Oh en voor Jort is gelukkig al vervanging:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:39 schreef Pink_Floyd het volgende:
Niet veel later kwam naar buiten dat The Vaccines dit weekend al hun shows afzeggen. Ook voor deze act zijn we nog bezig met vervanging. En daarna kwam nog het bericht dat ook Factory Floor cancelt vanwege ziekte van de zangeres.
Nog meer afzeggingen....
quote:Vandaag werd ook bekend dat Jort Kelder niet meer komt. In ruil daarvoor komen er twee auteurs terug: Ivo Victoria en debutant Sidney Vollmer.
Gelukkig kan ik het plannenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik ongesteld word.
Ik ben het wel steeds maar 3 dagen, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het plannenals die verdomde hoofdpijn nu ook eens weggaat
Maar volgens je profiel ben je een manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben het wel steeds maar 3 dagen, dat scheelt wel.Zou alleen wel kut zijn als het net op lowlands is
Hey, die vraag bleef tot nu toe ongesteld..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Maar volgens je profiel ben je een man
Mannen kunnen ook kinderen krijgen dus whateverquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Viel mij ook al op idd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hey, die vraag bleef tot nu toe ongesteld..
Alsof mannen niet ongesteld wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:48 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Als je maandelijks bloed uit je genitaliën zou ik ff naar de dokter gaan....als man zijnde dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:50 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Alsof mannen niet ongesteld worden
Oh god nee, niet die filmquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:52 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Als je maandelijks bloed uit je genitaliën zou ik ff naar de dokter gaan....als man zijnde dan.
Edit: Je hebt gelijk mannen worden ook zwanger.
[ afbeelding ]
Jaloersquote:
En zittend plassen? Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jaloersruilen? Krijg je gelijk een groot paar tetten
Dat is echt kut ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
En zittend plassen? Mij niet gezien.
wie nog meer dan? dat stukje begint met 'niet veel later'... later dan wat? een afzegging die ik gemist heb?quote:
Euhm, ja die enequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:05 schreef ranja het volgende:
[..]
wie nog meer dan? dat stukje begint met 'niet veel later'... later dan wat? een afzegging die ik gemist heb?
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 16-08-2011 om 17:01:23Mailtje van The Vaccines: de reden dat ze niet komen zijn stemproblemen van zanger Justin #LL11 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |