mjaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:44 schreef Vanyel het volgende:
Voed je je Bartje ook elke 4 uur mignonne?
Er zijn wel dingen die productie-stimulerend of productie-remmend (vermijden dus) werken, anijs geloof ik is stimulerend. Maar daar moet je wel heul veul van eten voor het echt merkbaar effect heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
Zijn er dingen die borstvoeding kunnen stimuleren anders dan de spray, domperidon en kolven?
Bijvoorbeeld door dingen te eten of te drinken?
Een vriendin van mij dronk borstvoedingsthee. Maar ik weet niet of het heeft geholpen. Ze heeft een jaar gevoed.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:43 schreef Tally het volgende:
Zijn er dingen die borstvoeding kunnen stimuleren anders dan de spray, domperidon en kolven?
Bijvoorbeeld door dingen te eten of te drinken?
Anijs vind ik niet zo heel lekker. Maar als het zou helpen had ik het gedaan (als ik niet heul veul had moeten eten dan).quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Er zijn wel dingen die productie-stimulerend of productie-remmend (vermijden dus) werken, anijs geloof ik is stimulerend. Maar daar moet je wel heul veul van eten voor het echt merkbaar effect heeft.
Kan geen kwaad lijkt me!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Een vriendin van mij dronk borstvoedingsthee. Maar ik weet niet of het heeft geholpen. Ze heeft een jaar gevoed.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:59 schreef Sugarsnap het volgende:
Ik dronk kabouterfeest van pyramide
[ afbeelding ]
Die van mij knabbelt en sabbelt op haar vingers als ze last heeft van haar tandjes. Maar eigenlijk nooit wanneer ze honger heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:58 schreef laiveneertiekje het volgende:
wat ik nu trouwens wel lastig vind, hij zit nu alweer eventjes op zijn vingers te zuigen, betekend dat nu dan dat hij alweer honger heeft? Verder is hij nog heel vrolijk..
Mijn productie dipt enórm rond menstruatie en omdat ik een zeeeeer onregelmatige cyclus heb kan ik er ook niet omheen bouwen met nakolven oid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |