haha nouja ik had gehoopt dat dit oker zou zijn, zo leek het wel op t plaatje op de website maar ik vond het niet oker. Het neigt eerder naar lime. Lime-geel ofzoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:49 schreef Kleurdoos het volgende:
t model vind ik ook zo leuk, maar die kleur stond elin verschrikkelijk, terwijl oker r wel staat
ik vind die croc maryjanes ook nog steeds zo cute, terwijl ik echt een hekel heb aan crocs
oh hm nouja ik ben hier nog niet wezen kijken en het is voor ons ook nog niet nodig dus ochquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:26 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja maar alleen in rare kleuren
iig hier.
o die vindikleukzegquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef bodpa09 het volgende:
Bodpa to the rescue!
Ik wilde dat shirt nl net komen posten omdat ik hem zo gaaf vind.
[ afbeelding ]
Wel klote van je arm trouwens!
ja mag die van Isabeau wel hebben. exact dezelfde.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die had elin ook en polle heeft ze nu..ik vind ze echt
alleen van elin was ik er supersnel 1 kwijt.
mocht je er vanaf willen als hij ze niet meer past dan neem ik ze graag van je over.
mag jij de mijne voor je tweede die je dan uiteraard op komst hebt
welk maatje? de allerkleinste hebben we iig alquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
ja mag die van Isabeau wel hebben. exact dezelfde.
Als ik nu naar de babykleertjes kijk waar ik vroeger in gehesen ben, wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:39 schreef bodpa09 het volgende:
Hmmm tempting....
zou velours goed genoeg blijven voor een tweede ronde denk je?
Niet de kleinste. Volgens mij een maat groterquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
welk maatje? de allerkleinste hebben we iig al
Die had Dyon ook en ze zaten super! Hij heeft ze echt de hele winter door gedragen en waren dan ook wel versletenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb aapies via MP gescoord. Ze zien er als nieuw uit. Ik ben er erg blij mee. Hopelijk groeien Puck zijn voeten in dit tempo voort zodat ze van de winter zijn pootjes lekker warm kunnen houden.
[ afbeelding ]
Ebay, tip van Sonnetje die ze al eerder hadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:12 schreef Rixtje het volgende:
Aaah die zijn leuk!Waar hebben jullie die besteld als ik zo brutaal mag zijn?
Omdat hij wel pogingen doet tot los lopen. En binnen vind ik het prima als hij dat op blote voeten doet. Maar we gaan 1 september op vakantie en daar vind ik het toch wel zo fris als hij buiten wat aan zijn voeten heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:29 schreef Sonnetje85 het volgende:
Waarom doe je m dan al schoenen aan? Hij loopt nog niet los toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |