En ik moet even van me afschrijven. Gewoon.
Mn kleine dametje drinkt weer heel moeizaam op het moment. Ze krijgt tandjes en slaat weer aan het borstweigeren. Het lijkt erop dat ze alles qua pijn en drinken enzo direct omzet in borstweigeren. HEEL irritant want mijn productie is al niet echt om over naar huis te schrijven, als de dame weer rustig 10 of meer uur tussen voedingen laat zitten schiet het niet op he
gelukkig haalt ze het soms 's nachts in. Niet altijd maar er zijn redelijk wat nachten bij dat ze ieder uur drinkt. Ik maak me niet druk om haar groei, dat zit wel goed. Maar wel om mn eigen productie, ze laat hem op deze manier zelf dippen en dat is irritant. Gedoe met 's nachts aanleggen en nakolven en weet ik veel wat voor fratsen.
En verder duurt het tegenwoordig om een of andere manier enorm lang voordat mn tsr een keertje komt? Ik heb geen idee waar dat aan ligt maar de dame kan er niet altijd op wachten zeg maar

ik overweeg ernstig om synto spray te gaan halen om op die manier in ieder geval behoorlijk te kunnen kolven op locatie strakjes, vier dagen p/w (met kolven heb k vaker geen tsr dan wel

) en als de tsr bij live voeden wel erg lang op zich laat wachten is t misschien ook een idee om het voeden maar geen strijd te laten worden van weigeren en loslaten en weet ik veel wat.
Kortom, ik vind t stom
en mn lieve lief was zo bijdehand om niet op de verpakking van t vlees voor t avondeten te kijken. Ik hoop maar dat de hoeveelheden allergeen minimaal zijn maar ik ben bang dat t geen feestje gaat zijn. Er zat van alles in

en ei, en melk, en soja, en noten.
/gedoe