en terecht, het is zelda!quote:
quote:Usually dispatched within 2 to 3 weeks.
Bron: N1ntendo.nlquote:In de verpakking vind je een exclusieve gouden Wii Remote en daarnaast een CD van het The Legend of Zelda 25th Anniversary Symphony Concert. Nintendo stelt de Zelda-bundel alleen beschikbaar voor pre-orders. De prijs is nog niet bekend gemaakt, maar naar verwachting zullen de bekende winkelketens binnenkort meer informatie verschaffen over de pre-order actie.
Benieuwd of we dezelfde box art krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:52 schreef nomar83 het volgende:
Dit wordt onze bundel, maar er zit wel een kleine maar aan:
[ afbeelding ]
[..]
Bron: N1ntendo.nl
Enkel voor de pre-orders dus. Dat gaan we dan maar doen zodra alles bekend is gemaakt.
Ik kan het nog nergens vinden, maar ik neem aan dat die vandaag in een persbericht wel bekend wordt gemaakt. Gisteren Amerika, vandaag Europa lijkt me.quote:
Xenoblade was ¤59,95, maar ¤69,95 lijkt logisch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lijkt me voor dezelfde prijs als Xenoblade Chronicles de deur uit gaan ¤69,95.
Je had liever een echte goudenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken over die LE Zelda Box. Een extra M+ mote kan ik nog wel gebruiken. Echter ik heb een hekel aan nepgoud uitziende artikelen...
De CD soundstrack is dan wel weer een leuke toevoeging ipv een laffe downloadlink.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Benieuwd of we dezelfde box art krijgen.
Het is een selectiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb trouwens de Xenoblade OST gedownload via Club Nintendo, zijn het maar twaalf tracksDan is de vier-disc OST uit Japan toch net ff toffer en completer.
Ik wil juist graag de gouden (zeldaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik moet er nog even over nadenken over die LE Zelda Box. Een extra M+ mote kan ik nog wel gebruiken. Echter ik heb een hekel aan nepgoud uitziende artikelen...
De CD soundstrack is dan wel weer een leuke toevoeging ipv een laffe downloadlink.
goedkope pro controller.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:55 schreef Kriegel het volgende:
Waarmee speelt het trouwens beter, Wiimote of classic?
Nope, daarom wordt de game er ook mee gebundeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Dat ding is net een Gamecube controller. Werken die ook? Want die gebruik ik waar mogelijk altijd in plaats van een Classic, die ik nooit heb gehad.
Zou weer geld schelen.
Nee, bij dit spel niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Dat ding is net een Gamecube controller. Werken die ook? Want die gebruik ik waar mogelijk altijd in plaats van een Classic, die ik nooit heb gehad.
Zou weer geld schelen.
Ik kan je verzekeren dat het inpluggen van een Gamecube controller bij dit spel niet werkt. Bij mij ging de Wii zelfs een keer compleet uit toen ik dat een paar keer probeerde.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Kriegel het volgende:
Dat ding is net een Gamecube controller. Werken die ook?
Gamecube heeft te weinig knoppen voor dit spel (?)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Ah, okay. Beetje achterlijk wel om dat ding eruit te locken want ik kon ze tot nu toe altijd gebruiken, maar dan zal ik er eindelijk aan moeten geloven en toch een Classic moeten kopen. En zoals ik het nu begrijp heb je daar dus inmiddels ook een 'draadloze' (moet aan je Wiimote geplugged ofzo?) van met twee moderne handvaten.
en as je er naar toe navigeerd, waar moet je dan heen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.nintendo.nl/NO(...)obladeChronicles.zip
Geen idee of die direct werkt of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |