Rammsteinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef Newbie114 het volgende:
Even playlistje maken voor dadelijk.
Iemand nog verzoeknummers van:
Reel big fish
Foo Fighters
Metallica
Avenged Sevenfold
Rammstein
Shinedown
Rage Against The Machine
Infected Mushroom
had dan ff gebeldquote:
Ik heb zeer sterke pijnstillers meegekregen die gelijk een spierontspannende werking hebben. Ze verwachten dat hij daarmee vanzelf los moet komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Auw auw.. wat gaan ze eraan doen?
Je hoeft mij dit soort dingen niet te vertellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je hoeft niet op het uur te wachten zet wat in je programma en draai tot 2uur
Monument!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had dan ff gebeld![]()
gup uitdoen? ben je er klaar voor?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hoeft mij dit soort dingen niet te vertellen
Diclofenac ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zeer sterke pijnstillers meegekregen die gelijk een spierontspannende werking hebben. Ze verwachten dat hij daarmee vanzelf los moet komen.
Dus hij is niet te groot gelukkig... mijne moest worden vergruist... das ook geen pretjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zeer sterke pijnstillers meegekregen die gelijk een spierontspannende werking hebben. Ze verwachten dat hij daarmee vanzelf los moet komen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij weet wat pacifisme is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je komt anders behoorlijk pacifistisch over
[..]
Helemaal mee eens.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nu heb ik nog steeds geen antwoord gehad
Nou de foto is nog niet bekeken en ze moeten ook nog een echo doen, dus we weten nog niet hoe groot-ie is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dus hij is niet te groot gelukkig... mijne moest worden vergruist... das ook geen pretje
And love is for suckers (8)quote:
is dat die ene waarmee je niet in de zon mag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, 100 mg. Schijnt wel een behoorlijk sterke dosering te zijn.
Metallica - The Frayed ends of sanityquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef Newbie114 het volgende:
Even playlistje maken voor dadelijk.
Iemand nog verzoeknummers van:
Reel big fish
Foo Fighters
Metallica
Avenged Sevenfold
Rammstein
Shinedown
Rage Against The Machine
Infected Mushroom
Tering !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, 100 mg. Schijnt wel een behoorlijk sterke dosering te zijn.
Jazekerquote:
Ja dat blijft hetzelfde alleen dan moet je kleinere stukjes uitplassenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou de foto is nog niet bekeken en ze moeten ook nog een echo doen, dus we weten nog niet hoe groot-ie is.
He maar rot voor je zeg, ik wist niet dat dat vergruizen ook zo'n pijn deed.
Geen idee, maar ik mag in ieder geval niet meer zuipen, en in combinatie met mijn antidepressiva schijnt het ook nog maagklachten te veroorzaken, en daar heb ik weer een ander medicijn voor gekregen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is dat die ene waarmee je niet in de zon mag?
100 mg is wel een redelijke sterke ja
Melk drinken !quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoppa, wel zonder mic want m'n bek brandt van de rode chili
Eensch!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Melk drinken !
En lullen met die handel !
Het is echt een hoge dosis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik mag in ieder geval niet meer zuipen, en in combinatie met mijn antidepressiva schijnt het ook nog maagklachten te veroorzaken, en daar heb ik weer een ander medicijn voor gekregen.
De apotheker hamerde er op dat het echt MAXIMAAL 2x per dag INDIEN NODIG was, terwijl de huisarts duidelijk gezegd had dat ik het juist sowieso 2x per dag moest innemen.
Thx!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tering !
Dat is wel een hele sterke dosering![]()
Urgh succes man
[..]
Jazeker![]()
Maar je komt zo vredelievend over met " Je mag geen eigen rechter spelen " " En agressie moet je op dingen uiten niet op mensen "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |