abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:26:28 #126
104871 remlof
Europees federalist
pi_100968762
'Er is angst dat de Verenigde Staten in een onstuitbaar verval zijn geraakt. Mensen zien de opkomst van China, India en de Sovjet-Unie doorzetten', aldus Bachmann.

http://www.volkskrant.nl/(...)st-Sovjet-Unie.dhtml _O-
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:35:48 #127
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_100968958
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:26 schreef remlof het volgende:
'Er is angst dat de Verenigde Staten in een onstuitbaar verval zijn geraakt. Mensen zien de opkomst van China, India en de Sovjet-Unie doorzetten', aldus Bachmann.

http://www.volkskrant.nl/(...)st-Sovjet-Unie.dhtml _O-
Ja lekker he wat een geiten zijn het toch die rednecks, kletsen maar raak, in hun haast om de gewone man angst aan te jagen, en hebben de hersens van een geit.
Ze is nog erger dan Palin

quote:
za 20 aug 2011, 12:15
Michele Bachmann: oppassen voor Sovjet-Unie
WASHINGTON - De Republikeinse presidentskandidate Michele Bachmann heeft een blunder van jewelste begaan. Ze zei tijdens een radiointerview dat veel Amerikanen de opkomst van de Sovjet-Unie vrezen, aldus media vrijdag (lokale tijd).

„Er is angst dat de Verenigde Staten in een onstuitbaar verval zijn geraakt. Mensen zien de opkomst van China, India en de Sovjet-Unie doorzetten”, aldus Bachmann.

De Sovjet-Unie, een voormalige aartsvijand van de VS, hield echter in 1991 op te bestaan. Met veel van de voormalige Sovjetrepublieken, waaronder Rusland, onderhouden de VS inmiddels normale diplomatieke relaties.

Bachmann heeft vaker moeite met historische feiten. Eerder deze week feliciteerde de Tea Party-politica Elvis Presley publiekelijk met zijn verjaardag op zijn sterfdag.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:58:38 #128
104871 remlof
Europees federalist
pi_100969486
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:35 schreef michaelmoore het volgende:
Kan dat? :o
pi_100970632
Jaja, allemaal de schuld van het campagneteam, aldus DS4. Stiekem is die Bachmann rete-intelligent namelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100971151
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
Jaja, allemaal de schuld van het campagneteam, aldus DS4. Stiekem is die Bachmann rete-intelligent namelijk.
Het lukt jou wel goed om dommer over te komen dan Bachmann. Doe je het erom, of is het eigenlijk gewoon een feit?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_100971300
quote:

Bachman en pallin gelijkstellen is volgens mij dezelfde domme opervlakkigheid die beide zélf ook vaker vertonen in uitspraken...
Mijn indruk is eerder dat Bachman vele malen méér politiek en media-taent heeft dan Palin, die teveel een politiek isolement opzoekt.

hét verschil qua 'politieke slimheid' is dat Palin als de pers valt overhaar uitspraak zelf gelijk misbaar gaat maken over de 'liberal biased media', en in de slachtofferrol kruipt...
Van Bachman kun je veel zeggen, maar die doet dàt niet, klaagt niet over de media die iederescheetvan haar in de headlines zetten (waarom ook? ze heeft er vooral voordeel van en het is een teken dat ze een kandidaat in het publieke spotlight is, iets waarvoor ze juist hardheeft gewerkt)...

Overigens, vorige week kwam ook een wat frontalere aanval op Bachman in de media; Newsweek schreef zelf een coverartikel met een foto van een duidelijk scheef kijkende Bachman over haar gezondheidstoestand en specifiek de schijbaar regelmatige migraine-aanvallen waaronder ze schijnt te leiden....
Dàt is vermoedelijk een wat problematischer iets voor een presidentskandidaat, dan het maken van domme opmerkingen (sterker nog, amerikanen zijn dól op een president die ietwat 'dommig' is).
Eeen president die tijdens een crisissituatie opeens hoofdpijn kan krijgen en langere tijd opeens 'uitvalt' wil je liever niet hebben; bachman schijnt al tijdens haar campagne meermaals hele dagen afgezegd te hebben wegens mgraine-aanvallen.

Bachman zelf heeft zich vervolgens niet aangegrepen om het slachtoffer te spelen van een 'media-aanval' op haar persoon, ze publiceerde hooguit een dokterssrapport dat haar algemene toestand prima was (wat natuurlijk niets zegt over die migraine)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_100971630
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het lukt jou wel goed om dommer over te komen dan Bachmann. Doe je het erom, of is het eigenlijk gewoon een feit?
Ik doe dan ook geen gooi naar het presidentschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 14:33:45 #134
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_100971938
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:08 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Bachman en pallin gelijkstellen is volgens mij dezelfde domme opervlakkigheid die beide zélf ook vaker vertonen in uitspraken...
Mijn indruk is eerder dat Bachman vele malen méér politiek en media-taent heeft dan Palin, die teveel een politiek isolement opzoekt.

hét verschil qua 'politieke slimheid' is dat Palin als de pers valt overhaar uitspraak zelf gelijk misbaar gaat maken over de 'liberal biased media', en in de slachtofferrol kruipt...
Van Bachman kun je veel zeggen, maar die doet dàt niet, klaagt niet over de media die iederescheetvan haar in de headlines zetten (waarom ook? ze heeft er vooral voordeel van en het is een teken dat ze een kandidaat in het publieke spotlight is, iets waarvoor ze juist hardheeft gewerkt)...
[..]
Doet ze dat bewust of is ze zich er niet bewust van? Want dat zou het wel heel erg maken.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_100972204
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij wilt beweren dat Bachmann wel intelligent is?
pi_100972346
Ik hoop dat een Republikein wint, want ik ben een linkse anti-Amerikaan.
pi_100972357
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:33 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Doet ze dat bewust of is ze zich er niet bewust van? Want dat zou het wel heel erg maken.
dat kun je hooguit raden...

ikzelf denk dat het een bewust campagne-strategie is om bachman bij speeches veel te laten improviseren en niet enkel een vooraf geschreven verhaaltje te laten oplepelen...
de dingen die bachman dan zelf improviseertzij niet allemaal 'door-gechecked' maar zijn spontane dingen die ze roept en dan zal er idd vaker foutjes tussenzitten...

het is dus imho niet dat ze heel bewust zulke fouten gaat 'voorschrijven' maarhet zijn dingen die een gewoon iemand wel vaker kan zeggen en veel amerikaanse kiezers vinden het ook juisteen teken van 'spontaniteit', en eigenlijk is het dat ook.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:45 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Jij wilt beweren dat Bachmann wel intelligent is?
iemand die als redelijk nobody een politieke race ingaat en zich redelijk succesvol opwerkt tot een veel publiciteit krijgend en qua polls op de derde of tweede plaats staande kandidate doet het gewoon goed ...

los ervan dat ze misschien qua presente kennis niet tot de helste lichten zal behoren, geen hoge universitaire graad heeft en ook vast geen Top-IQ zal hebben
en ook los ervan dat ikzelf qua politieke ideologie die Bachman aanhangt het niet met haar eens ben, heb ik bewondering voor haar campagne-vermogens en politieke intelligentie...

[ Bericht 31% gewijzigd door RM-rf op 20-08-2011 15:25:47 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_100972470
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:53 schreef Monidique het volgende:
Die Texaanse gouverneur lijkt me een geschikte president.

The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100972477
Nou ja, Bachmann probeert natuurlijk te laten zien hoe normaal ze is, gewoon een mens, en ik denk dat dat werkt. Het is onderdeel van haar politieke aantrekkelijkheid voor veel Republikeinen.
pi_100972494
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:00 schreef waht het volgende:

[..]

Die Texaanse gouverneur lijkt me een geschikte president.

[ afbeelding ]
Bush-II-II. Mijn anti-Amerikaanse hormonen kunnen haast niet wachten.
pi_100972752
quote:

[..]

Ja lekker he wat een geiten zijn het toch die rednecks, kletsen maar raak, in hun haast om de gewone man angst aan te jagen, en hebben de hersens van een geit.

[..]

quote:
Ook heeft ze zichzelf per ongeluk vergeleken met een beruchte seriemoordenaar. 'Ik heb dezelfde levenshouding als John Wayne. Ook ik wil Amerika omarmen. Mezelf opofferen voor het land', zei ze tijdens de start van haar campagne. Ze doelde daarmee op het feit dat Wayne net als zij afkomstig is uit de stad Waterloo in Iowa.

Helaas voor Bachmann gaat het hier echter niet om de beroemde westernacteur, maar om John Wayne 'Killer Clown' Gacy, die in 1994 werd geëxecuteerd wegens het plegen van 33 moorden. De acteur waarop Bachmann doelde werd een slordige 250 kilometer verderop geboren.
http://www.volkskrant.nl/(...)st-Sovjet-Unie.dhtml

:D
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:37:58 #142
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100973400
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 14:53 schreef Monidique het volgende:
Anti-Amerikaan of Anti-Amrerikaanse-Politiek?

Je kunt immers ook een hekel hebben aan kuilen-gravende Duitsers, maar de politiek van dat land prachtig vinden. :P
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:39:49 #143
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100973453
quote:
Oud nieuws. ;) Toen ik dat in de Nederlandse media zag dacht ik: Alweer?? Maar het bleek nog om hetzelfde te gaan van dagen geleden, alleen had de Nederlandse media denk ik wat men hier een "slow news day" noemt, en had het nog wat sappige verhaaltjes van de afgelopen week liggen. :P
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_100973497
Wat een spuit elf artikel, dat John Wayne gedoe was maanden geleden.
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 15:42:19 #145
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_100973510
Overigens, wat Bachmann betreft.....

....die gebruikt dus echt dit soort foto's met slogans om kiezers te lokken:

Rep. Michele Bachmann, R-Minn., uses a photo of former president George W. Bush during her address to the Conservative Policy Action Conference in Washington.

Ja, Bush, we missen je.... als kiespijn. :')
-
pi_100985683
Zelfs de meest fanatieke rechtslingen hadden niet mogen hopen dat Obama er zo met de pet naar zou gooien, als de GOP met een redelijke kandidaat komt is dat kat in het bakje no doubt.
pi_100985746
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Zelfs de meest fanatieke rechtslingen hadden niet mogen hopen dat Obama er zo met de pet naar zou gooien, als de GOP met een redelijke kandidaat komt is dat kat in het bakje no doubt.
De grootste economische crisis sinds de Tweede Wereldoorlog, een groot gedeelte van zijn verkiezingsstandpunten vol- en vastgehouden en de algehele Democratische wensen ietwat verstevigd. Inderdaad, "er met de pet naar gooien".
pi_100986052
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:30 schreef Monidique het volgende:

[..]

De grootste economische crisis sinds de Tweede Wereldoorlog
En continue is de messias met vakantie of diners aan het organiseren om fondsen te werven terwijl de situatie aan het verergeren is, zelf vanuit zijn eigen partij verbazen ze zich over zijn priotiteiten.
Juist, met de pet er naar gooien.
pi_100986072
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En continue is de messias
Ronald Reagan is al een tijdje dood en geen president meer, hoor.
pi_100986175
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 23:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ronald Reagan is al een tijdje dood en geen president meer, hoor.
Reagan was dan ook geen messias, hij was God zelve in stoffelijke vorm om de wereld te behoeden voor mannen met wijnvlekken uit landen met wagens van plastic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')