Snap ik wel hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan begrijp je niet wat een connectie maakt. De inhoud van het gesprek is ondergeschikt aan een eerste 'gevoel' bij een vrouw. En dat gaat zelden om wat je zegt, maar HOE je het zegt ( dus in combi met aanraking, oogcontact etc etc)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je snapt het wel, maar je begrijpt het niet ( Bassie)
Dat gaat hem worden jongens ik heb mijn openingszin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoi. Hou ja van negerlullen?
Doet het altijd goed, heb ik op internet geleerd.
Ik heb nog niks gepland qua uitgaan moet ik nog doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef Mpj het volgende:
[..]
Gewoon drankje aanbieden. Wel goed, ga je nog uit deze dagen of feestjes ofzo?
Hoi, ik zie dat de sterren goed stonden toen je geboren werd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat hem worden jongens ik heb mijn openingszin.
Ken ze wel, maar komt zelden voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ken deze verhalen vooral van horen zeggen.
Een vriendin van me had ooit zo'n verhaal. Zij was op hem afgegaan was het verhaal. Wat ze er niet bij vertelde is dat ze al een half uur aan de bar had staan hinten/oogcontacten en hem pas aansprak toen hij naast haar in de rij stond en wat liet vallen.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gehad, mpj ook hoor ik
De meeste mensen hebben in een supermarkt ook wel ff wat anders te doen. Over 't algemeen sta ik daar rond 18:00 en dan heb ik gewoon honger. Haast + honger = chagerijnige Catbertquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar gewoon in een (zeg) supermarkt met een praatje. Nooit.
Nja, het zielige is dat het dus blijkbaar toch effectiever is dan alles bij elkaar. (1 < 0)quote:
In de supermarkt heb ik over het algemeen ook geen zin om een praatje te maken idd. Wil ik gewoon zo snel mogelijk weer naar huis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben in een supermarkt ook wel ff wat anders te doen. Over 't algemeen sta ik daar rond 18:00 en dan heb ik gewoon honger. Haast + honger = chagerijnige Catbert
Het is geen significant verschilquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, het zielige is dat het dus blijkbaar toch effectiever is dan alles bij elkaar. (1 < 0)
Mja, schijnbaar wil ik iets heel moeilijks ofzo
Je ziet/merkt vaak al heel snel in hoeverre mensen daarop staan te wachten, het is ook absoluut geen plaats waar je je open stelt om nieuwe mensen te ontmoeten, integendeel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de supermarkt heb ik over het algemeen ook geen zin om een praatje te maken idd. Wil ik gewoon zo snel mogelijk weer naar huis.
Mensen hebben meestal hun lijstje met boodschappen en willen zsm weer weg. De ikea in tegendeel ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je ziet/merkt vaak al heel snel in hoeverre mensen daarop staan te wachten, het is ook absoluut geen plaats waar je je open stelt om nieuwe mensen te ontmoeten, integendeel.
Ik doelde niet specifiek op een supermarkt, maar meer als supermarkt als een doodgewone plek om mensen tegen te komen. Van mijn part de sportschool, op straat, bij een restaurant of wat dan ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben in een supermarkt ook wel ff wat anders te doen. Over 't algemeen sta ik daar rond 18:00 en dan heb ik gewoon honger. Haast + honger = chagerijnige Catbert
Statisch gezien niet significant, maar wiskundig gezien wel oneindig veel groter/effectiever.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het is geen significant verschil
Jij woont wel op jezelf toch? Doe je wel eens iets met je huisgenoten?
Een poos geleden was er een topic of post daarover, werdt hem toch maar afgeradenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:52 schreef Mpj het volgende:
Zullen er mensen zijn die in de sSupermarkt willen versieren dan?
Denk inderdaad zoals meerdere mensen hier aangeven, dat dit bijna geen kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Een poos geleden was er een topic of post daarover, werdt hem toch maar afgeraden
Je zou in de trein meer verwachten, maar ook daar is geen enkele interactie...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:58 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Denk inderdaad zoals meerdere mensen hier aangeven, dat dit bijna geen kans van slagen heeft.
Je komt daar om boodschappen te doen, verder eigenlijk niet..
Dat is denk ik ook zo. De eerste stap ligt vaak (helaas) bij jezelfquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je zou in de trein meer verwachten, maar ook daar is geen enkele interactie...
Of het moet aan mij liggen
Als de vrouwen meteen om je heen zouden hangen dan is het ook weer saaiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook zo. De eerste stap ligt vaak (helaas) bij jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |