Leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder begon op haar 65ste een eigen theatergezelschap
oh dat lijkt me leukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn moeder begon op haar 65ste een eigen theatergezelschap
haHAHHA lijkt mij welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:37 schreef tong80 het volgende:
Fann
Mijn moeder staat trouwens midden in de nacht op om de Olympische schaatswedstrijden te zien
Ze baalt als er visite komt als ze naar de Tour wilt kijken
Ben je ook 72 ?quote:
Wat een artiest hè ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat jij Tony van Heemschut in je ondertiteling hebt staan...
quote:
Ja wil je een note? Kun je krijgenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
![]()
Tong... we gaan off topic, straks krijgen we op onze mieter![]()
![]()
was niks van te merkenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:45 schreef Karina het volgende:
Heel jong voel ik me ook weer (een puber) als ik afspreek met allemaal mensen die ik nog nooit gezien heb, een FOK! meet bijvoorbeeld.
Ik denk bij mijzelf: stel je niet aan, je bent een volwassen vrouw, maar toch vind ik het nog steeds doodeng...
In september weer een meet, van ABO en dan moet ik nog met de trein ook (wat ik NOOIT doe), ik zit nu al aan de drank tegen de zenuwenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was niks van te merkendat je het doodeng vond was gezellig
heb jij helemaal niet nodig, ze vinden je gelijk leuk en lief neem dat maar van mij aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:41 schreef Karina het volgende:
[..]
In september weer een meet, van ABO en dan moet ik nog met de trein ook (wat ik NOOIT doe), ik zit nu al aan de drank tegen de zenuwen
Dankjewelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 08:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb jij helemaal niet nodig, ze vinden je gelijk leuk en lief neem dat maar van mij aan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:03 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjewelIk voel me meteen stukken beter en nog jonger
iewwwquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
''volgens mij wilde hij sex''
Dus toen zei ik, nah................ je bent 82 maar nog niet dood toch ?![]()
Toen moest ze heel erg lachen en toen zei ze, je hebt gelijk ook!![]()
Maar ik ga het niet aan mijn dochter vertellen hoor!
Ik denk dat het afspraakje wel door is gegaan daarna, want ze huppelde bijna weg,
zal wel geen ''vluggertje'' zijn geweestmaar ik vond het toch wel heel schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |