qftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef wickie het volgende:
Ik heb hier niet gekeken.... Ik heb hier niet gekeken.....![]()
+1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Twinkly het volgende:
[..]
qft![]()
Waarom zijn alle leuke dingen zo duuhuuuur
Amen! Dat is mij ook al eens over komen ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef Spewey het volgende:
Argh! *mental note* niet tijdens het shoppen het linkje posten. Dan maar een maat groter voor Zoë.
Irritant!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Amen! Dat is mij ook al eens over komen ja.
Jij hebt ook een mooi mannetje! Kijkt ook al zo helderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef Aventura het volgende:
@ Cyntiaa en Vlindur, ook lekkere binkjes!
Jemig, wat een knapperd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke vooruit dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ehm tís de herfstcollectie van H&M en ze zijn minder warm dan gewone leren schoenen of laarzen hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik weet, ik weet. De mijne hebben ook lange mouwen aan hoor, maar nog geen snowboots, zeg maar.
ik zie alleen na 1 wasbeurt dat velourse strikje al kromtrekken en t schreeuwt STRIJK MEEEEEEEE, maar verder is iequote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:04 schreef mignonne het volgende:
oh dit vind ik schetig
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C30%2093875%2008021%2061%206538%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
ik zag in een of andere mode-special dat H&M met een Unicef collectie komt. Stoffen als wol en kasjmier en van die herfstkleurtjes. Ben heel benieuwd, de foto erbij zag er goed uit, beetje '70's.
Als jongens-mama en vrouw van een man met overhemden strijk ik toch al, dat zou mij er dus niet van weerhouden zo'n jurkje te kopen. Alleen niemand om em aan te trekken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zie alleen na 1 wasbeurt dat velourse strikje al kromtrekken en t schreeuwt STRIJK MEEEEEEEE, maar verder is ie
Smaken verschillen, ik vind et strikje juist een leuke blikvanger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:32 schreef Vlindur het volgende:
Nou, zonder dat strikje vind ik hem wel leuk
Ja op je andere username. Je zei dat deze tijdelijk was. Ik ben de draad een beetje kwijt met al je usernamesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:43 schreef kitty_hello het volgende:
DML had je mijn bestelling ook nog geplaatst? Heb geen pm van je ontvangen?
Dan kan je de FA's mailen. Scheelt weer nieuwe accounts aanmaken. Maar ik zal even de pm naar deze username sturen dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:02 schreef kitty_hello het volgende:
DML: Ik ben alweer mn wachtwoord kwijt![]()
Dus vandaar wéér een nieuw account
!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:04 schreef mignonne het volgende:
ik zag in een of andere mode-special dat H&M met een Unicef collectie komt. Stoffen als wol en kasjmier en van die herfstkleurtjes. Ben heel benieuwd, de foto erbij zag er goed uit, beetje '70's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |