Dat dus. Ik zie ook weinig andere mensen iets stiekem proberen. Enige mensen die leuk zijn om mee te praten zijn halfdronken voetbalsupporters en touristen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
Je ziet het ook in de trein al snel aan iemands houding, de meeste mensen stralen zoiets uit van "laat mij met rust" dmv een krant, muziek, of lichaamshouding.
Gebeurt wel. Twee keer meegemaakt en dat was dan in het weekend. Maar meestal niet nee, iedereen zit met laptop, ipod of de krant inderdaad. Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Binnenkort ga ik weer veel treinreizen, zal eens kijken of er dan nog versierd wordt.
Pak dan wel een vierzits in je eentje, ruim je spullen netjes op en neem een open houding aan. In een internationale trein. Ik denk dat je succes hebt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Binnenkort ga ik weer veel treinreizen, zal eens kijken of er dan nog versierd wordt.
Mensen zien het in het algemeen als hun eigen plekje/persoonlijke circel. Pas gingen we met een groep vrienden in de trein zitten naast een jongeman, deze vertrok snel naar een ander treinstel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zie ook weinig andere mensen iets stiekem proberen. Enige mensen die leuk zijn om mee te praten zijn halfdronken voetbalsupporters en touristen.
Nou ja ik verveel me gewoon dus ik zet muziek op en ga een krant lezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:06 schreef Murvgeslagen het volgende:
Je ziet het ook in de trein al snel aan iemands houding, de meeste mensen stralen zoiets uit van "laat mij met rust" dmv een krant, muziek, of lichaamshouding.
circelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:11 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Mensen zien het in het algemeen als hun eigen plekje/persoonlijke circel. Pas gingen we met een groep vrienden in de trein zitten naast een jongeman, deze vertrok snel naar een ander treinstel.
Als je er goed uitziet dan wel ja. Maar goed, als je er goed uitziet eigenlijk overal wel. In een supermarkt ook wel dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pak dan wel een vierzits in je eentje, ruim je spullen netjes op en neem een open houding aan. In een internationale trein. Ik denk dat je succes hebt.
Aangezien dat maar een klein percentage van de bevolking betreft zal je je toch tot andere maatregelen moeten treffen dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Als je er goed uitziet dan wel ja. Maar goed, als je er goed uitziet eigenlijk overal wel. In een supermarkt ook wel dan.
je kunt ook gewoon om mijn nummer vragen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij reist vaak per trein?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon om mijn nummer vragen hoor.
Zuid-Afrika val je iig wel op.. En ze willen vaak ook echt iets van je (geld, kleren of je leven)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Aangezien dat maar een klein percentage van de bevolking betreft zal je je toch tot andere maatregelen moeten treffen dan.
Je kan er ook altijd voor kiezen om een ander land op te zoeken. In nederland krijg ik binnen normale proporties aandacht, maar ik ben afgelopen jaar naar een aziatisch land geweest waar blank het schoonheidsideaal is en ik had ze voor het uitkiezen.
Ik denk dat het wel meevalt met dat kleine percentage. Veel vrienden van mij krijgen veel aandacht, wordt dagelijks geflirt en die zien er niet uit als Brad Pitt ofzo. Gewoon normaal uiterlijk. Zo ook met mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Aangezien dat maar een klein percentage van de bevolking betreft zal je je toch tot andere maatregelen moeten treffen dan.
Je kan er ook altijd voor kiezen om een ander land op te zoeken. In nederland krijg ik binnen normale proporties aandacht, maar ik ben afgelopen jaar naar een aziatisch land geweest waar blank het schoonheidsideaal is en ik had ze voor het uitkiezen.
Als twee mensen zich vervelen kunnen ze best even pratenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ja ik verveel me gewoon dus ik zet muziek op en ga een krant lezen.
Het is gewoon geen plek waar je gaat lopen versieren omdat niemand daar eigenlijk voor komt.
Een ware Nederlander gaat dan nog even zijn krantje nog een keer lezen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als twee mensen zich vervelen kunnen ze best even praten
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Brazilie staat hoog op mijn to-do vakantiebestemmingen.
Wat versta je onder versierd? Wel eens voorgekomen bij me, maar dan niet op zo'n manier van ''hey neuken'' ofzo. Dat gaat dan echt subtieler.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
Brazilie staat hoog op mijn to-do vakantiebestemmingen.
Mijn punt raakt hier helemaal ondergesneeuwd. Wie is hier weleens (mannen) versierd in een normale situatie, dus geen kroeg/bar/feestje/festival?
Dat snap ik ja. Maar een vrouw die overduidelijk je probeerde te versieren, dus niet iemand die gewoon de tijd wilde weten en verder weer de krant las.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat versta je onder versierd? Genoeg voorgekomen bij me, maar dan niet op zo'n manier van ''hey neuken'' ofzo. Dat gaat dan echt subtieler.
Ga je jezelf naar binnen persen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
Ik heb net een perskaart gekregen als daar die benen niet van opengaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |