Of er nog leuke bezette vrouwen met een minder leuke relatie aanwezig zijnquote:
Ja ik merkte net al met autorijden dat ik ff een stuk duffer was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het is echt een hoge dosis.
Dus pas er wel een beetje mee op.
En het werkt ook spierverslappend dus schrik niet !
ow nee wel leuke vrouw maar dan zonder relatiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of er nog leuke bezette vrouwen met een minder leuke relatie aanwezig zijn
Melkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoppa, wel zonder mic want m'n bek brandt van de rode chili
Das niet half zo spannendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ow nee wel leuke vrouw maar dan zonder relatie
heerlijk he als die 2 elkaar tegensprekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik mag in ieder geval niet meer zuipen, en in combinatie met mijn antidepressiva schijnt het ook nog maagklachten te veroorzaken, en daar heb ik weer een ander medicijn voor gekregen.
De apotheker hamerde er op dat het echt MAXIMAAL 2x per dag INDIEN NODIG was, terwijl de huisarts duidelijk gezegd had dat ik het juist sowieso 2x per dag moest innemen.
Nou ja, dat mag ook gewoon niet. Dat is wettelijk bepaald.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tering !
Dat is wel een hele sterke dosering![]()
Urgh succes man
[..]
Jazeker![]()
Maar je komt zo vredelievend over met " Je mag geen eigen rechter spelen " " En agressie moet je op dingen uiten niet op mensen "
Heb ik dadelijk nog een leuk liedje over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
And love is for suckers (8)
Neuh ik weet hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das niet half zo spannend
Of domperidon ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heerlijk he als die 2 elkaar tegenspreken
omeprazol gehad?
Ik ga altijd van de apotheker uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omeprazol gehad?
quote:
quote:
nijnquote:
Ik hoor net dat ik geen relatie heb.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of er nog leuke bezette vrouwen met een minder leuke relatie aanwezig zijn
Ik spreek ze er altijd beiden op aan en laat ze naar elkaar opbellenquote:
Er zijn zoveel dingen niet mogen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat mag ook gewoon niet. Dat is wettelijk bepaald.. En als je je vreemdgaande partner niet wilt slaan, dan mep je maar spullen kapot.
Mezelf bedonderen lijkt me ook niet zo spannendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik geen relatie heb.Sorry.
Ik hoop dat het bij mij dan maar een kleintje is, maar aangezien ik me echt de tering zweette en continu naar een emmer greep, denk ik toch wel dat hij vrij stevig is!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat blijft hetzelfde alleen dan moet je kleinere stukjes uitplassenMaar de pijn blijft tot ze allemaal weg zijn
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik geen relatie heb.Sorry.
Nee dat niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omeprazol gehad?
Mensen zijn geen dieren, mensen zijn beesten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen niet mogen.
En het mag inderdaad niet van de wet.
Maar mensen blijven echt dieren.
Beschaafdheid en tolerantie is maar een dun laagje
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef Newbie114 het volgende:
Even playlistje maken voor dadelijk.
Iemand nog verzoeknummers van:
Reel big fish
Foo Fighters - Monkey Wrench
Metallica - master of puppets
Avenged Sevenfold - nightmare
Rammstein - zwitter
Shinedown -
Rage Against The Machine
Infected Mushroom
Het klinkt wel geil anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mezelf bedonderen lijkt me ook niet zo spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |