abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100841287
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:41 schreef maartena het volgende:

[..]

Total War Funding by Operation
Mooi overzicht, maar het is hopelijk duidelijk dat deze kosten eindig zijn. Het probleem met de entitlements is dat ze niet eindig zijn, dat ze niet in te tomen zijn en dat ze automatisch zullen groeien. Medicare bijvoorbeeld is zo ontworpen dat er totaal geen motivatie is voor zowel zorgverleners als zorggebruikers om in de kosten te snijden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_100841316
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 07:59 schreef Montov het volgende:
Inflatie is helemaal niet het probleem voor de Amerikaanse economie, hoe kom je daar nu bij? Heb je cijfers?
Waar zeg ik dat inflatie een probleem voor de Amerikaanse economie is?

Niet dat het geen probleem zou zijn: inflatie is altijd een probleem. Het is niet goed voor je spaarbankboekje en het holt de koopkracht uit.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 17 augustus 2011 @ 08:08:32 #28
225540 Pugg
Friends forever
pi_100841352
quote:
En hoop dat Obama gewoon z'n tweede term krijgt.
Twee vingers in de neus ,vrees alleen voor een smerige racistische campagne.

Die tea party lui hebben geen kans dus gaan ze op de persoon spelen.
pi_100841778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 08:08 schreef Pugg het volgende:

[..]

Twee vingers in de neus ,vrees alleen voor een smerige racistische campagne.

Die tea party lui hebben geen kans dus gaan ze op de persoon spelen.
Waar is die vrees op gebaseerd? Op je vooroordelen tov rechts Amerika?
pi_100842004
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 08:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Waar is die vrees op gebaseerd? Op je vooroordelen tov rechts Amerika?
Oh nee sorry. Rechtse Amerikanen zijn natuurlijk doodnormale lui. Vandaar dat miljoenen malle Amerikanen dachten dat Obama de antichrist was of een moslim die hun land naar de verdoemmenis wilde helpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100842085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh nee sorry. Rechtse Amerikanen zijn natuurlijk doodnormale lui. Vandaar dat miljoenen malle Amerikanen dachten dat Obama de antichrist was of een moslim die hun land naar de verdoemmenis wilde helpen.
Mja, en die domme rechtse Amerikanen van je gaan een racistische campagne houden.
pi_100842160
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:04 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Mja, en die domme rechtse Amerikanen van je gaan een racistische campagne houden.
Dat zeg ik niet, maar het zijn wel een stelletje crackpots. Kijk, dat je het warm krijgt van de economische visie van rechts Amerika, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen (althans, het staat haaks op die van mij, maar over economie verschillen de meningen nou eenmaal). Maar dat je niet kotsmisselijk wordt van dat religieuze conservatisme van rechts Amerika, snap ik dan weer niet.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:14:41 #33
225540 Pugg
Friends forever
pi_100842259
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar het zijn wel een stelletje crackpots. Kijk, dat je het warm krijgt van de economische visie van rechts Amerika, daar kan ik mij nog iets bij voorstellen (althans, het staat haaks op die van mij, maar over economie verschillen de meningen nou eenmaal). Maar dat je niet kotsmisselijk wordt van dat religieuze conservatisme van rechts Amerika, snap ik dan weer niet.
Ik zeg: Amen
pi_100842324
quote:
Maar dat je niet kotsmisselijk wordt van dat religieuze conservatisme van rechts Amerika, snap ik dan weer niet.
Beter, ik begin er steeds meer begrip voor te krijgen.

Ik heb nu in verschillende landen gewoond, en juist die Christelijke achtergrond is uitermate belangrijk voor de economische en sociale ontwikkeling van een volk. Het is niet zo zeer de Christelijke boodschap, als wel de binding met het verleden, het conservatieve, de binding met de ouders en de familie die zo belangrijk is. De 10 gebodenen bijvoorbeeld, zijn het resultaat van ervaringen die families over meer dan 1000 jaar met elkaar gedeeld hebben.

De cultuurrelativisten en liberalen hebben die ervaring in rap tempo bij het vuilnis gezet, en hoewel er soms best wel wat voor te zeggen valt (zo heb ik zelf helemaal niets met de kerk), is het MI desastreus geweest voor een groot deel van onze bevolking. Die heeft niets meer om voor te leven.
pi_100842331
quote:

[..]

Ik stem in Nederland al principieel niet op het CDA. Zo'n relifundamentalist als Perry zie ik al helemaal niet zitten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_100842379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik stem in Nederland al principieel niet op het CDA. Zo'n relifundamentalist als Perry zie ik al helemaal niet zitten.
Ik heb mijn hele leven VVD gestemd, maar ik neig steeds meer naar het CDA.

De 'dat moet toch kunnen' waan die de cultuurrelativisten zo gepromoot hebben, is gewoonweg niet goed. Nee, sommige dingen die moeten helemaal niet kunnen. Je kunt daar je schouders over ophalen, en mompelen dat het jouw probleem niet is, maar 'goed' is het niet.
pi_100842389
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:18 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Beter, ik begin er steeds meer begrip voor te krijgen.

Ik heb nu in verschillende landen gewoond, en juist die Christelijke achtergrond is uitermate belangrijk voor de economische en sociale ontwikkeling van een volk. Het is niet zo zeer de Christelijke boodschap, als wel de binding met het verleden, het conservatieve, de binding met de ouders en de familie die zo belangrijk is. De 10 gebodenen bijvoorbeeld, zijn het resultaat van ervaringen die families over meer dan 1000 jaar met elkaar gedeeld hebben.

De cultuurrelativisten en liberalen hebben die ervaring in rap tempo bij het vuilnis gezet, en hoewel er soms best wel wat voor te zeggen valt (zo heb ik zelf helemaal niets met de kerk), is het MI desastreus geweest voor een groot deel van onze bevolking. Die heeft niets meer om voor te leven.
Tsja, en ik vind dit dus gezwets van de bovenste plank. Want wat heeft het spastiche wijze pleiten voor een verbod op abortus om stemcelonderzoek te maken met het omarmen van onze christelijke roots?
pi_100842472
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb mijn hele leven VVD gestemd, maar ik neig steeds meer naar het CDA.

De 'dat moet toch kunnen' waan die de cultuurrelativisten zo gepromoot hebben, is gewoonweg niet goed. Nee, sommige dingen die moeten helemaal niet kunnen. Je kunt daar je schouders over ophalen, en mompelen dat het jouw probleem niet is, maar 'goed' is het niet.
Ach dat slappe riedeltje ken ik nou wel. Noem eens wat voorbeelden van 'wat er toch moet kunnen' volgens 'cultuurrelativisten'?

Daarbij is natuurlijk het slappe absolutistische geblaat van 'dat moet niet kunnen, punt!' natuurlijk leuk en aardig, maar vaak is een 'natuurlijk moet dat niet kunnen, maar de realiteit gebied ons dat we hier pragmatisch mee om gaan' utilitaristisch gezien zinvoller.
  woensdag 17 augustus 2011 @ 09:29:43 #39
225540 Pugg
Friends forever
pi_100842569
quote:
Michele Bachmann en historische gegevens, een gelukkige combinatie lijkt het niet. Vandaag haalde de Republikeinse presidentskandidate wat data over Elvis Presley door elkaar. Op een bijeenkomst feliciteerde ze 'The King' met zijn verjaardag, terwijl het vandaag juist 34 jaar geleden is dat hij overleed.
Op een campagnebijeenkomst in South Carolina zei Bachmann ten overstaande van een publiek van zo'n 300 man dat zij de King of Rock 'n Roll een fijne verjaardag wilde wensen. Toen iemand uit het publiek riep: 'Hij stierf vandaag' reageerde ze daar niet op, en begon ze in plaats daarvan aan haar verkiezingsspeech, zo melden verschillende Amerikaanse media.

Historische blunders
Het is niet de eerste historische blunder van de Amerikaanse politica. Op een verkiezingsbijeenkomst in New Hampshire noemde zij die staat ten onrechte de bakermat van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog. In werkelijkheid werd The battle of Lexington and Concord (1775) in Massachusetts uitgevochten.

Ook heeft ze zichzelf per ongeluk vergeleken met een beruchte seriemoordenaar. 'Ik heb dezelfde levenshouding als John Wayne. Ook ik wil Amerika omarmen. Mezelf opofferen voor het land', zei ze tijdens de start van haar campagne. Ze doelde daarmee op het feit dat Wayne net als zij afkomstig is uit de stad Waterloo in Iowa.

Helaas voor Bachmann gaat het hier echter niet om de beroemde westernacteur, maar om John Wayne 'Killer Clown' Gacy, die in 1994 werd geëxecuteerd wegens het plegen van 33 moorden. De acteur waarop Bachmann doelde werd een slordige 250 kilometer verderop geboren.
Bron A.D
En dat wil een land besturen _O- _O- _O-
pi_100842622
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:29 schreef Pugg het volgende:

[..]

Bron A.D
En dat wil een land besturen _O- _O- _O-
God, wat een imbeciele tering hoer.
pi_100842660
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

God, wat een imbeciele tering hoer.
Ach ja, ik zie het slechts als bewijs voor mijn stokpaardje. Namelijk dat je altijd nog rechten kunt gaan studeren als je niets kunt.
pi_100842662
Dit zijn natuurlijk blunders van haar campagneteam en als je dat niet snapt, dan heb je hoe dan ook minder capaciteiten dan die dame.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_100842688
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:34 schreef Monolith het volgende:

Ach ja, ik zie het slechts als bewijs voor mijn stokpaardje. Namelijk dat je altijd nog rechten kunt gaan studeren als je niets kunt.
En wat heb jij allemaal bereikt in je leven dat je zo'n grote broek aan wenst te trekken?
pi_100842726
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:34 schreef DS4 het volgende:
Dit zijn natuurlijk blunders van haar campagneteam en als je dat niet snapt, dan heb je hoe dan ook minder capaciteiten dan die dame.
Dat is natuurlijk te makkelijk. Dergelijk uitspraken worden er vaak gewoon uitgeflapt. Lijkt mij sterk dat het campagneteam bestaat uit een clubje randdebielen die niet weten dat Elvis al meer dan 30 jaar dood is.
pi_100842742
quote:
10s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

En wat heb jij allemaal bereikt in je leven dat je zo'n grote broek aan wenst te trekken?
Ik heb tenminste nog een universitaire bèta opleiding weten af te ronden. :6
pi_100842817
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:38 schreef Monolith het volgende:

Ik heb tenminste nog een universitaire bèta opleiding weten af te ronden. :6
Als dat alles is, dan zou ik niet meer afgeven op mensen die verder zijn gekomen dan de lagere school, laat staan rechtenstudenten.
pi_100842883
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:37 schreef KoosVogels het volgende:

Dat is natuurlijk te makkelijk. Dergelijk uitspraken worden er vaak gewoon uitgeflapt. Lijkt mij sterk dat het campagneteam bestaat uit een clubje randdebielen die niet weten dat Elvis al meer dan 30 jaar dood is.
Nee, zij weet uit haar hoofd op welke dag Elvis is geboren en gestorven en haalt toevallig die data door elkaar...

Hou toch op man, die toespraken, incl. alle grapjes, "spontane opmerkingen", enz. enz. zijn van begin tot het eind voorgekookt.

Zeker in de VS, zeker op dat niveau.

Totaal niet weten hoe de wereld werkt en dan toch afgeven op iemand op basis van een stukje van een of andere journalist. :|W
pi_100842923
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als dat alles is, dan zou ik niet meer afgeven op mensen die verder zijn gekomen dan de lagere school, laat staan rechtenstudenten.
Tsja dat is een probleem met rechten hè? Een fatsoenlijk stukje logica krijgt men daar niet onderwezen.
pi_100842936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:34 schreef DS4 het volgende:
volgens mij is het idd. verder irrelevant of ze een goede president zou zijn (ikzelf dat er wel wat belangrijkere punten aan haar zijn waarom ik daarover zou twijfelen, die imho wel wat belangrijker zijn dan de geborttedag en sterfdatum van The King door elkaar te halen)...

Maar wel vreemd dat ze zo vaak zulke dingen doet... Terwijl ik nu juist de Bachmann campagne verder een van de slimst en best opgezette en ook effectiefste campagne vind... Bachmann heeft zich van totale kansloze 'rand-kandidaat' wél in het centrum van de publiciteit gecatapulteert....
en dat is een knappe prestatie, ook gezien haar beperkte budget en politiek netwerk dat veel minder is dan andere kandidaten die ze ver achter zich laat.

Ik weet ook niet eens zeker of dit soort 'versprekingen' ook niet iets zijn dat ze een beetje als 'promotie' gebruikt... rechts-conservatief amerika heeft nu eenmaal wat met een beetje 'dom' overkomende presidents-kandidaten ... Geen persoon wordt meer gewantrouwd dan een politicus de aantoont een hoog intellectueel vermogen te hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_100842949
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 09:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, zij weet uit haar hoofd op welke dag Elvis is geboren en gestorven en haalt toevallig die data door elkaar...

Hou toch op man, die toespraken, incl. alle grapjes, "spontane opmerkingen", enz. enz. zijn van begin tot het eind voorgekookt.

Zeker in de VS, zeker op dat niveau.

Totaal niet weten hoe de wereld werkt en dan toch afgeven op iemand op basis van een stukje van een of andere journalist. :|W
Hm, dus de genoemde fouten zijn allemaal te wijten aan fouten van het campagneteam. Kom op man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')