quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Ik heb al 24 blikken binnen. Dat wordt lekker sjouwenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef AMDB het volgende:
Hmm, misschien toch maar Grolsch kopen dit jaar!
Nee dat is een fout van 3voor12quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:42 schreef Keano het volgende:
Volgens mij ben ik een beetje gek aan het worden.
Ik ontdek net Yuck via de Lowlands Luisterpaal. Een bandje die ik graag zou willen zien, maar op lowlands.nl zie ik ze nergens in de lijst staan
Komen die nu wel of niet?
jij kan er iets aan doen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens met friek. Pir verpest de sLLowchat.
zeker welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Puike post reisgenootje (of toch niet?)
TT's horen niet bij sLLowchats.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:45 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Eens met friek. Pir verpest de sLLowchat.
Sterker nog, er komt een Hi tent met 200 stopcontacten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Komt er weer zo'n HI keet waar je een kluis met stopcontact kan krijgen?
Dat was wel handig.
Top: oplader meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Sterker nog, er komt een Hi tent met 200 stopcontacten.
Ja als je er niet mee belt, smst of internet zal ie best 3 dagen mee gaan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:55 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik twijfel of ik m'n oplader meeneem. Laat hem liever opladen, maar hij moet het ook wel 3 dagen uithouden als ik er niet te veel mee speel (iPhone).
zeker ende vast. Vriendin van me gaat daar werkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Aardwetenschapper het volgende:
Komt er weer zo'n HI keet waar je een kluis met stopcontact kan krijgen?
Dat was wel handig.
Sommige mensenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:08 schreef friekin_ het volgende:
Fascinerend dat twitter.
ohwMaygod May Sophie
En natuurlijk ben ik nu ongesteld! Zo werken en dan ook nog net voor Lowlands -.-' #kutleven
Top!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
zeker ende vast. Vriendin van me gaat daar werken
Kan mooi meedoen met jullie kwartet: Mag ik van jou de rooie poes?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:08 schreef friekin_ het volgende:
Fascinerend dat twitter.
ohwMaygod May Sophie
En natuurlijk ben ik nu ongesteld! Zo werken en dan ook nog net voor Lowlands -.-' #kutleven
Bazenkwartet is baas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan mooi meedoen met jullie kwartet: Mag ik van jou de rooie poes?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze gaat naar een ander festival. 5 Off Days.
ff Macgyver bellen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef PiRANiA het volgende:
Kuuuuuuutttt... Al m'n ducttape is op.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog meer afzeggingen....quote:Niet veel later kwam naar buiten dat The Vaccines dit weekend al hun shows afzeggen. Ook voor deze act zijn we nog bezig met vervanging. En daarna kwam nog het bericht dat ook Factory Floor cancelt vanwege ziekte van de zangeres.
A campingflight to Flowlandsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh en voor Jort is gelukkig al vervanging:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
Niet veel later kwam naar buiten dat The Vaccines dit weekend al hun shows afzeggen. Ook voor deze act zijn we nog bezig met vervanging. En daarna kwam nog het bericht dat ook Factory Floor cancelt vanwege ziekte van de zangeres.
Nog meer afzeggingen....
quote:Vandaag werd ook bekend dat Jort Kelder niet meer komt. In ruil daarvoor komen er twee auteurs terug: Ivo Victoria en debutant Sidney Vollmer.
Gelukkig kan ik het plannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik ongesteld word.
Ik ben het wel steeds maar 3 dagen, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het plannenals die verdomde hoofdpijn nu ook eens weggaat
Maar volgens je profiel ben je een manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben het wel steeds maar 3 dagen, dat scheelt wel.Zou alleen wel kut zijn als het net op lowlands is
Hey, die vraag bleef tot nu toe ongesteld..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Maar volgens je profiel ben je een man
Mannen kunnen ook kinderen krijgen dus whateverquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Viel mij ook al op idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey, die vraag bleef tot nu toe ongesteld..
Alsof mannen niet ongesteld wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Als je maandelijks bloed uit je genitaliën zou ik ff naar de dokter gaan....als man zijnde dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:50 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Alsof mannen niet ongesteld worden
Oh god nee, niet die filmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:52 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Als je maandelijks bloed uit je genitaliën zou ik ff naar de dokter gaan....als man zijnde dan.
Edit: Je hebt gelijk mannen worden ook zwanger.
[ afbeelding ]
Jaloersquote:
En zittend plassen? Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaloersruilen? Krijg je gelijk een groot paar tetten
Dat is echt kut ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
En zittend plassen? Mij niet gezien.
wie nog meer dan? dat stukje begint met 'niet veel later'... later dan wat? een afzegging die ik gemist heb?quote:
Euhm, ja die enequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:05 schreef ranja het volgende:
[..]
wie nog meer dan? dat stukje begint met 'niet veel later'... later dan wat? een afzegging die ik gemist heb?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 17:01:23Mailtje van The Vaccines: de reden dat ze niet komen zijn stemproblemen van zanger Justin #LL11 reageer retweet
Wat een afzeggingen voor #LL11, Qtip, Foster the People, Jort Kelder en nu ook nog The Vaccines..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:09 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, dat bericht kwam ná the vaccines
En Bullet For My Valentine eerder ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat een afzeggingen voor #LL11, Qtip, Foster the People, Jort Kelder en nu ook nog The Vaccines..
We kunnen wel een afzeggingentopic makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En Bullet For My Valentine eerder ook.
Ja dat was al zo lang geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En Bullet For My Valentine eerder ook.
Muntjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:17 schreef AMDB het volgende:
Wat kost een sixpack Grolsch op het terrein eigenlijk?
Ik dácht 9 muntjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:17 schreef AMDB het volgende:
Wat kost een sixpack Grolsch op het terrein eigenlijk?
quote:
gimme!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:30 schreef friekin_ het volgende:
Beau. Kunde gij geen leuke TT fabriceren?
Ik krijg me trouwens net een foto binnenVriend met BA Baracus kapsel
Zal het doorgeven.quote:
Wat is het nieuwe kunstwerk ook weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
waar is het rare kunstwerk? zie hem niet op de luchtfoto gevonden!
Check het gras op de campings er nog mooi bij liggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Waaghals2010 het volgende:
Het staat zo goed als op
http://www.nufoto.nl/foto(...)n-biddinghuizen.html
Lambsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:10 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)droog-en-zonnig.html
Ja iddquote:
ZO'n glimmende bol met gaten erinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is het nieuwe kunstwerk ook weer?
Waar issie dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ZO'n glimmende bol met gaten erin
Ik zie die koe en die tentjes tegenover de ingang, zit hij daar? Of zit hij links of rechts van de ingang?quote:
wat staan die tentjes netjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:10 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)droog-en-zonnig.html
Stoppen met roken helpt permanent tegen verkoudheid (althans bij mij)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:21 schreef peaceman het volgende:
Ik ben wel blij dat we nog een paar daagjes hebben... ben snipverkouden
Is dat zo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:43 schreef Bol_Wan het volgende:
Beirut voor vaccines, jalalalalala![]()
Beirut voor Vaccines, jaaaalalalalala
Is er links van de ingang altijd water? Nooit doorgehadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Waaghals2010 het volgende:
Het staat zo goed als op
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Wat is het nieuwe kunstwerk ook weer?
Dat kan je niet zien, staan hekken voor etc. Ik verbaasde me er ook over toen ik een keer tijdens een ander festival op het terrein was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is er links van de ingang altijd water? Nooit doorgehad
Grappigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Dat kan je niet zien, staan hekken voor etc. Ik verbaasde me er ook over toen ik een keer tijdens een ander festival op het terrein was.
ik vind 'm mooi, beter dan al die rare dingen die ze elk jaar hebben met nog raardere kleurtjes en poespasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een zelfde soort bal van een paar meter groot. En die flapdrol heeft het gemaakt. Kunnen we niet met z'n alleen gaan vragen hoeveel subsidie hij heeft gekregen? Want dit is gewoon troep.
Ik vind het ook mooi. De gast zelf is echter echt een faal. Dat haar, dat jasje... is dat artistiek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef Junkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een zelfde soort bal van een paar meter groot. En die flapdrol heeft het gemaakt. Kunnen we niet met z'n alleen gaan vragen hoeveel subsidie hij heeft gekregen? Want dit is gewoon troep.
Duhquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:28 schreef .Quo het volgende:
Help, geen glas op Lowlands = geen kratje bier ?
Ik dacht dat ik meerdere mensen al over kratjes bier naar Lowlands hoorde praten?![]()
ontnoob mij
Het is dat je niet thuis bent anders had ik je nu een tik gegeven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hebben ze ook zo'n topacts op Lowlands? Of zijn die dit jaar door de matige line-up niet haalbaar geweest?
Toffe foto! Voor in het archief:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Waaghals2010 het volgende:
Het staat zo goed als op
Eerst was het alleen American Tabaco maar kon vorig jaar ook Marlboro halen voor het eerstquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef julian6 het volgende:
kan iemand mij trouwens vertellen wat het sigaretten aanbod is, alleen marlboro of ook andere merken?
Camel, wat ik rook, is er niet te krijgen..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst was het alleen American Tabaco maar kon vorig jaar ook Marlboro halen voor het eerstvoorgaande jaren ging ik maar over op Lucky Strike
welk merk rook je?
Nou.... Lucky Strike is smerig vind ik...quote:
Ik vind alles best eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou.... Lucky Strike is smerig vind ik...Marlboro ben ik ook bepaald geen fan van..
De vrijdags vorig jaar alleen alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind alles best eigenlijkCamel liefste niet.
En 10 pakjes? Ik ga daar ruim overheen
Hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef WalterSobchak het volgende:
Ohja, roken. Lowlands is mijn laatste activiteit die ik rokend door ga maken. Ik ben bang dat ik daardoor nog meer ga paffen dan normaal op LL. Gauloises hebben ze niet, maar tien pakjes meenemen moet wel genoeg zijn...
ik pijp ook lieverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, 50 peuken per dag moet ik het toch wel mee redden hoor, gelukkig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind alles best eigenlijkCamel liefste niet.
En 10 pakjes? Ik ga daar ruim overheen
Staat nou de India op de plek van de Bravo, maar dan gedraaid en de Bravo in het oude Lima/oude X-Ray gebied? Zo te zien staat de X-Ray op de oude Groove Tube plek en de Groove Tube naast de ingang (dat laatste postte Lowlands zelf van de week al ergens).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toffe foto! Voor in het archief:
[ afbeelding ]
Dat is godverdomme ongeveer een pak shag per dag, wat smerig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hm, 50 peuken per dag moet ik het toch wel mee redden hoor, gelukkig.
Nee. X-ray staat waar India stond, Bravo tussen de oude plek van de India en de Bravo, inderdaad welgedraaid. India is waar vroeger de Lima was inderdaad en de Groovetube waar vroeger de pannenkoeken stonden. De oude plek van de Groovetube is nu open horecagebied.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Staat nou de India op de plek van de Bravo, maar dan gedraaid en de Bravo in het oude Lima/oude X-Ray gebied? Zo te zien staat de X-Ray op de oude Groove Tube plek en de Groove Tube naast de ingang (dat laatste postte Lowlands zelf van de week al ergens).
Nee, Orangequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben ook niet zo fan van Camel maar die Peaceman rookt lust ik weer welBlauw toch?
Succes, lukt je alleen als je het echt wil.quote:Ik zit er ook sterk aan te denken om te stoppen na Lowlands, de prijs is weer omhoog gegaan merkte ik vandaag
Ten opzichte van vorig jaar is de Bravo een kwartslag gedraaid, zijn de X-Ray en India gewisseld (nou ja, de India staat wat meer in de hoek, waar altijd Oxfam Novib was). De GrooveTube staat op de plaats van de Magneetbar en op de vrijgekomen ruimte naast de Bravo is de Titty Twister.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
Staat nou de India op de plek van de Bravo, maar dan gedraaid en de Bravo in het oude Lima/oude X-Ray gebied? Zo te zien staat de X-Ray op de oude Groove Tube plek en de Groove Tube naast de ingang (dat laatste postte Lowlands zelf van de week al ergens).
Mmm ik denk dat ik iets meer dan 2 pakjes per dag ga roken. Incl donderdag+maandag gok ik op 10-12 pakjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Hm, 50 peuken per dag moet ik het toch wel mee redden hoor, gelukkig.
Ik wou zeggen: dat is veel. Maar.. Ik rook er ook 24 per dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm ik denk dat ik iets meer dan 2 pakjes per dag ga roken. Incl donderdag+maandag gok ik op 10-12 pakjes
Oh, die roze is natuurlijk de Bravo. Allright. Maar de X-Ray is toch dat oranje ding in het midden van de Cape?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nee. X-ray staat waar India stond, Bravo tussen de oude plek van de India en de Bravo, inderdaad welgedraaid. India is waar vroeger de Lima was inderdaad en de Groovetube waar vroeger de pannenkoeken stonden. De oude plek van de Groovetube is nu open horecagebied.
Goede toevoeging.quote:
Nein, dat is volgens mij de Vietnamees. X-ray is dat oranje ding in de oude hoek van de Indiaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, die roze is natuurlijk de Bravo. Allright. Maar de X-Ray is toch dat oranje ding in het midden van de Cape?
Op Lowlands rook ik denk 3x zoveel als normaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: dat is veel. Maar.. Ik rook er ook 24 per dag.
Ah okay. Wel leuk om zo te speuren naar herkenbare elementen. Op een oude foto zou je het uit geheugen kunnen doen, maar nu weet je het net niet zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Nein, dat is volgens mij de Vietnamees. X-ray is dat oranje ding in de oude hoek van de India
Ik weet het echt niet meer. Volgens mij 5 pakjes vorig jaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Op Lowlands rook ik denk 3x zoveel als normaal![]()
Totaal? Of per dagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet meer. Volgens mij 5 pakjes vorig jaar.
24 pakjes lijkt me dan wel wat overdreven.... Zelf doe ik het met 4/5 pakjes, maar ik kom ook pas vrijdagmorgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
i noes right. Maar ik denk dat ik toch nog maar pakjes koop. Zo kut als je zonder komt.
Dat oranje ding is LLow Chi Minh, de Aziaat (schijnt de X-ray van de eerste twee jaren te zijn, maar dan "opengeknipt"). De 'nieuwe' X-Ray staat in de hoek waar eerst de India stond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, die roze is natuurlijk de Bravo. Allright. Maar de X-Ray is toch dat oranje ding in het midden van de Cape?
Hehe. Van donderdag tot maandag. Vriend van me heeft mijn peuken opgerookt toen ik aan het creperen was bij de ehbo.quote:
Owquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hehe. Van donderdag tot maandag. Vriend van me heeft mijn peuken opgerookt toen ik aan het creperen was bij de ehbo.
Eens denken: donderdagochtend begin ik op tijd (normaal rook ik 's ochtends nauwelijks), eerste peukje om een uur of 10. Dit gaat door tot maandag rond diezelfde tijd. Dat zijn 96 uren. Vorig jaar sliep ik er daarvan 4, zullen er dit jaar hopelijk wat meer worden. Voor het gemak hou ik even 80 rookuren aan, 200/80=2,5 peuk per uur. Dat lijkt me vrij realistisch.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Mmm ik denk dat ik iets meer dan 2 pakjes per dag ga roken. Incl donderdag+maandag gok ik op 10-12 pakjes
Ik denk dat ik weet je wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat oranje ding is LLow Chi Minh, de Aziaat (schijnt de X-ray van de eerste twee jaren te zijn, maar dan "opengeknipt"). De 'nieuwe' X-Ray staat in de hoek waar eerst de India stond.
Ja, en volgens mij is de X-ray dan weer één van de twee Duracellbatterijen die een tijdje als 24-uurstent dienst deden, tot de Bassie en Adriaantent weer terugkwamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat oranje ding is LLow Chi Minh, de Aziaat (schijnt de X-ray van de eerste twee jaren te zijn, maar dan "opengeknipt"). De 'nieuwe' X-Ray staat in de hoek waar eerst de India stond.
Ja. Zo wel. Ik slaap iets meer denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:31 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Eens denken: donderdagochtend begin ik op tijd (normaal rook ik 's ochtends nauwelijks), eerste peukje om een uur of 10. Dit gaat door tot maandag rond diezelfde tijd. Dat zijn 96 uren. Vorig jaar sliep ik er daarvan 4, zullen er dit jaar hopelijk wat meer worden. Voor het gemak hou ik even 80 rookuren aan, 200/80=2,5 peuk per uur. Dat lijkt me vrij realistisch.
maar met meer drank op, rook je meer... is dit gemiddelde dan wel reeel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:31 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Eens denken: donderdagochtend begin ik op tijd (normaal rook ik 's ochtends nauwelijks), eerste peukje om een uur of 10. Dit gaat door tot maandag rond diezelfde tijd. Dat zijn 96 uren. Vorig jaar sliep ik er daarvan 4, zullen er dit jaar hopelijk wat meer worden. Voor het gemak hou ik even 80 rookuren aan, 200/80=2,5 peuk per uur. Dat lijkt me vrij realistisch.
Gemiddeld meer dan 4 uur per nacht gaat me sowieso niet lukken, dat is van 5 tot 9! Als er één of twee voorbij gaan zonder te pitten, gaat het hard. En als het zonnetje zaterdag-, zondag- en maandagochtend schijnt, is uitslapen er voor mij ook niet bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Zo wel. Ik slaap iets meer denk ik
Denk het wel hoor. Als ik op een technofeestje ben, jaag ik er een pak doorheen. Dan ben je ook wel een uur of 8 bezig, dus dat klopt mooi. Komt bij dat er wel momenten zijn dat ik minder rook, zoals bij het 'wakker' worden, tijdens een concert of tijdens het beuken in de Bravo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar met meer drank op, rook je meer... is dit gemiddelde dan wel reeel?
Fijn! Zouden er meer moeten doen. In mijn uitvoerige berekeningen hierbovenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik rook niet. Alleen als ik wat biertjes op heb wil ik het nog wel eens doen en dan vooral op feestjes/festivals maar dan het liefst alleen chesterfieldEn aangezien mijn vrienden vooral camel roken, wat ik echt vind stinken, heb ik zelf maar een pakje gekocht. Doe ik meestal wel voor festivals. Maar ik rook niet
Dat zijn de ergstequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:53 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Fijn! Zouden er meer moeten doen. In mijn uitvoerige berekeningen hierbovenben ik nog even mijn 'niet-rokende' vrienden vergeten. "Ja ik ga zo een pakje halen"
You know what's like.......quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:53 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Fijn! Zouden er meer moeten doen. In mijn uitvoerige berekeningen hierbovenben ik nog even mijn 'niet-rokende' vrienden vergeten. "Ja ik ga zo een pakje halen"
Ugh, zo herkenbaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:53 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
lucky strike blue'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst was het alleen American Tabaco maar kon vorig jaar ook Marlboro halen voor het eerstvoorgaande jaren ging ik maar over op Lucky Strike
welk merk rook je?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik rook niet. Alleen als ik wat biertjes op heb wil ik het nog wel eens doen en dan vooral op feestjes/festivals maar dan het liefst alleen chesterfieldEn aangezien mijn vrienden vooral camel roken, wat ik echt vind stinken, heb ik zelf maar een pakje gekocht. Doe ik meestal wel voor festivals. Maar ik rook niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik rookte eerst alleen op feestjes met drugs, toen alleen op feestjes en festivals, toen alleen op feestjes, festivals en op vakantie, en nu alleen op vakantie, feestjes, festivals en tijdens tentamenweken. Uuhhh
Volgende stap weekenden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik rookte eerst alleen op feestjes met drugs, toen alleen op feestjes en festivals, toen alleen op feestjes, festivals en op vakantie, en nu alleen op vakantie, feestjes, festivals en tijdens tentamenweken. Uuhhh
En tieten! Grote!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:22 schreef friekin_ het volgende:
Ik rook altijd overal non stop want dat is geil. Rode lippen en sigaretten.
Ik heb gehoord dat dat moet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
En tieten! Grote!
Speaking of which, wij gaan ook meeten toch?
zal je verbazen in hoeveel situaties het nuttig blijkt te zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Wat is er zo handig aan dat ducttape, waar gebruik je dat voor? Of kan ik beter vragen waarvoor je het niet gebruikt?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:34 schreef julian6 het volgende:
[..]
zal je verbazen in hoeveel situaties het nuttig blijkt te zijn
Hedde worsten bij voor mij? Bier? Wooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik moest vanmiddag boodschappen doen voor m'n ouders dus heb ook gelijk wat LL inkopen gedaan op hun kosten. Handuggggg
Ik neem regenlaarzen, Birkenstocks en All Stars meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:47 schreef vault_tec het volgende:
Morgen dus ducttape kopenOok kijken welke schoenen ik mee ga nemen
![]()
Slippers. De horror. Ik zag vorig jaar meisjes die vol met hun geslipperde voetje in een loempia met saus gingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Lips het volgende:
Ik doe m'n regenlaarzen aan, neem 2 paar slippers mee en een paar allstars.
Ik moet ze meenemen van Lips, anders gaat t regenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:54 schreef friekin_ het volgende:
Ik wilde laarzen meenemen, maar fok dat. Teveel zeulen, en ik ben niet van suiker. Voorspellingen zijn goed.
Dan waren ze hun ogen vergeten te pakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Slippers. De horror. Ik zag vorig jaar meisjes die vol met hun geslipperde voetje in een loempia met saus gingen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik moet ze meenemen van Lips, anders gaat t regenen
Nopequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hedde worsten bij voor mij? Bier? Woo
Puik. Wij doen donderdagochtend boodschappen. Ik gok voor mij martiniquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nopeknakworstjes had ik wel. En melk en cornflakes (ontbijt
). Kruidkoek. En morgen misschien bier halen maar ik word niet zo gelukkig van bier. Neem wel een fles witte wijn en een fles rosé mee uit de koelkast hier.
oh god dat vind ik zo lekker hè.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:10 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Puik. Wij doen donderdagochtend boodschappen. Ik gok voor mij martini
Ik ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
oh god dat vind ik zo lekker hè.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Slippers. De horror. Ik zag vorig jaar meisjes die vol met hun geslipperde voetje in een loempia met saus gingen
ik laatst voor het eerst sinds 1,5 jaar weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ook![]()
. Zo lang niet meer op though.
Glas mag nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik laatst voor het eerst sinds 1,5 jaar weerhele nacht martini gedronken, wel kut wan tduur
mag je eigenlijk flessen drank mee? en zo ja hoeveel?
8 liter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik laatst voor het eerst sinds 1,5 jaar weerhele nacht martini gedronken, wel kut wan tduur
mag je eigenlijk flessen drank mee? en zo ja hoeveel?
Vast welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
8 liter.
Trouwens. Kun je in de campingstore ook batterijen kopen mits nodig?
huu wijn uit plastic flesjes huuuuquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Glas mag nietDat wordt in plastic flesjes stoppen
Nu word ik nieuwsgierig waarvoor? De enige periode dat ik zo veel batterijen in huis had was toen ik nog Ladies Night parties gafquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Vast welMaar stel je hebt batterijen nodig (AA of AAA), geef maar een gil
Ik neem ongeveer..20 stuks AA mee, 12 AAA
.
Ik neem zelf echt een fuckload AA mee, maar ba Baracus neemt AAA mee. Weet niet of dat genoeg is voor de speakertjes. We shall see.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
.
Jij ging toch niet meer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:15 schreef GotC het volgende:
[..]
.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef Lips het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig waarvoor? De enige periode dat ik zo veel batterijen in huis had was toen ik nog Ladies Night parties gaf
Nja, vorig jaar had ik dus te weinig bij mequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef Lips het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig waarvoor? De enige periode dat ik zo veel batterijen in huis had was toen ik nog Ladies Night parties gaf
Mijn onderbuuf doet dat ook. Pakjesdagquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:16 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh dat had ik nooit bedacht, mijn camera heeft zo'n blokjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, vorig jaar had ik dus te weinig bij me. Puur voor m'n fotocamera, die ik ehm..nogal vaak aan laat
. Weet dat ik er ook gewoon op kan letten dat ik m'n camera uit doe, maar dit is makkelijker voor een aangeschoten hoofd
Lol, misschien ken ik jou onderbuuf dan welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mijn onderbuuf doet dat ook. Pakjesdag![]()
![]()
Oh niet mijn vriend hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van wie was de vriend dan ziek?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Trouwens: http://www.lowlove.nl/smo(...)-10-rapid-razor-bob/
Eensquote:DIE ONVOORWAARDELIJKE, MAAR VOLLEDIG VRIJBLIJVENDE SAAMHORIGHEID DIE JE THUIS MEESTAL MOET MISSEN, VIND JE HIER. DAT IS LOWLANDS TEN VOETEN UIT, VOLGENS MIJ.
Omdat het belangrijk is wat hij te zeggen heeft.quote:
Rhubarbje of iets in die richting/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van wie was de vriend dan ziek?
Eerst waren er te weinig vrouwen, nu is het weer een kippenhokquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef WalterSobchak het volgende:
Het lijkt hier ineens wel ladiesnight. Wat een kippenhok.
[..]
Rhubarbje of iets in die richting/
BIERRRR EN TIETUUHHH!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef friekin_ het volgende:
Kom maar op met mannenonderwerpen dan.
Jenever.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben nu al een paar jaar straight edge en mag van vrouwlief op lowlands dronken worden. Wat is sterk, makkelijk weg te drinken en niet al te duur?
Gaat het over vibrators, weer niet goed...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef WalterSobchak het volgende:
Het lijkt hier ineens wel ladiesnight. Wat een kippenhok.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh, het moet ook bij je sneakerboiiiii rep passen? Zeg dat dan.
Moeten we dan ook voor je gaan zingen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 Nachtjes dan ben ik jaaaaaaaaaarrrrig![]()
![]()
sorry dat ga ik vergeten, ik ben dan dronken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 Nachtjes dan ben ik jaaaaaaaaaarrrrig![]()
![]()
Ik heb geen flauw idee wat een vent met een goede sneakercollectie drinkt. Water?quote:
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat een vent met een goede sneakercollectie drinkt. Water?
Vorig jaar zeker weten welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
8 liter.
Trouwens. Kun je in de campingstore ook batterijen kopen mits nodig?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga slapen, voorslapen. Anders houd ik het niet vol want kon de afgelopen drie dagen niets doen vanwege m'n moeheid.Ciaoooo
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:42 schreef Pindakaaz het volgende:
Welke leeftijd heeft de oudste LowFOK!ker hier eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:46 schreef PiRANiA het volgende:
Noobcomment:Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef vault_tec het volgende:
Martini wat ik lekker vind is best goedkoop![]()
![]()
Had een budget van 20 euro dus worden 4 flessen martini
Wat is LB? ik ben niet thuis in die scenequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Op LB en FB hoor ik andere dingen dus:
Lover boys.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wat is LB? ik ben niet thuis in die scene
Sneaker forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:56 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wat is LB? ik ben niet thuis in die scene
Ah, uiteraard. Goeie rolmodellen die jongens. Nou ga dan maar aan de Absynth. Literflessen graagquote:
waarom ga je daar dan die vraag niet stellen. Dit forum is alleen voor hippies, jeweettochquote:
Dat heb ik ook gedaan maar dit topic is zo actief dat ik gelijk een antwoord verwachttequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:59 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waarom ga je daar dan die vraag niet stellen. Dit forum is alleen voor hippies, jeweettoch
Dat is in ieder geval gelukt. Dat je der niet blij mee bent is iets andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan maar dit topic is zo actief dat ik gelijk een antwoord verwachtte
Ben er wel blij mee, martiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval gelukt. Dat je der niet blij mee bent is iets anders
Tuuuurlijk!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Moeten we dan ook voor je gaan zingen?
Voorpretquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Tatser het volgende:
Thx TWP voor het uirzoeken van de lineup in de 24 uurtent.
Mja was vanmiddag in topic 38.
Gaat hard hiero
Gewoon 24 x 4 uur wachtenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:13 schreef Tatser het volgende:
[..]
Jaaaa Bart Skills en Anton Pieete! Wil eigenlijk alleen nog weten hoelaat
hahaha naa ze draaien op donderdag!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gewoon 24 x 4 uur wachten. Veel langer kan het bijna niet zijn.
Meet! Meet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef Tatser het volgende:
[..]
hahaha naa ze draaien op donderdag!
Dus is het maar 24 uur! Ik sta vooraan!
Ik vind het ook een beetje een trieste bedoening eigenlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:25 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ga zeker niet meeten. Ik ga lekker mensen proberen te spotten, kijken of ik ze herken
uiteraard, daarom zit je op FOK. Die hebben het niet zo op mensenquote:
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
uiteraard, daarom zit je op FOK. Die hebben het niet zo op mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |