat ik in mijn omgeving zie. Is het nou versierd worden door een meid of niet? Het uitgaan was immers al voorbij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
'My dick is bigger than yours'
Je komt toch zelf met de vraag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
'My dick is bigger than yours'
had je me toch even voor het lapje gehouden? Ik dacht dat het roken je sprekende voorbeeld was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Waar heb je het over?Als we het over opzichtig versieren hebben, dan is het alsnog ja, maar dan niet het voorbeeld van roken natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |