abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:12:32 #201
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100805670
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:05 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat gaat me te ver, maak ik heb me er persoonlijk altijd tegen verzet. ):O

Ik merk het bij vriendinnen. Altijd is er wel weer iets op af te dingen op een man die op ze afkomt. Eerlijk gezegd vind ik dat ze best iets dankbaarder mogen zijn dat iemand interesse heeft. Ik vraag ze dan ook om het eens van de andere kant te benaderen. Zo'n gast roept ook maar wat.

Als ze dan vervolgens zelf iemand leuk vinden, komen ze niet verder dan 'lokken'. Te onzeker om echt affirmative action te ondernemen, maar wel de eis stellen dat de mannen maar superzeker van zichzelf moeten zijn in dat eerste contact.En dat lokken houdt in oogcontact maken en dan tonen zij initiatief. En ik maar denken dat je voor oogcontact twee partijen moet hebben die elkaar aankijken ;-)

Maar goed, wachten tot een vrouw op je afkomt levert ook niet veel op. Ik schijn nogal imposant te zijn en moeilijk te benaderen. :') Dus ook ik speel het spel halfslachtig mee, lekker principieel. :P
Maar als een meisje oogcontact maakt, dan komen we ook braaf ;)

Edit; Uiteraard alleen als de interesse wederzijds is.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:14:38 #202
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100805748
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef kedge het volgende:

[..]

Maar als een meisje oogcontact maakt, dan komen we ook braaf ;)
Dat ligt er voor mij erg aan hoe. Als ze gewoon leuk open aan de bar even oogcontact maakt en hoi zegt, ja. Als ze vanaf een meter of 10 steeds probeert mijn aandacht te krijgen en me met een korte beweging van haar hoofd probeert te lokken, nee. Afhankelijk, onzelfstandig, onzeker gedrag moet je niet belonen. :')

Het is eigenlijk gezien bovenstaande een wonder dat ik eigenlijk altijd wel iemand heb.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_100805841
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:01 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je was Lanter ook al aan het afkraken, en dat is ook niet voor het eerst. Maar goed ik zie je niet heel veel tips geven, en ook niet vragen zonder daarbij te vermelden dat je eigenlijk nooit wat hoeft te ondernemen of welke meid jou nu weer aan het versieren is. Af en toe kan best, maar als het jou altijd voor de wind gaat lijkt me dit niet echt de juiste plek om dat steeds te melden.
Dat is sowieso onzin, ik heb genoeg gevraagd over situaties met meisjes. Zonder mezelf op te hemelen (waarom zou ik als ik simpelweg normale tips wil), zoals Supersoep en jij beweren. Ik doe het overigens niet eens bewust. En aan die tips heb ik ook daadwerkelijk wat gehad. Ik heb zelfs gezegd dat ik persoonlijk moeite heb met versieren, dat ik bang ben om afgewezen te worden etc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Jawel. En zo hebben we allebei onze stokpaardjes tegen elkaar, of ze nu waar zijn of niet, toch? :)
Waaruit blijkt dat ik verwend ben? :') Aangezien je zegt dat ik mij verwend gedraag. Ik heb niets tegen je, ik vind je alleen maar een kneus.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:21:12 #204
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100806040
quote:
11s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb nog nooit geneukt; dus ik ben seksueel gefrustreerd volgens mpj
Ik ook!
Maar niet alleen volgens Mpj _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_100806120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dat is sowieso onzin, ik heb genoeg gevraagd over situaties met meisjes. Zonder mezelf op te hemelen (waarom zou ik als ik simpelweg normale tips wil), zoals Supersoep en jij beweren. Ik doe het overigens niet eens bewust. En aan die tips heb ik ook daadwerkelijk wat gehad. Ik heb zelfs gezegd dat ik persoonlijk moeite heb met versieren, dat ik bang ben om afgewezen te worden etc.

[..]

Waaruit blijkt dat ik verwend ben? :') Aangezien je zegt dat ik mij verwend gedraag. Ik heb niets tegen je, ik vind je alleen maar een kneus.
Ik zeg ook niet dat je dat altijd doet, alleen wel vaak genoeg dat het opvalt. Lees je eigen posts er maar eens op na als je denkt dat het onzin is, want daar staat vaak genoeg in dat je weer eens een meid achter je kont aan hebt of zoals net dat je zei dat je nu wel 3 meiden tegelijk 'hebt'. En dat met amper inspanning van jouw kant, wat je regelmatig benadrukt door te zeggen dat je eigenlijk niets hoeft te doen voor ze en zij meestal initiatief nemen. En dat zelfs als je er naar eigen zeggen niet uit ziet en chagrijnig bent. Daar doelde ik op, niet die eens in de zoveel tijd wat je zal doen op een date oid.
pi_100806123
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:14 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat ligt er voor mij erg aan hoe. Als ze gewoon leuk open aan de bar even oogcontact maakt en hoi zegt, ja. Als ze vanaf een meter of 10 steeds probeert mijn aandacht te krijgen en me met een korte beweging van haar hoofd probeert te lokken, nee. Afhankelijk, onzelfstandig, onzeker gedrag moet je niet belonen. :')

Het is eigenlijk gezien bovenstaande een wonder dat ik eigenlijk altijd wel iemand heb.
:o Hoe heb je dat gedaan dan? ;)

Ze mag best oogcontact maken.. Vooral een (open) uitstraling zal mijn interesse wekken (en uiteraard haar uiterlijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door Spijker83 op 16-08-2011 14:29:09 (Spelfouten :'() ]
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:27:47 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100806308
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef Mpj het volgende:
Ik heb niets tegen je, ik vind je alleen maar een kneus.
Ik moest lachen. _O-
C'est la vie
pi_100806395
Sjeesh je maakt een grapje over sexuele gefrusteerdheid en ta daaaaaaaaaaa er vallen weer mensen over . Kan je dan niets zeggen hier ???Overdrijven is ook een kunst hoor.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:32:07 #209
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100806482
Eigenlijk heb ik wel een paar tips voor de heren hier:

Uiterlijk
1 Ga trainen! Je hoeft geen anabolenjapie te worden, maar train en je voelt je lekkerder. Er zijn meerdere voordelen. Je loopt meer recht op, doordat je strakker bent zitten shirts beter. Allemaal details voor een goede indruk.

2 Leer je kleden. Peacock een beetje met shirts, doe net wat anders aan dan je maten. Durf dingen, maar ga niet over de streep. Leer begrijpen wat je goed staat en maak er gebruik van.

3 Leer dansen. Je hoeft niet mee te doen aan I think you can dance, maar aan de zijkant blijven staan levert je geen kut op. Een aardige danspasje is altijd meegenomen en zorgt altijd voor aanspraak en anders voor plezier.

Innerlijk

1 Straal plezier uit. Je bent uit, je bent in de supermarkt, je bent op de begrafenis van je hond. Maar jij waardeert het leven en jij hebt plezier ( misschien niet op de begrafenis). Er is niets zo aantrekkelijk voor een vrouw als een gast die plezier heeft. Lach!

2 Hou het luchtig met dames. Hou het zo langzaam luchtig en bewaak je mysterie. Je kunt best dingen vertellen, maar gooi niet je hele levensverhaal op hun bord. Geef als standaard korte, onvolledige antwoorden als ze dingen vragen. En natuurlijk is het geen wet van meden en perzen.

3 Vervolg op 3. Vragen vragen vragen. Vraag je suf over haar dingen, mensen zijn dol op over zichzelf vertellen, dat schept een band. Zij wil graag vertellen wie zij is.

4 Hou oogcontact met haar tijdens het praten. Laat je blik ook eens vallen op haar lekkere voorgevel. Alhoewel vrouwen zeggen dat ze dit vervelend vinden, laat elk onderzoek zien dat dit juist werkt als een ( tiet...)... Blijf alleen niet staren naar dit sterrenbeeld. ( tweeling)

5 Raak aan tijdens het praten, maar alleen op niet-erogene zones. Dat doet wonderen. Geloof me.

6 Vertrouw niet op jezelf zijn. Ben je tijdens een sollicitatie helemaal jezelf? Ongetwijfeld niet, je probeert je toch iets beter neer te zetten dan je eigenlijk bent. Doe dit ook in deze situatie, maar gecontroleerd. Weet waar je zwakke punten en sterke punten liggen.

7 Dit is een wat filosofische. Ken jezelf! Weet wie je bent. Dan ben je veel krachtiger in je versieren dan ook maar 1 van deze tips hierboven. Er is niets aantrekkelijk ( hoe lelijk je ook bent) dan een man die weet wat hij wil en ervoor gaat in elk aspect van zijn leven.

Zo just my two cents.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:33:53 #210
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100806564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Spijker83 het volgende:

[..]

:o Hoe heb je dat gedaan dan? ;)

Ze mag best oogcontact maken.. Vooral een (open) uitstraling zal mijn interesse wekken (en uiteraard haar uiterlijk)
Ooit kijk ik terug op mijn leven en begrijp ik het grote waarom. Ik heb geen flauw idee. :')

Ik heb zelf niets met open uitstralingen. Ik hou van mysterieuze, gesloten, arrogante dames. Dan trek je mijn interesse. Moet ik mijn versierprobleem nog uitleggen hierna? _O-
pi_100806583
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je dat altijd doet, alleen wel vaak genoeg dat het opvalt. Lees je eigen posts er maar eens op na als je denkt dat het onzin is, want daar staat vaak genoeg in dat je weer eens een meid achter je kont aan hebt of zoals net dat je zei dat je nu wel 3 meiden tegelijk 'hebt'. En dat met amper inspanning van jouw kant, wat je regelmatig benadrukt door te zeggen dat je eigenlijk niets hoeft te doen voor ze en zij meestal initiatief nemen. En dat zelfs als je er naar eigen zeggen niet uit ziet en chagrijnig bent. Daar doelde ik op, niet die eens in de zoveel tijd wat je zal doen op een date oid.
Ik lees mijn eigen posts nu na, en ik zeg het niet zovaak. Ik hoef inderdaad niet veel te doen, maar waarom zou ik dat niet mogen zeggen? Het is de waarheid, maar goed; zovaak zeg ik het dus niet eens. Neemt niet weg dat ikzelf niet kan versieren, dat ik wel eens heb gefaald, wat ik ook vaak genoeg benadruk hier (daar lezen jullie dan weer overheen :') ). Neemt ook niet weg dat ik geen tips kan geven, wat ik ook doe.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:35:37 #212
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100806655
ik ken (vaag, ik wil hem niet kennen!) iemand (die hartstikke stom/gemeen is) die trouwens ook naar het luzac college was gegaan nadat hij hartstikke stom op ze havo had gedaan. hij was altijd aan het rellen enzo, 1 grote crimineel.
en toen was hij van school afgetrapt(omdat hij teveel relde, of omdat hij te oud was geworden omdat ij te vaak was blijven zitten. ik weet het niet meer). nu heb ik gehoord dat hij toen hij was verdwenen dus door ze ouders naar het luzac was geschopt als laatste poging ofzo. ..... :')

zo zie ik mpj ook. Maar hij kan er wel chickies mee krijgen, vlgens mij is dat rellen nodig ofzo.

ohja, en nu zegt mpj dat hij alles goed doet enzo. maar toch weet hij hoe het is om mensen uit te dagen enzo. dat werkt zonder dat hij het weet goed bij de meisjes. zelfvertrouwen enzo.

en nogmaals . GEEN PRIVEsschool. het is een particuliere school

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 16-08-2011 14:45:09 ]
pi_100806718
quote:
2 Hou het luchtig met dames. Hou het zo langzaam luchtig en bewaak je mysterie. Je kunt best dingen vertellen, maar gooi niet je hele levensverhaal op hun bord. Geef als standaard korte, onvolledige antwoorden als ze dingen vragen. En natuurlijk is het geen wet van meden en perzen.

3 Vervolg op 3. Vragen vragen vragen. Vraag je suf over haar dingen, mensen zijn dol op over zichzelf vertellen, dat schept een band. Zij wil graag vertellen wie zij is.
Ik vind dit zo grappig he. Als beide optie 3 zouden aanhouden; leuk gesprek dan!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:37:23 #214
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100806741
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
Als man op een datingsite zitten is als proberen te vissen in een kleine vijver modderpoel met een groep van dertig man.
Fixed.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100806764
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ken (vaag, ik wil hem niet kennen!) iemand (die hartstikke stom/gemeen is) die trouwens ook naar het luzac college was gegaan nadat hij hartstikke stom op ze havo had gedaan. hij was altijd aan het rellen enzo, 1 grote crimineel.
en toen was hij van school afgetrapt(omdat hij teveel relde, of omdat hij te oud was geworden omdat ij te vaak was blijven zitten. ik weet het niet meer). nu heb ik gehoord dat hij toen hij was verdwenen dus door ze ouders naar het luzac was geschopt als laatste poging ofzo. ..... :')

zo zie ik mpj ook. Maar hij kan er wel chickies mee krijgen, vlgens mij is dat rellen nodig ofzo.

ohja, en nu zeg thij dat hij alles goed doet enzo. maar toch weet hij hoe het is om mensen uit te dagen enzo. dat werkt zonder dat hij het weet goed bij de meisjes. zelfvertrouwen enzo.

Neuh, gewoon een knappe kop en centjes.
pi_100806789
quote:

_O-!
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:39:46 #217
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100806866
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik vind dit zo grappig he. Als beide optie 3 zouden aanhouden; leuk gesprek dan!
Dan begrijp je niet wat een connectie maakt. De inhoud van het gesprek is ondergeschikt aan een eerste 'gevoel' bij een vrouw. En dat gaat zelden om wat je zegt, maar HOE je het zegt ( dus in combi met aanraking, oogcontact etc etc)
pi_100806923
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Fixed.
Het is beter dan niets; vooralsnog hebben datingsites mij over de afgelopen paar jaar één date opgeleverd. (En dat is er één meer dan ik tijdens het dagelijks leven heb weten te regelen )
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:43:29 #219
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100807035
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nee het is ook dat je met dat rellen mensen hun "knopjes" leert kennen. en weet hoever je kan gaan.
quote:

[..]

hij had (Toen ik hem nog op school vervelend zag doen) een lelijke rotkop. ik associeer zijn kop met hangjongeren.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:43:55 #220
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100807053
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dan begrijp je niet wat een connectie maakt. De inhoud van het gesprek is ondergeschikt aan een eerste 'gevoel' bij een vrouw. En dat gaat zelden om wat je zegt, maar HOE je het zegt ( dus in combi met aanraking, oogcontact etc etc)
Ben ik met je eens, je moet een vrouw altijd aanraken tijdens het praten en goed oogcontact maken. Verder bestaan er geen richtlijnen waar een gesprek over moet gaan, go with the flow.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:46:20 #221
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100807157
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:41 schreef benzin het volgende:
Het is beter dan niets; vooralsnog hebben datingsites mij over de afgelopen paar jaar één date opgeleverd. (En dat is er één meer dan ik tijdens het dagelijks leven heb weten te regelen )
Als je gewoon eens gedaan had wat mensen je hier aangegeven hadden dan had je veel meer dates gehad. Maarja, ondertussen loopt je studie in Utrecht alweer teneinde right?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_100807188
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

hij had (Toen ik hem nog op school vervelend zag doen) een lelijke rotkop. ik associeer zijn kop met hangjongeren.
Hangjongeren hebben een rotkop? :P
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:47:46 #223
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100807218
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wel een petje meestal
pi_100807237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee het is ook dat je met dat rellen mensen hun "knopjes" leert kennen. en weet hoever je kan gaan.
Maar Mpj relt toch helemaal niet zo?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:48:56 #225
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100807271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

nee hij was een hangjongeren. en dan zag ik zijn kop.
ik vind hangjongeren gevaarlijk, dus ik vind dat een rotkop.
en als ik nu zijn kop zie, denk ik aan hangjongeren.
associatie heet dat
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:49:06 #226
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100807281
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef kedge het volgende:

[..]

Wel een petje meestal
ja hij had er 1
pi_100807282
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Fixed.
Dat kwam in me op, maar er zitten hier wel vrouwen die op zulke sites zitten. Tact, en zulks.
Ron Paul 2012
pi_100807338
quote:

[..]

Doel je met deze reactie op mij?

quote:

ohja, en nu zegt mpj dat hij alles goed doet enzo. maar toch weet hij hoe het is om mensen uit te dagen enzo. dat werkt zonder dat hij het weet goed bij de meisjes. zelfvertrouwen enzo.

Ik ben niet zo zelfverzekerd. Ik rel ook niet (meer), en ik ben ook geen klein kind meer. :)

Mijn zusje gaat trouwens wel naar een echte privé school toe voor 'n jaar in Amerika vanaf September. Wil je daar weer een discussie over starten? :6
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:50:55 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100807365
Okee ik heb nu voor mezelf besloten het eerste de beste lekkere wijf wat ik zie tijdens het uitgaan spreek ik aan.Heb toch niks te verliezen.
C'est la vie
pi_100807415
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef Mpj het volgende:
Mijn zusje gaat trouwens wel naar een echte privé school toe voor 'n jaar in Amerika vanaf September. Wil je daar weer een discussie over starten? :6
Mag je zo iemand dan verwend noemen?

quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb nu voor mezelf besloten het eerste de beste lekkere wijf wat ik zie tijdens het uitgaan spreek ik aan.Heb toch niks te verliezen.
Heb je je openingszin al?
Ron Paul 2012
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:52:31 #231
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_100807425
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef Mpj het volgende:

[..]

Doel je met deze reactie op mij?

[..]

Ik ben niet zo zelfverzekerd. Ik rel ook niet (meer), en ik ben ook geen klein kind meer. :)
ik heb in me hoofd(zo stel ik me jou voor) dat je dat wel gedaan hebt.
daar heb je van geleerd hoe mensen reageren. hoever je ze kan pushen etc.. je hebt die dingen onthouden hoe mensen werken.

quote:
nee, daar hoef ik niet over te discussieren hoor.
pi_100807431
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je gewoon eens gedaan had wat mensen je hier aangegeven hadden dan had je veel meer dates gehad. Maarja, ondertussen loopt je studie in Utrecht alweer teneinde right?
Dat weet ik niet. Het heeft zich nog niet bewezen, datingsites dus wel (Hoewel één date in ruim 3 jaar tijd op twee datingsites wel een beetje een miezerig resultaat is. Maar het is beter dan niets :))

Als het afstuderen in één keer goed gaat dan wordt dit schooljaar mijn laatste jaar. Maar misschien dat ik er nog een master achteraan wil gaan doen. Maar al die mensen die zeggen dat hun studententijd de beste tijd van hun leven was die zitten er behoorlijk naast.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:52:48 #233
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100807436
quote:
^O^

Hoi en ondeugend kijken. De rest gaat vanzelf.
pi_100807562
Als ik Heloef was zou ik hoi zeggen, en daarna de Carlton dance doen. Succes gegarandeerd.
Ron Paul 2012
pi_100807662
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Als ik Heloef was zou ik hoi zeggen, en daarna de Carlton dance doen. Succes gegarandeerd.
pi_100807669
quote:
_O- Wat ga je zeggen dan?!

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mag je zo iemand dan verwend noemen?

Nee. Eerder goed voor mijn zusje dat ze die kans krijgt om zo nieuwe ervaringen op te doen, en al helemaal omdat ze internationaal wilt werken en dus een Engelse studie wilt doen als ze terug is. Het is juist goed voor haar ontwikkeling en haar toekomst, word je zelfverzekerder van, meer levenservaring etc. Ik vind dat niet verwend, eerder lef dat ze heengaat.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:00:09 #237
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100807727
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef Supersoep het volgende:
Als ie blijft lachen, krijgt ie ongetwijfeld punten van de betreffende dame.

Overigens heren, even kappen met dit topique vervuilen. Moet ik een mod gaan roepen?
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:01:45 #238
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100807789
Wat ik ga zeggen? Geen flauw idee dat boeit ook niet het gaat het er om dat ik het überhaupt doe.

En nee ik doe niet de Carlton dance. :')
C'est la vie
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:02:19 #239
350968 kedge
cicatrix manet
pi_100807813
quote:
Je kunt alleen maar winnen :Y
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:04:09 #240
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100807882
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef benzin het volgende:
Dat weet ik niet. Het heeft zich nog niet bewezen, datingsites dus wel (Hoewel één date in ruim 3 jaar tijd op twee datingsites wel een beetje een miezerig resultaat is.
Understatement van het jaar.
pi_100807886
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

^O^

Niet doen dat laatste. :P Maar 'n gesprek gaat meestal wel vanzelf.

quote:

[..]

Waar haal je het lef vandaan om het te zeggen? Dat ik daarom alleen maar meisjes krijg. :') Je kent mij niet eens. Ik zeg toch ook niet over jou dat je een lelijk, onzeker meisje bent en daarom niemand kan krijgen (alleen maar via internet dan). Is hetzelfde, allebei beledigend.

Maar genoeg over dit.
pi_100807939
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Dat is een hardnekkige traditie uit de Oudheid. De man maakt de vrouw het hof.

Je zou toch denken dat anno 2011 we al verder dan dat zouden zijn, zeker met het geven van gelijke rechten aan vrouwen. Maar anno 2011 zijn we nog steeds dezelfde neanderthalers die rond een uur of 2 opveren in de lokale disco om maar weer keihard onze best te doen de vrouwtjes te behagen.

Mannen houden het zelf in stand, vrouwen hoeven ook niets te doen.
Ja, beetje jammer :'). Hoewel sommige vrouwen ook best op een man afstappen, gebeurt het wel een stuk minder dan andersom.

quote:
14s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
Wat ik ga zeggen?
Hoi. Hou ja van negerlullen?
Doet het altijd goed, heb ik op internet geleerd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef Mpj het volgende:

Waar haal je het lef vandaan om het te zeggen? Dat ik daarom alleen maar meisjes krijg. :') Je kent mij niet eens. Ik zeg toch ook niet over jou dat je een lelijk, onzeker meisje bent en daarom niemand kan krijgen (alleen maar via internet dan). Is hetzelfde, allebei beledigend.

Maar genoeg over dit.
Knappe kop en centen klinkt niet heeeeel erg beledigend als ik eerlijk ben :')
Finally, someone let me out of my cage
pi_100807944
quote:

[..]

Niet doen dat laatste. :P Maar 'n gesprek gaat meestal wel vanzelf.

[..]

Maar genoeg over dit.
Stel je niet zo aan joh.
pi_100807958
quote:
Wat ik ga zeggen? Geen flauw idee dat boeit ook niet het gaat het er om dat ik het überhaupt doe.

Go get em! :)
pi_100808019
quote:

Waar haal je het lef vandaan om het te zeggen? Dat ik daarom alleen maar meisjes krijg. :') Je kent mij niet eens.
Kan een aardige inschatting maken.

quote:
Ik zeg toch ook niet over jou dat je een lelijk, onzeker meisje bent
Jawel.

quote:
en daarom niemand kan krijgen (alleen maar via internet dan).
Gaat niet op want ik tracht niemand te krijgen.

quote:
Is hetzelfde, allebei beledigend.
Dat is gewoon waarom ik denk dat meisjes jou leuk vinden. Je zegt zelf dat je nogal introvert bent en niets bijzonders doet of zo, vandaar. Heel vreemd is het niet om dat te denken dan.

quote:
Maar genoeg over dit.
^O^
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:07:20 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100808024
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
^O^

Ondeugend kijken, als kerel. Tuurlijk.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:08:14 #247
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100808058
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja, beetje jammer :'). Hoewel sommige vrouwen ook best op een man afstappen, gebeurt het wel een stuk minder dan andersom.

Ik ken deze verhalen vooral van horen zeggen. :')
pi_100808059
quote:

Gewoon drankje aanbieden. Wel goed, ga je nog uit deze dagen of feestjes ofzo?

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ja,

[..]

Hoi. Hou ja van negerlullen?
Doet het altijd goed, heb ik op internet geleerd.

[..]

Knappe kop en centen klinkt niet heeeeel erg beledigend als ik eerlijk ben :')
Tuurlijk is dat beledigend. Ze zegt dat ik daarom alleen maar meiden krijg, net alsof er niet naar mijn innerlijk gekeken wordt. Dat is sowieso niet leuk om te horen, maar ik weet wie het zegt.
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:08:46 #249
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_100808077
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:07 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ondeugend kijken, als kerel. Tuurlijk.
Oh sorry dacht dat ie homo was.

_O-
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:10:20 #250
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100808147
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Oh sorry dacht dat ie homo was.

_O-
Er stond toch lekker wijf? :') _O-
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')