quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja de prostitutie is veel te duur geworden na de introductie van de euro.
Ja mijn oma zei dat altijd en die was al 90. Dan zit je daar met je kopje thee en biscuittje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik schrik altijd als senioren grof in de mond zijn. Als een vrouw van over de 80 mompelt "oh mijn schuur staat in brand", dan weet ik niet hoe ik kijken moet.
Zoiets verwacht je meer van een vrouw van twintig..
En als het Gordon zou zijn op zijn tachtigste ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat heb ik eigenlijk nog nooit iemand horen zeggenzeker geen vrouw van 80 jaar
kan me ook niet voorstellen dat ze dat zou zeggen
Je bedoelt dat vrouwen je "willen" omdat ze merken dat je geen zin hebt? Raar, ik wil helemaal geen vent die geen zin heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously. Een jaar of 4-5 geleden begon het me steeds minder te boeien en was ik er wel klaar mee. Het grappige is dat het lijkt alsof vrouwen het ruiken en de mogelijkheden om te neuken sindsdien steeds meer toenemen.
Ze hadden beter zo easy going kunnen doen toen ik nog een jaar of 20 was.
Neuken ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwen je "willen" omdat ze merken dat je geen zin hebt? Raar, ik wil helemaal geen vent die geen zin heeft
quote:
Hoe het precies werkt weet ik niet (dat mag jij uitleggen als vrouwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je bedoelt dat vrouwen je "willen" omdat ze merken dat je geen zin hebt? Raar, ik wil helemaal geen vent die geen zin heeft
Erg he? Ik ben blij dat ik zo braaf benquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een bejaarde viespeuken hier.
Dat mannen niet alleen maar seks willen, dat weet ik. Maar ik ben ook al wat ouder hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe het precies werkt weet ik niet (dat mag jij uitleggen als vrouw), maar het als het "mannen willen maar 1 ding motto" niet waar blijkt te zijn, dan kan dat schijnbaar niet en dat is dan blijkbaar weer interessant. Alsof vrouwen willen bewijzen dat mannen idd alleen maar seks willen.
Vrouwenlogica heb ik nooit begrepen en dat zal ook nooit gebeuren.
En welke leeftijd is dat? 25? Ik denk nooit aan seks, komt door jullie dat ik er steeds aan moet denken, normaal nooit hoor.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef golfer het volgende:
Vrouwen die een bepaalde leeftijd hebben bereikt denken allen nog maar aan seks.
als ze 80 zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef golfer het volgende:
Vrouwen die een bepaalde leeftijd hebben bereikt denken allen nog maar aan seks.
wij zijn het gewoon met elkaar eensquote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En welke leeftijd is dat? 25? Ik denk nooit aan seks, komt door jullie dat ik er steeds aan moet denken, normaal nooit hoor.
EN wat de dame hierboven zegt
Door ons moet je steeds aan seks denken? Wat een compliment!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En welke leeftijd is dat? 25? Ik denk nooit aan seks, komt door jullie dat ik er steeds aan moet denken, normaal nooit hoor.
Ja jullie hebben het er steeds over, als je het over koeien zou hebben, zou ik steeds aan koeien moeten denken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Door ons moet je steeds aan seks denken? Wat een compliment!
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Door ons moet je steeds aan seks denken? Wat een compliment!
Naja....als een vrouw tegen mij zegt: "door jou moet ik steeds aan seks denken en anders nooit" , dan zou ik me erg gevleid voelen.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Naja....als een vrouw tegen mij zegt: "door jou moet ik steeds aan seks denken en anders nooit" , dan zou ik me erg gevleid voelen.
Zal ik hem inkoppen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:34 schreef Karina het volgende:
Ja jullie hebben het er steeds over, als je het over koeien zou hebben, zou ik steeds aan koeien moeten denken.
Heb je dit lijstje gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |