Heuj, we hadden wat afgesproken toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het zo grappig en ook schattig dat mannen altijd denken veel sterker te zijn dan de vrouw tegenover hen.
Met zelfverdediging is niks mis. Dat moet gewoon kunnen, ongeacht man of vrouw, dwerg of reus.
Afgesproken om in elkaar gemept te worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heuj, we hadden wat afgesproken toch?
Je komt anders behoorlijk pacifistisch overquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Joh. Maar dat zeg ik toch ook niet?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik echt aangevallen word is het wel wat anders.
En ik ken genoeg vrouwen met wie de gemiddelde man de grootste moeite zouden hebben
Eeeej meisquote:
Auw auw.. wat gaan ze eraan doen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef ToT het volgende:
Zo, ben inmiddels weer terug uit het ziekenhuis om een foto te laten maken.
Het is inderdaad een niersteen.
Dat moet echt aids ellendig aanvoelenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef ToT het volgende:
oeh pijnlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:39 schreef ToT het volgende:
Dat lijkt me echt helse pijn doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh pijnlijk
die moet je toch in eerste instante zelf uitplassen?
WAT!?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Maar Myr en ik hebben geen relatie hoor
Rammsteinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef Newbie114 het volgende:
Even playlistje maken voor dadelijk.
Iemand nog verzoeknummers van:
Reel big fish
Foo Fighters
Metallica
Avenged Sevenfold
Rammstein
Shinedown
Rage Against The Machine
Infected Mushroom
had dan ff gebeldquote:
Ik heb zeer sterke pijnstillers meegekregen die gelijk een spierontspannende werking hebben. Ze verwachten dat hij daarmee vanzelf los moet komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Auw auw.. wat gaan ze eraan doen?
Je hoeft mij dit soort dingen niet te vertellenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je hoeft niet op het uur te wachten zet wat in je programma en draai tot 2uur
Monument!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had dan ff gebeld![]()
gup uitdoen? ben je er klaar voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |