Dat hoef je mij echt niet te vertellen. Maar je moet toegeven, in die context is die verschrijving gewoon erg grappig.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:18 schreef Skint het volgende:
[..]
Er zijn genoeg Nederlanders die net zo slecht schrijven.
Nee zeker niet, k zeg niet dat de muziek bij mij om stipt 22:00 uitgaat... Maar ik hou rekening met de buren. Muziek gaat wel een heel stuk zachter.quote:
Aha, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een racist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben zelf 23 jaar, k woonde de eerste week alleen. Maar sinds drie weken slaapt mijn vriend elke avond bij me. Het is ook voor het eerst dat ik op 'mezelf' woon. En ik weet dat het niet moet uitmaken, maar hij is van Marokkaanse afkomst en tijdens de kennismaking met de buren, kwam ik er al achter dat zijn moeder heel slecht Nederlands spreekt. Ik wil straks ook niet die hele groep over me heen, want ik woon net een maand in deze nieuwe wijk. Ik wil graag plezierig wonen hier, maar ik vind het een beetje eng worden allemaal.
De bovenburen hebben ook overlast, want dat heb ik allang met ze besproken. Het is geven en nemen, maar ik wordt er een beetje bang van. Vooral als ik hoor van de bovenburen dat er een gerechtelijke brief in hun bus lag die eigenlijk voor die buurjongen was bedoelt en er vorige week een politieauto daar voor de deur stond...
Er komt ook nog bij, dat het lijkt alsof het gezin nu drie keer zo groot is geworden. Woonde ze er eerst met zijn 3en (moeder, 16jarige zoon, 18 jarige zoon in rolstoel en een klein hondje) nu woont er nog een meisje bij met een klein kindje en een groot hondje.
p.s. Ik heb de bel al uitgezet, dus ik dat zal me niet nog een keertje gebeuren. En heb mijn naaste mensen al op de hoogte gebracht dat ze niet moeten aanbellen, maar moeten kloppen of mij moeten bellen via mijn telefoon. Het heeft wel als voordeel, dat ik bij huis-aan-huis verkoop net kan doen alsof ik niet thuis ben.
Want?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:21 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Aha, nu komt de aap uit de mouw. Je bent gewoon een racist.
Gelukkig maar. Als er nog eens iets naars gebeurd zou ik alleen niet meer wachten hoor. Anders ga je oude koeien uitde sloot halen, en daar schiet je niks mee op. En opkroppen heeft ook geen zin, dan barst plots de bom...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:33 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Nee zeker niet, k zeg niet dat de muziek bij mij om stipt 22:00 uitgaat... Maar ik hou rekening met de buren. Muziek gaat wel een heel stuk zachter.
Ik heb er trouwens nu al een hele tijd geen last meer van gehad.. Gelukkig maar.
Slotje?
Ik ben lid geworden van de PvdA en daar vertelden ze me dat, wanneer je in Nederland iets negatiefs zegt over allochtonen, je een racist bent.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden van de PvdA en daar vertelden ze me dat, wanneer je in Nederland iets negatiefs zegt over allochtonen, je een racist bent.
Als je generaliseert, misschien. Als je een individu (of enkele individuen) aanwijst, beslist niet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:00 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Ik ben lid geworden van de PvdA en daar vertelden ze me dat, wanneer je in Nederland iets negatiefs zegt over allochtonen, je een racist bent.
Nou, dat is echt uitvoerig besproken. Wanneer een allochtoon al iets crimineels doet dan is dat door discriminatie en omdat ze niet genoeg kansen hebben gekregen. Oh ja en omdat ze tot de sociaal zwakkeren horen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 18:50 schreef Light het volgende:
[..]
Als je generaliseert, misschien. Als je een individu (of enkele individuen) aanwijst, beslist niet.
In dit geval gaat het over de buurjongen van TS, en dan maakt het niet uit of die jongen wit, bruin, rood, geel, groen, blauw of zwart is.
Dus als Jantje (met twee kaaskoppen als ouders) een brood steelt, dan is hij een boef en moet gestraft worden. Als Pietje (met marokkaanse ouders) hetzelfde doet, is hij zielig en moet je hem het beleg er ook maar bij geven.quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:57 schreef Goldman_Sucks het volgende:
[..]
Nou, dat is echt uitvoerig besproken. Wanneer een allochtoon al iets crimineels doet dan is dat door discriminatie en omdat ze niet genoeg kansen hebben gekregen. Oh ja en omdat ze tot de sociaal zwakkeren horen.
Jantje wordt niet gediscrimineerd en krijgt alle kansen. dus als die iets crimineels doet is het zijn eigen schuld. Pietje wordt wel gediscrimineerd en daarom is het logisch dat die dat doet.quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:09 schreef Light het volgende:
[..]
Dus als Jantje (met twee kaaskoppen als ouders) een brood steelt, dan is hij een boef en moet gestraft worden. Als Pietje (met marokkaanse ouders) hetzelfde doet, is hij zielig en moet je hem het beleg er ook maar bij geven.
inderdaad, en het beste is als je voortaan ook een hoofddoekje gaat dragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:49 schreef _GdR_ het volgende:
je moet je niet zo hoerig kleden. dan mag je van zijn cultuur dit soort dingen doen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |