En hè? Het idee dat mensen van boven de 40 ook nog seks hebben?quote:
Ik weet nog dat ik als kind met mijn 2 jaar oudere zusje zat uit te rekenen hoe oud mijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En hè? Het idee dat mensen van boven de 40 ook nog seks hebben?
Kom jij uit zo'n groot gezin?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als kind met mijn 2 jaar oudere zusje zat uit te rekenen hoe oud mijn
broertje was en mijn ouders en toen kwamen we er ook achter dat ze een jaar of 40
waren geweest toen ze ''het'' voor het laatst gedaan hadden![]()
Toen dachten we nog dat je iedere keer dat je ''het'' deed er een kind van kreeg
dus dan hadden ''ze'' het wel 9x !!! gedaan![]()
We waren helemaal geschokt...
Dat is dan wel grappig omdat je het nu heel normaal vindt dat je het op je 40e nog doet, toen kreeg je daar koude rillingen vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als kind met mijn 2 jaar oudere zusje zat uit te rekenen hoe oud mijn
broertje was en mijn ouders en toen kwamen we er ook achter dat ze een jaar of 40
waren geweest toen ze ''het'' voor het laatst gedaan hadden![]()
Toen dachten we nog dat je iedere keer dat je ''het'' deed er een kind van kreeg
dus dan hadden ''ze'' het wel 9x !!! gedaan![]()
We waren helemaal geschokt...
Ja, ongelofelijk vonden we dat, onze Mamaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel grappig omdat je het nu heel normaal vindt dat je het op je 40e nog doet, toen kreeg je daar koude rillingen van
Vies he? Dat mensen dat doen, ik snap er geen bal vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:52 schreef golfer het volgende:
Ik krijg er nog steeds kouwe rillingen van.
Bah, seks.
jah... vies, echtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:52 schreef golfer het volgende:
Ik krijg er nog steeds kouwe rillingen van.
Bah, seks.
Nee boven de 40 is niks mis mee, tot een grens van zeg.. 65quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En hè? Het idee dat mensen van boven de 40 ook nog seks hebben?
Hoe weet je dat nou?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Nee boven de 40 is niks mis mee, tot een grens van zeg.. 65
Oh jij ook al niet, ik ook nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jah... vies, echtik doe het ook nooooooooooit
Ik ben 97quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?
Hoe oud ben je zelf dan? 25 ofzo?
En waarom die grens bij 65?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:53 schreef jpg97 het volgende:
Nee boven de 40 is niks mis mee, tot een grens van zeg.. 65
Je bedoelt waarschijnlijk: uit 1997.quote:
TT menquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gij ook al !![]()
ieuwwwwwwwwwwww
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom die grens bij 65?
Moeten mensen dan verplicht ge-euthanaserend worden en mogen die dan geen seksuele gevoelens of verlangens meer hebben?
Bijvoorbeeld.quote:
Ik ben 45 en heb al geen zin meer in seks....laat staan als ik de 82 ga halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij denkt dat als je 80 bent je geen zin meer hebt in seks?
Ach gossie toch. Zo jong al geen libido meer?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:41 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben 45 en heb al geen zin meer in seks....laat staan als ik de 82 ga halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |