Leuk pakje, alleen...ik heb ook een soortgelijk pakje en ik vind het helemaal niet handig! Een been moet in een pijpje, het andere pijpje moet dichtgeknoopt, dan moeten de armpjes er nog in...en met verschonen moet dat beentje weer door dat pijpje...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Vlindur het volgende:
Leuk Spewey! Knap gemaakt Twinks!![]()
Voordeel van het te laat leveren bij de H&M betekend hier dat ik weer wat uit de mand heb gehaald. Ipv van 5 nu nog 3 artikelen. 1 bruin jumpsuitje voor B2, 1 fleecejas (die met sterren) voor Rienk en een (softcell) jas voor Thijs.
De schoenen heb ik er uit gehaald. De sandalen waren voor aankomend weekend en hij heeft al nieuwe schoenen voor normaal. Dus die zijn overbodig. Scheelt toch 20 euro![]()
Kan ik daar mooi deze voor halen toch?
[ afbeelding ]
Ik had voor Rienk ook van die pakjes, werd vanzelf een handigheidjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Aventura het volgende:
Lapo;
[..]
Leuk pakje, alleen...ik heb ook een soortgelijk pakje en ik vind het helemaal niet handig! Een been moet in een pijpje, het andere pijpje moet dichtgeknoopt, dan moeten de armpjes er nog in...en met verschonen moet dat beentje weer door dat pijpje...
lijkbaar met de zolen van die zwarte toch? alleen dan minder lompquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hm, ik vindt de zolen niet zo...
maar kan natuurlijk ook eens bij red rag schoenen gaan kijken
euh combi?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef Reilain het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit jumpsuits gehad voor mijn meisje hier..
Maar vind ze wel erg leuk!
In welke combi gebruiken jullie ze?
Das gek want ik zweer dat ik ook SAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAARRRRRRR hoordequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
de derde jumpsuit schreeuwt POOOOOOOOOOOLLLLLLEEEEEEEEEE
Allemaal geweldigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef Juud79 het volgende:
Zomaar wat leuke wintercollectie jumpsuits.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jongensversie...
[ afbeelding ]
bij >16 jarigen zijn ze ook weer helemaal hipquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:48 schreef pessie het volgende:
Leuke jumpsuits!
Hoorde alleen een keer van een vriendin dat Jumpsuits niet leuk zijn boven een jaar dus nu durf ik niet meer
nee joh, dat 'rawr' maakt het juist zo leuk. Lekker stoer. Ik moet sws weer hevig shoppen, ventje kan maat 56 niet meer aan. Hij is vandaag 4 weken! En hij is heel sterk en stoer. Een echte jongen, ik vind hem ook zo niet-babyachtig. Echt al een bink. Hij ziet er niet uit in zijn hema poesjestruitjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef Vlindur het volgende:
Jammer van de tekst.. Zonder tekst en alleen dino is hij echt super
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had m 3 weken geleden ofzo bij me kunnen bestellen voor 50 ct. muts!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:23 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Vlindur, die onderste... als ik ooit weer een baby heb, wil ik die!
Wit ben ik ook fan van! Alleen bij mijn hyperactieve overmatig kwijlende dreumes die vooral geniet van rode pastasaus is wit niet zo praktisch. Neemt niet weg dat ie nog veel wit draagt. Heb van Name it een goedkoop wit shirt gekocht en die gestyled met strijkapplicaties (ik let goed op wat jullie in dit topic doen, ik kan goed kopiërenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Blauw, rood en grijs zijn mijn favo kleuren. Hoewel hij wit ook heel goed kan hebben.
hoe was Rienk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:31 schreef Vlindur het volgende:
He, maar KD, als jij nou een reus bakt en ik een mini, kan ik jou beige dan overnemen?
oooooooooooooooooooooohquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke vooruit dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rienk heeft heel lang in 50 gezeten, als voorbeeld: hij zit met anderhalf nog steeds in maar 80. Hij doet echt maaaaanden met één maat. Nou hoeft dat natuurlijk niks te zeggen over *naam*, maar ik heb dus weer heel veel klein gekocht. (Ook met het oog op dat ik deze keer waarschijnlijk ook weer wordt ingeleid. De tijd om 'af te bakken' krijgt hij ook weer niet)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hoe was Rienk?
want ik denk dat Polle aardig naar de reuzenkant neigt.. elin was ook zo lang..en polle is nu al groter en zwaarder geschat dan mevrouwtje
Nee, is een vestje (of bedoel je dat zwarte pakje? Dat is een shirtje over een rompertje)! En die is inderdaad nu al te kleinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Dat onderste pakje! Is dat een jumpsuit? En issie al bijna te klein?![]()
En je kind
Je gebruikt zijn naamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Rienk heeft heel lang in 50 gezeten, als voorbeeld: hij zit met anderhalf nog steeds in maar 80. Hij doet echt maaaaanden met één maat. Nou hoeft dat natuurlijk niks te zeggen over *naam*, maar ik heb dus weer heel veel klein gekocht. (Ook met het oog op dat ik deze keer waarschijnlijk ook weer wordt ingeleid. De tijd om 'af te bakken' krijgt hij ook weer niet)
Oh wow!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Polle's allereerste (of tweede) pakje echt zo mooi, ben er helemaal verliefd op
Mijn ooievaars van Ej Sikke Lej met mutsje en slofjes en een opbergzakje
[ afbeelding ]
Oh jammerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, is een vestje (of bedoel je dat zwarte pakje? Dat is een shirtje over een rompertje)! En die is inderdaad nu al te klein
uhuh, met een bruin kapjesmutsje en zijn slofjes zijn bruin met ooievaartjesvoeringquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:41 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Oh wow!
Die is wel heel bijzonder en ook nog eens heel mooi...
Ja ik zag het ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:41 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Je gebruikt zijn naam
enne, elin heeft 50 nooit gepast, 56 maar kort
Is een gebreid vestje (met capuchon) van Obaibi, hoort verder niks bij (ik deed er een wit broekske onder)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh jammerIk bedoelde deze:
[ afbeelding ]
Is dat alleen een vestje dan? of hoort er ook nog een broekje bij?
Ik vind hem tofquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is een gebreid vestje (met capuchon) van Obaibi, hoort verder niks bij (ik deed er een wit broekske onder)
ja hoor, volgens mij is t een maat 62 en zo'n grote fan ben ik er niet fan, van bruin wel..dus dan maak ik een foto van polle erin en dan mag jij mquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook!![]()
Welke maat is je beige pakje? En mag ik hem alvast dib'ben?
Zeker, ik pm je straks even (als ik achter laptop zit, mobiel vind ik lastig)!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik vind hem tofMag ik reserveren?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja hoor, volgens mij is t een maat 62 en zo'n grote fan ben ik er niet fan, van bruin wel..dus dan maak ik een foto van polle erin en dan mag jij m![]()
Okido!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zeker, ik pm je straks even (als ik achter laptop zit, mobiel vind ik lastig)!
Ja, die wil ik graag dibsen bij je...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je had m 3 weken geleden ofzo bij me kunnen bestellen voor 50 ct. muts!
maar ik heb m in t bruin en beige, dan schuif ik ze braaf door naar jou
Die zag ik gisteren ook ergens... Maar ik krijg hem van Mefke heeft ze gisteren beloofd als ik weer een kind heb gebakkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:40 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Polle's allereerste (of tweede) pakje echt zo mooi, ben er helemaal verliefd op
Mijn ooievaars van Ej Sikke Lej met mutsje en slofjes en een opbergzakje
[ afbeelding ]
I KNOWWWWWWWWquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo KD; dat 1e pakje met die ooiebeesten is echt heeeeeeeel tof!!! wat een goede keuze!
Ja, dat dacht ik al, maar die beschilderde pakjes/ overslagtruitje van Ko waren zo geweldigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja ze heeft een jumpsuitje van wooden buttons van me gekregen en ze gaat m beschilderen
Heeft ze ook niet, maar ik tweette gisteren dat ik die wilde maar er een kind voor nodig had eerst, dus heeft ze terug getweet dat zij wel voor het pakje zou zorgen als ik het kind deedquote:
En ze hebben er ook jurkjes en shirtjes vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:24 schreef Spewey het volgende:
<Censored> Wat doen jullie?! Die jumpsuitsVooral die met die Eekhoorns.
Ik vind alle printjes zowel voor een jongentje als een meisje kunnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohww leuk, kan ook goed voor jongetjes vind ik
qftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:15 schreef wickie het volgende:
Ik heb hier niet gekeken.... Ik heb hier niet gekeken.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |