quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naja....als een vrouw tegen mij zegt: "door jou moet ik steeds aan seks denken en anders nooit" , dan zou ik me erg gevleid voelen.
Zal ik hem inkoppen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef Karina het volgende:
Ja jullie hebben het er steeds over, als je het over koeien zou hebben, zou ik steeds aan koeien moeten denken.
Heb je dit lijstje gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef golfer het volgende:
Vrouwen die een bepaalde leeftijd hebben bereikt denken allen nog maar aan seks.
ja las ik van dat stofzuigenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je dit lijstje gezien?
http://www.telegraaf.nl/v(...)igen_of_seks___.html
Bij mannen staat sex o 1 en bij vrouwen eten![]()
sex komt bij vrouwen pas op 6![]()
doen ze bijna net zo graag als stofzuigen volgens de Televaag![]()
nah... bij mij kunnen stofzuigen en sporten er alvast vanaf
oh dan ben jij nog een lekker jong dingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef alexmeijer het volgende:
Ik ben 26.. maar voel me gewoon 18-20.. iedereen schat me vaak ook rond de 20/21..
maar er is weinig verschil hoor tussen je 18 en 35 levensjaar.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan ben jij nog een lekker jong ding
Volgens mij ben ik toch een vrouw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De manier van vragen stellen en conclusies trekken lijkt me in dat onderzoek een slap verhaal eerlijk gezegdquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hahahahaa lekker een bord bruine bonen tussendoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je gewoon eet tijdens het sexen zit je dus allebei goed
Misschienquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar er is weinig verschil hoor tussen je 18 en 35 levensjaar.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahaa lekker een bord bruine bonen tussendoor
oke, nee bij mij werkt dat niet meer, als ik zeg ben 39quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:53 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Misschienmaar dan nog steeds ik heb niet het gevoel dat ik dit jaat 27 ga worden..
Als ik meiden leer kennen en vragen hoe oud ik ben, en zeg 26.. geloven ze me niet..
Kan net zo goed 21 zeggen
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... mijn aardappels afgieten
![]()
Tja, ik mot toch eten
Ja ik ben een koe, nou goedquote:
Leest Bluezz je wel voor ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef golfer het volgende:
Opa gaat ff een na-etens tukkie doen.
Stiervenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:53 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff was 26 toen ie aanvoerder was in de WK-74 finale Jim Morrison en Janis Joplin waren ongeveer even oud toen ze stierfen net als Kurt Cobain. Dat zijn snotapen.
Ik heb ook lang haar half lang dan en ben een beetje grijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:27 schreef Karina het volgende:
Grijs haar heb ik gelukkig nog niet (wel een paar, maar dat staat chic).
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
"stierfen" ?
is dat spelling uit 1943?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:03 schreef Karina het volgende:
Volgens moet dit wel kunnen van meneer google (of mevrouw, wat is het)! Ik voel me in ieder geval ook jong genoeg voor een bikini (en daar komen geen theezakjes onderuit).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |