* gaat zich in een hoekje zitten schamen...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De leggings zijn trouwens verzonden vandaag. Ben benieuwd hoe lang ze er over doen om hier te komen.
En ik heb van iedereen bijna iedereen het geld inmiddels binnen![]()
Datquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:54 schreef miss_sly het volgende:
Die jumpsuite is mooiIk vind die kleuren echt geweldig, zo warm
Mefke heeft em ook niet, Lijnloos krijgt em, maar ze moet eerst een kind bakken. Ik vinnem wel zoooo mooi. Gelukkig in de vriendengroep ook kindjes onderweg, dat is een goed excuus.quote:
dat had lijnloos al gepostquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:48 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Mefke heeft em ook niet, Lijnloos krijgt em, maar ze moet eerst een kind bakken. Ik vinnem wel zoooo mooi. Gelukkig in de vriendengroep ook kindjes onderweg, dat is een goed excuus.
ik heb de groen gestreepte..die vind ik t mooistquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
DatIk vind al die gestreepje jumpsuit van Smafolk geweldig, maar ik vind ze wel redelijk duur dus ik wil eerst ons jongetje zien voordat ik er een aantal bestel
ik heb het jurkje voor elin en poppedein heeft het pakje zonder mouwen..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb deze in mijn mandje zitten. Alleen nog maar in 74/80 en niet groter maar mijn jumpsuit zonder mouwen van baba in 74/80 is nu nog te groot voor Puck dus ik hoop dat deze niet klein valt.
Had jij hem nou KD? Hoe vind je hem als je hem vergelijkt met anderen die je hebt liggen?
[ afbeelding ]
koop maar een 68, ik heb m in 62quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:21 schreef mefke79 het volgende:
Karin, ik heb er gisteren eentje van marktplaats van Name-it. Is collectie vorig jaar geweest, ik had em namelijk ook in 74. Er staan er best wat op mp zag ik.
En die groen gestreepte jumpsuit! Kwijllllll Hoe valt smafolk? Dan weet ik welke maat ik mot hebben.
Ik heb ook 2 dure jumpsuits per maat. Dat is ook mijn max, anders brengt het zijn geld niet op vind ik, aangezien ze ook nog genoeg andere kleertjes heeft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:50 schreef mefke79 het volgende:
Mevr_Mus, ik 'gun' mezelf (Tienus) per maat 1 of 2 jumpsuits omdat ik ze zo leuk vind. En thanks voor de waarschuwingen over de hema jumpsuit. Hij heeft em al aan. Alleen de pijpjes zij nog wat lang, de rest past prima.
ik heb honderden mutsen gehaakt voor fok en D&V enzoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:37 schreef Sandous het volgende:
Maar migonne en KD, maken jullie lakentjes, gehaakte leuke dingen enzo ook voor klanten.
Zo ja, dan heb ik wel een leuke klus!
86/92? Hoe groot zijn die? Puck past niet meer in 74/80 maar 86/92 lijkt me dan wel weer huge!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:36 schreef mrien het volgende:
Ik heb net 2 jumpsuits binnen voor Jelle, van goodmoodkids. Een met korte mouwen en een met lange mouwen. Kleuren Ocean en Petrol
86/92 inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
86/92? Hoe groot zijn die? Puck past niet meer in 74/80 maar 86/92 lijkt me dan wel weer huge!
die had elin ook en polle heeft ze nu..ik vind ze echtquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik heb aapies via MP gescoord. Ze zien er als nieuw uit. Ik ben er erg blij mee. Hopelijk groeien Puck zijn voeten in dit tempo voort zodat ze van de winter zijn pootjes lekker warm kunnen houden.
[ afbeelding ]
Ik ook, die vond ik ook mooi, ik heb ze ook van een andere merk gezien 'Raffi' die zijn helemaal donkerbruin, dus ook de voering.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:01 schreef Kleurdoos het volgende:
leuk Juud, ik ben steeds een sucker voor donkerbruin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |