of hij is gewoon eenzaam, heeft geen vrienden en zoekt op deze manier contact/vriendschapquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:28 schreef error_404 het volgende:
Hij is verliefd op je en weet niet zo goed hoe ermee om te gaan.
Dit dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
Ik zou praten met zijn moeder. Lost dat niets op, dan de wijkagent inschakelen vanwege overlast.
Ooit gehoord van de Nederlandse taal? Vind je het raar dat er Nederlanders in je buurt wonen? Je woont verdorie in Nederland...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef Gulmez het volgende:
ik herken je probleem wij hebben ook nieuw boven buren elke avond kei hard op schoenen lopen echt nederlandsers die thuis op schoenen lopen![]()
![]()
wij doen schoenen uit in huis wij turken
alleen maar herrie elke ochtend toeterd een taxi busje waar jeffrey 16 jaar mee word opgehaald, al 100 keer aangebeld ruzie maken
sinds kort slaapt er elke week een oude buurman uit Iran bij ons, hij heeft in verzet gezeten van iran, brede man heeft illigale partij in Iran gehad en shit schoten mee gemaakt, is sterk vechtstrucs en alles dus die heeft wel voor hetere vuren gestaan...
En hij heeft die vent al is geslagen politie en alles erbij kut zooi maar we geven nooit op we laten ons huis niet uitpesten door paar tokkies en geven er alles voor uit trots wij winnen van die tokkies hun gaan maar weg
maak je niet druk dit is een troll account. normale turken slapen nu nog.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de Nederlandse taal? Vind je het raar dat er Nederlanders in je buurt wonen? Je woont verdorie in Nederland...
En verder, dit helpt TS totaal niet, jouw xenofobische reactie.
Je oude buurman uit Iran, als Turk zijnde? Dan woonden jullie wel heel dicht bij de grens?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef Gulmez het volgende:
sinds kort slaapt er elke week een oude buurman uit Iran bij ons, hij heeft in verzet gezeten van iran, brede man heeft illigale partij in Iran gehad en shit schoten mee gemaakt, is sterk vechtstrucs en alles dus die heeft wel voor hetere vuren gestaan...
Lijkt me heel wijs in een dergelijke situatiequote:En hij heeft die vent al is geslagen politie en alles erbij kut zooi
Typisch turken.. niet doorhebben dat je zelf de aso bent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef Gulmez het volgende:
ik herken je probleem wij hebben ook nieuw boven buren elke avond kei hard op schoenen lopen echt nederlandsers die thuis op schoenen lopen![]()
![]()
alleen maar herrie elke ochtend toeterd een taxi busje waar jeffrey 16 jaar mee word opgehaald, al 100 keer aangebeld ruzie maken
En hij heeft die vent al is geslagen politie en alles erbij kut zooi maar we geven nooit op we laten ons huis niet uitpesten door paar tokkies en geven er alles voor uit trots wij winnen van die tokkies hun gaan maar weg
Gewoon politie bellen en zeggen dat je flinke ruzies hoort en bang bent dat iemand iets aangedaan word.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:26 schreef PinkLow het volgende:
Bedankt voor al jullie tips. Maar ik ben bang dat ik als een zeur over ga komen hier in de buurt en dat wil ik dus niet.. Maar ik heb er wel degelijk last van. Dat muziek draaien in de nacht vind ik minder erg dan wakker worden gebeld...Maar die ruzies...Ik ben niet voor niets het huis uit gegaan..
Gaan praten is de eerste oplossing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:26 schreef PinkLow het volgende:
Bedankt voor al jullie tips. Maar ik ben bang dat ik als een zeur over ga komen hier in de buurt en dat wil ik dus niet.. Maar ik heb er wel degelijk last van. Dat muziek draaien in de nacht vind ik minder erg dan wakker worden gebeld...Maar die ruzies...Ik ben niet voor niets het huis uit gegaan..
Nee, hiervoor woonde we in een anderen flat, daar is die iraanse buurman onze buren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
Je oude buurman uit Iran, als Turk zijnde? Dan woonden jullie wel heel dicht bij de grens?
[..]
Lijkt me heel wijs in een dergelijke situatie
Hoe kan het dan dat je Nederlands zo bagger is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee, hiervoor woonde we in een anderen flat, daar is die iraanse buurman onze buren.niet in turkije daar heb ik nog nooit gewoond in me leven.
Óf hij doet het expres, of er wordt bij hem thuis geen Nederlands gesproken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je Nederlands zo bagger is?
Nooit gewoond in Turkije, maar je wel Turk blijven noemen, geen wonder dat de integratie mislukt is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Nee, hiervoor woonde we in een anderen flat, daar is die iraanse buurman onze buren.niet in turkije daar heb ik nog nooit gewoond in me leven.
Jezus. Open een ander topic en ga daar janken ipv hier.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Nooit gewoond in Turkije, maar je wel Turk blijven noemen, geen wonder dat de integratie mislukt is.
Ga eindelijk eens integreren of neem een enkeltje huiswaarts
In ben al geïntrigeerd, ik kan gewoon normaal Nederlands, alleen niet op mijn Blackberry Bold, en ik praat uit gewoonte was losser dan jullie door hyves/msn/ping enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:09 schreef klipper het volgende:
[..]
Nooit gewoond in Turkije, maar je wel Turk blijven noemen, geen wonder dat de integratie mislukt is.
Ga eindelijk eens integreren of neem een enkeltje huiswaarts
Hihi, geïntrigeerd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
In ben al geïntrigeerd, ik kan gewoon normaal Nederlands, alleen niet op mijn Blackberry Bold, en ik praat uit gewoonte was losser dan jullie door hyves/msn/ping enzo.
Jankenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:19 schreef dude1986 het volgende:
[..]
Jezus. Open een ander topic en ga daar janken ipv hier.
lul niet slap en jank niet zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Janken, dat hoeft helemaal niet, als je rechts stemt zijn er anderen die dat voor je doen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
In ben al geïntrigeerd, ik kan gewoon normaal Nederlands, alleen niet op mijn Blackberry Bold, en ik praat uit gewoonte was losser dan jullie door hyves/msn/ping enzo.
Wie heeft het over rechts of links stemmen freak. En je zin klopt niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Janken, dat hoeft helemaal niet, als je rechts stemt zijn er anderen die dat voor je doen.
Kun je ook Marokkaans schrijven? Misschien kan je een briefje voor TS maken, wat zij dan weer aan de moeder van de overlastgever kan geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:14 schreef dude1986 het volgende:
Misschien is het toch handig als je als vrouwzijnde toch met de moeder probeert te communiceren.
Misschien is er een zus ofzo die kan vertalen als het echt niet lukt. Ik denk dat zij dan met hem gaat praten en het wel goed komt.
Ik ben zelf ook van Marokkaanse afkomst en meestal weten de ouders niet eens dat hun kinderen zulke kut hangjongeren zijn. Probeer het uit te leggen en ik ben er van verzekerd dat het goed gaat komen.
Eigenlijk zouden ze hem eruit moeten flikkeren, tokkie in kwadraat. Daarom stem ik op onze Geertje! Opsluiten die maten van jequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:20 schreef Gulmez het volgende:
![]()
nee, spreken ook niet echt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:27 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kun je ook Marokkaans schrijven? Misschien kan je een briefje voor TS maken, wat zij dan weer aan de moeder van de overlastgever kan geven.
Yep. Maar en dat geschreeuw thuis dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:57 schreef Fe2O3 het volgende:
Waarom ziet niemand dit?
Je _vriend_ moet met die jongen gaan praten. En gewoon praten praten. niet dreigen. Er is een cultuur verschil hier, en je vriend moet duidelijk maken dat die jongen ff moet dimmen.
Hij zit ook op Fok! en heeft het nu pas doorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:43 schreef PinkLow het volgende:
Sinds ik dit topic heb geopend, heb ik er geen last meer van gehad.
De deurbel is er nog steeds uit.. Als het zo blijft is het prima, misschien omdat de jongen weer naar school gaat, dat hij nu iets meer afgeleid is ofzo.
Ik wacht het nog even af.
aardigquote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:30 schreef keepoww het volgende:
TS is een mietje. En de vriend van TS ook.
Dat hoef je mij echt niet te vertellen. Maar je moet toegeven, in die context is die verschrijving gewoon erg grappig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Skint het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders die net zo slecht schrijven.
Nee zeker niet, k zeg niet dat de muziek bij mij om stipt 22:00 uitgaat... Maar ik hou rekening met de buren. Muziek gaat wel een heel stuk zachter.quote:
Aha, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een racist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben zelf 23 jaar, k woonde de eerste week alleen. Maar sinds drie weken slaapt mijn vriend elke avond bij me. Het is ook voor het eerst dat ik op 'mezelf' woon. En ik weet dat het niet moet uitmaken, maar hij is van Marokkaanse afkomst en tijdens de kennismaking met de buren, kwam ik er al achter dat zijn moeder heel slecht Nederlands spreekt. Ik wil straks ook niet die hele groep over me heen, want ik woon net een maand in deze nieuwe wijk. Ik wil graag plezierig wonen hier, maar ik vind het een beetje eng worden allemaal.
De bovenburen hebben ook overlast, want dat heb ik allang met ze besproken. Het is geven en nemen, maar ik wordt er een beetje bang van. Vooral als ik hoor van de bovenburen dat er een gerechtelijke brief in hun bus lag die eigenlijk voor die buurjongen was bedoelt en er vorige week een politieauto daar voor de deur stond...
Er komt ook nog bij, dat het lijkt alsof het gezin nu drie keer zo groot is geworden. Woonde ze er eerst met zijn 3en (moeder, 16jarige zoon, 18 jarige zoon in rolstoel en een klein hondje) nu woont er nog een meisje bij met een klein kindje en een groot hondje.
p.s. Ik heb de bel al uitgezet, dus ik dat zal me niet nog een keertje gebeuren. En heb mijn naaste mensen al op de hoogte gebracht dat ze niet moeten aanbellen, maar moeten kloppen of mij moeten bellen via mijn telefoon. Het heeft wel als voordeel, dat ik bij huis-aan-huis verkoop net kan doen alsof ik niet thuis ben.
Want?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Aha, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een racist.
Gelukkig maar. Als er nog eens iets naars gebeurd zou ik alleen niet meer wachten hoor. Anders ga je oude koeien uitde sloot halen, en daar schiet je niks mee op. En opkroppen heeft ook geen zin, dan barst plots de bom...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:33 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nee zeker niet, k zeg niet dat de muziek bij mij om stipt 22:00 uitgaat... Maar ik hou rekening met de buren. Muziek gaat wel een heel stuk zachter.
Ik heb er trouwens nu al een hele tijd geen last meer van gehad.. Gelukkig maar.
Slotje?
Ik ben lid geworden van de PvdA en daar vertelden ze me dat, wanneer je in Nederland iets negatiefs zegt over allochtonen, je een racist bent.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden van de PvdA en daar vertelden ze me dat, wanneer je in Nederland iets negatiefs zegt over allochtonen, je een racist bent.
Als je generaliseert, misschien. Als je een individu (of enkele individuen) aanwijst, beslist niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden van de PvdA en daar vertelden ze me dat, wanneer je in Nederland iets negatiefs zegt over allochtonen, je een racist bent.
Nou, dat is echt uitvoerig besproken. Wanneer een allochtoon al iets crimineels doet dan is dat door discriminatie en omdat ze niet genoeg kansen hebben gekregen. Oh ja en omdat ze tot de sociaal zwakkeren horen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:50 schreef Light het volgende:
[..]
Als je generaliseert, misschien. Als je een individu (of enkele individuen) aanwijst, beslist niet.
In dit geval gaat het over de buurjongen van TS, en dan maakt het niet uit of die jongen wit, bruin, rood, geel, groen, blauw of zwart is.
Dus als Jantje (met twee kaaskoppen als ouders) een brood steelt, dan is hij een boef en moet gestraft worden. Als Pietje (met marokkaanse ouders) hetzelfde doet, is hij zielig en moet je hem het beleg er ook maar bij geven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Nou, dat is echt uitvoerig besproken. Wanneer een allochtoon al iets crimineels doet dan is dat door discriminatie en omdat ze niet genoeg kansen hebben gekregen. Oh ja en omdat ze tot de sociaal zwakkeren horen.
Jantje wordt niet gediscrimineerd en krijgt alle kansen. dus als die iets crimineels doet is het zijn eigen schuld. Pietje wordt wel gediscrimineerd en daarom is het logisch dat die dat doet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:09 schreef Light het volgende:
[..]
Dus als Jantje (met twee kaaskoppen als ouders) een brood steelt, dan is hij een boef en moet gestraft worden. Als Pietje (met marokkaanse ouders) hetzelfde doet, is hij zielig en moet je hem het beleg er ook maar bij geven.
inderdaad, en het beste is als je voortaan ook een hoofddoekje gaat dragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:49 schreef _GdR_ het volgende:
je moet je niet zo hoerig kleden. dan mag je van zijn cultuur dit soort dingen doen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |