Mooi, ik had dat van Steve tot op heden niet echt begrepen, maar het zal wel ....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb de Op aangepast... Nieuwe foto en het geheim van Steve bij "nog te raden" gezet...
Inderdaad, ik hoop dat hij nog even voor de groep te kakken wordt gezet voor het bedreigen van een mede-bewoner.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:12 schreef akveor het volgende:
![]()
Bij Steve is echt een steekje los hoor. Hij zou zelfs een arm of been willen verliezen
om te kunnen winnen. Wat is die gast door de mand gevallen vanavond.
In BB UK en AU was dat iig en officiële waarschuwing.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoop dat hij nog even voor de groep te kakken wordt gezet voor het bedreigen van een mede-bewoner.
Zou mooi zijn, maar dat zie ik ook weer niet gebeuren ......quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
In BB UK en AU was dat iig en officiële waarschuwing.
Als ze nog voor reuring willen zorgen dan zetten ze um morgen het huis uit.
Met een waarschuwing kan ik het wel eens zijn, hij zat op het randje... Maar hij heeft face to face met Jacqi niets gedaan of gezegd... Het was niet genoeg agressie dat ze hem uit het huis zouden moeten gooien...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef akveor het volgende:
[..]
In BB UK en AU was dat iig en officiële waarschuwing.
Als ze nog voor reuring willen zorgen dan zetten ze um morgen het huis uit.
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen een hekel aan haar hebben. Ze is wat jong maar er zit zeker pit in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat zit ze te ouwehoeren .....![]()
Vanaf morgen een dag of vier in SB zal er goed doen .......
[ afbeelding ]
Heb ook geen hekel aan haar, ben ook wel blij dat zij is gebleven in plaats van Florian.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen een hekel aan haar hebben.
Ze is wat jong maar er zit zeker pit in.
En vast niet alleen vandaag... Dit lijkt mij een veel belovende week te worden... Opeens is alles veranderd en staan de dingen op scherp...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed, we hebben nog streams om drie uur .......
Hetzelfde, allemaal valt wel mee, twee ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mijn stream heeft het begeven, ik bijna ook... Slaap lekker allemaal...
Dat zal het hem juist zijn...mooi weer spelen met luxe eten,een pool en mooi huis kan iedereen..mensen veranderen en laten hun ware ik zien als er iets niet naar hun zin gaat..net het echte leven..pak maar iemands luxeartikelen weg..een pc,tv,auto of halveer het geld ,bb is eigentlijk een heel doeltreffend middel voor klagers die niet beseffen hoe goed ze het niet hebben in hun dagelijkse leventjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen een hekel aan haar hebben. Ze is wat jong maar er zit zeker pit in.
SB snap ik helemaal niks van. Wat schiet je er als kijker mee op. Ze worden er alleen maar chagrijnig van,.
Dat is ook het eerste wat ik dacht, helemaal toen ze begon te pratenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze doet me trouwens heel erg aan Kelly denken, het zal toch niet .....![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik gisteravond ook al.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze doet me trouwens heel erg aan Kelly denken, het zal toch niet .....![]()
Ja dat zei ze gister al, ze blijft maar 1 nachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:52 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten allemaal naar MR. Daar gaat je ontbijt Daggi.
[ afbeelding ]
Ze krijgen een catwalk-training van Gina-Lisa.
Hoorde ik het nou goed, ze gaat vandaag alweer naar huis?![]()
Ok thanx, dat heb ik dus gemist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:09 schreef Darklight het volgende:
Ja dat zei ze gister al, ze blijft maar 1 nacht
Leon vind ik een gluiperd. Brengt verder ook niets. Als het een vent was dan zou ie die 'grote' jongens aanpakken. Maar die kruipt ie in hun reet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat komt aan, Leon heeft gezegd dat ze niet snel met iets tevreden is .......![]()
[ afbeelding ]
Sneu mannetje is het toch.quote:Aussprache zwischen Jacky und Steve, Steve sagt "Nominiert sein bedeutet - mein Traum ist in Gefahr.
Steve vergleicht sich mit einem angeschossenen Reh - Jacky argumentiert "Ich weiß wie das ist, ich war schon 2 mal nominiert
Ok, thanx Roevka.quote:
Mietje. Was het niet BB UK vorig jaar dat de bewoners moesten nomineren en dat diegene meteen het huis moest verlaten? Dan heb je reden tot janken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:52 schreef beequeen het volgende:
Hij schijt gewoon in zijn broek en snapt het spel niet. Nominaties horen er gewoon bij, lullo.
Precies. Ik snap niet dat Jaqui zoveel geduld heeft. Hij kon wat mij betreft een hoge boom in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:54 schreef akveor het volgende:
Mietje. Was het niet BB UK vorig jaar dat de bewoners moesten nomineren en dat diegene meteen het huis moest verlaten? Dan heb je reden tot janken.
Gisteren was er een match tussen de genomineerden Florian en Benny vs Jacquelina en Leon. Het verliezende team moest in het SB en het winnende team moest ook nog nog een derde persoon aanwijzen. Mag jij raden wie er gewonnen heeft en wie er weer aangewezen werd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:33 schreef DINGSKE het volgende:
kan er iemand mij helpen ?
wie en waarom weer in de strafruimte ?
Ein große Belohnung... Geh direkt ins Strafbereich, gebe nicht durch Start... du bekommst kein 200 euro...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:41 schreef DINGSKE het volgende:
thx akveor
mijn antw 1) Gewonnen Florian en Benny
2) Rayo
wat heb ik gewonnen indien mijn antwoorden juist zijn
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ein große Belohnung... Geh direkt ins Strafbereich, gebe nicht durch Start... du bekommst kein 200 euro...
Team Jacky: Steve, Cosimo en Leon mag nu wel heel sterk ogen ... maar uit ervaring met US BB's weet ik dat de mannen met gespierde armen eerder last krijgenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:17 schreef akveor het volgende:
Team Ingrid: Rayo, Daggy, Benny
Team Jacky: Steve, Cosimo en Leon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Team Ingrid kan het net zo goed nu opgeven. Hebben ze iig nog een leuke week.
En dat er maar genoeg vijlen zijn. Na een paar uur lijkt me zo'n ding al vrij snel stomp worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Team Jacky: Steve, Cosimo en Leon mag nu wel heel sterk ogen ... maar uit ervaring met US BB's weet ik dat de mannen met gespierde armen eerder last krijgen
ze mogen zelf hun tijd indelen...quote:
dit is duidelijk een opdracht om iedereen geirriteerd te krijgen ... en dat lukte al na 5 minutenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Dankjewel snetje.
Ligt het aan mij of slaat de WA weer nergens op? Vijlen, vijlen en nog eens vijlen.![]()
Ja, dat begrijp ik, maar het is toch happy family all over? Niemand wil niet aardig gevonden worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef snetje het volgende:
dit is duidelijk een opdracht om iedereen geirriteerd te krijgen ... en dat lukte al na 5 minuten
Jij kijkt de TZF.quote:
Ja, ik ook. Heb dat gisteren gemist.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:16 schreef Ransjih het volgende:
ff kijken hoe steve door de mand valt
Niet? Als Daggy ook niet genomineerd wordt dan heeft ie een grote kans dat ie er uit vliegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:20 schreef DjinN het volgende:
Steve laat zich wel erg kennen nu zegHij weet heel goed dat ie er toch niet zo snel uitvliegt. Dus ik begrijp niet helemaal waarom ie zich nu zo ontzettend aanstelt
Ja, ik ben ook benieuwd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook even kijken hoe ze dat met Steve in beeld brengen... Wat ging die tekeer vannacht...
Ja, Jaqci had al iets van "sorry Steve" gezegd, dus hij zag het al aankomen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook benieuwd.
Toch lijkt het wel of Steve het al weet.
ja echt hequote:
Het ergste is dat ze vergeten waar BB secret om gaat. Geheimen raden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:37 schreef Ransjih het volgende:
wat is dat toch dat zodra ze dat huis ingaan hun verstand wb de nominaties op 0 gaat
Wat een loser is dat ook.quote:Wenn Steve rausfliegt spendier ich Freikarten für die kommenden Konzerte
Ja, ze laten er niet veel van zien, hij is echt 3 uur lang bezig geweest... Maar op zich is het wel goed samengevat...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:43 schreef Ransjih het volgende:
hmmmm dikke mats voor steve wat we te zien kregen
Dus dat Os. Maar goed, de streamers hebben het wel meegekregen. Jammer dat dat geen bellers zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Nou, daar is Steve goed vanaf gekomen... Als ik de beelden had mogen uitkiezen was het wel even een ander verhaal geweest...
Met dank aan bbfun.quote:"War wirklich anstrengend, Rayo. War ich wirklich gut ? Hab ich mehr als Leon gemacht." fragt Ingrid Rayo. Ingrid bittet ihn, dass andere Team zu sagen, dass sie nicht so einen Schmarrn machen sollen und in der Nacht schlafen sollen.Rayo sagt ihr, dass er nicht über das andere Team bestimmen kann. Ingrid findet es doof, dass sie Nachts schlafen können und die anderen sich doch da reinhängen. Sie fragt sich für was, man es macht, es würde reichen, wenn sie nur am Tag über an der WA arbeiten. Sie müssen doch Nachts nichts machen und können dann eben tagsüber mehr
Nou, ik ben dus geen fan en ga ook niet naar die mafkees luisteren... Ben juist blij dat hij weer opgerot is...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef akveor het volgende:
Voor z'n fans. Morgenavond David te gast bij BB Radio: http://www.bigbrother-radio.de/sendeplan.asp
Ik weet zeker dat Rayo nooit op zal geven. Ik vind het gewoon sneu voor die gast dat hij bij de slappe hap hoort. Je kunt veel van Rayo zeggen, maar hij geeft nooit op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef akveor het volgende:
WA is wel interessant.... komen ze tot een compromis om 's nachts te slapen? En wat gebeurt er als ze achter staan? Of geeft een team het al snel op en neemt de Dosen voor lief? Ik denk eigenlijk het laatste door Ingrid, Rayo, Daggy, Benny binnen 48 uur. Iets wat het andere team door de stemmers niet gegund zal worden en de kijkers een van de luxe winnaars (schranzende Steve) zal wegstemmen.![]()
Ik sla even over, but thanx anyway.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:23 schreef akveor het volgende:
Voor z'n fans. Morgenavond David te gast bij BB Radio: http://www.bigbrother-radio.de/sendeplan.asp
goed voor je rust..je wind je toch veel te veel opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef beequeen het volgende:
Bij mij werkt geen enkele stream. Adamski ook niet. Help!!!!!!
ach kom op..dat zijn gezonde jonge gasten van onder de dertig die al 4 maanden geen reet hebben gedaan...mann..ik loop dagelijks met mijn 43 jaar meer dan 50 kilo post te schouwen tot 5 uur in de middag...doe me ff bb...alleen vreten en slapen in een luxe huis..en nog klagen...dachten ze nu echt dat ze met hun botox bekkies de bb ingaan..en gelijk in de kranten komen en nooit meer hoeven werken..schaam me echt dat ik duits italiaanse ben...wat een mentaliteit met die leefttijdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik vind die WA ook maar niets, als je dagenlang moet raspen heb je overal pijn... Ik zou ook voor stemmen om 's nachts gewoon te gaan slapen, gewoon een tijd afspreken waarop iedereen moet stoppen...
Bemoei je toch eens met je eigen zaken en reageer ajb niet meer op mij. Dankjewel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:57 schreef trollie67 het volgende:
goed voor je rust..je wind je toch veel te veel op
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bemoei je toch eens met je eigen zaken en reageer ajb niet meer op mij. Dankjewel.
Ontopic; ze schaven vrolijk verder.
Ik ben er weg van, val in slaap.Fijne avond allemaal.
vooral over Ingrid ... dat ze bij iedereen lief overkomt maar dat hij het doorheeft dat als ze iets niet wil en dan vooral deze WA gaat klagen over buikpijn en idd. soms vervelend wordt ...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
Leon zit te klagen over Steve
oh en over cosimo en Ingrid
ja ...zo heeft elke bewoner wel iets irri... Cos het kinderlijke onsportieve... Steve heeft zich ook laten zien als een slechte verliezer.. Daggy rent meestal ook rond als een 6 jarige ... Leon geeft sneren maar echt op de man af gaan durft tie niet ... Benny zingt teveel.. Jaq ziet de meeste dingen goed maar kruipt ook te snel weer terug om maar geaccepteerd te worden ... en Rayo ..tja daar zie ik nog niet zoveel negatiefs in ..aja toch wel! het steeds maar lastige taken van anderen graag over willen nemen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:31 schreef trollie67 het volgende:
http://www.google.nl/imgr(...)r:13,s:0&tx=78&ty=62
ik heb buik pijn want ik wil tschokkkkolaaadeeee,ik kan niet werken als ik honger heb...rayoooo bittaeeeeee
Het enige "negatieve" aan Rayo is misschien dat ie te lief is. Voor iedereen en alles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
ja ...zo heeft elke bewoner wel iets irri... Cos het kinderlijke onsportieve... Steve heeft zich ook laten zien als een slechte verliezer.. Daggy rent meestal ook rond als een 6 jarige ... Leon geeft sneren maar echt op de man af gaan durft tie niet ... Benny zingt teveel.. Jaq ziet de meeste dingen goed maar kruipt ook te snel weer terug om maar geaccepteerd te worden ... en Rayo ..tja daar zie ik nog niet zoveel negatiefs in ..aja toch wel! het steeds maar lastige taken van anderen graag over willen nemen...
Wat een watjes toch, en wij maar denken dat die Duitsers zulke harde werkers zijn...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:43 schreef akveor het volgende:
Pfffff hebben ze die boom nu nog niet weg... slappe hap hoor...
[ afbeelding ]
Mooi, deze cijfers, bedankt. Maar wat betekenen die ab 3 en 14-49 cijfers .....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
Toch kijken er niet veel mensen hoor, soms minder dan 600.000...
Op een bevolking 5 keer zo groot als Nederland...![]()
[ afbeelding ]
Ja, wel leeftijd... Ab 3 is iedereen... En dat 14-49 wordt apart geteld, dat is waarschijnlijk de doelgroep...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, deze cijfers, bedankt. Maar wat betekenen die ab 3 en 14-49 cijfers .....![]()
Ik dacht eerst leeftijd, maar dat zal wel niet ........
Okay, ik vroeg me al af hoe ze vanaf drie-jarigen ratings bij dachten te houden ......quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja, wel leeftijd... Ab 3 is iedereen... En dat 14-49 wordt apart geteld, dat is waarschijnlijk de doelgroep...
Ik vind het ook maar een raar systeem, maar ja... Maar dat zijn toch schokkend lage aantallen, als je dat omrekent naar Nederland was zelfs SST een kijkcijferknaller...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, ik vroeg me al af hoe ze vanaf drie-jarigen ratings bij dachten te houden ......
Ja, SST was dan een hit, unglaublich ....quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een raar systeem, maar ja... Maar dat zijn toch schokkend lage aantallen,
als je dat omrekent naar Nederland was zelfs SST een kijkcijferknaller...
Dat is ook nog een nadeel van deze WA, het vreet energie... Dan hebben ze geen fut meer om eens lekker te ruzieen om ons te vermaken...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, SST was dan een hit, unglaublich ....
Het is wel weer aan het inkakken na gisteren, jammer dat GinaLisa al weer weg is ....
Geen bron?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dit zijn recente gegevens over gisteren...
========
TZF, Montag, 15.8.11
ab 3: 0,88 Mio / 4,1 % MA
14-49: 0,64 Mio / 8,3 % MA
Live-Sendung, Montag, 15.8.11
ab 3: 1,04 Mio / 4,5 % MA
14-49: 0,72 Mio / 7,2 % MA
Ik kijk bijna altijd hier: http://bb-friendz.net/quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hebben jullie nu opeens ook alleen maar herhalingen op de stream??? Of is dat alleen op dit kanaal???
Edit: ben overgeschakeld en daar dus niet... Die King Sido heeft wel meer van die grappen, die houdt wel van zappen... Heb er zelfs al doelpunten van het Duitse bekervoetbal gezien...![]()
Spierweefsel?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:01 schreef Ransjih het volgende:
meine existenz auf dem spiel?
net steve, die draaft ook zo door
spierweefsel opbouwen doet hersenweefsel afnemen?
Echt waar......Cosiquote:Drinnen sitzen die Herren der Schöpfung auf dem Sofa.
Cosimo gibt wieder Weisheiten zum Besten.
Seiner Meinung nach gibt es 365 Länder auf der Welt, er kennt sie alle.
Steve und Rayo schmunzeln.
Rayo sagt, dass es 365 Tage im Jahr sind und Cosimo das verwechselt.
Dieser meint, na ja können ja welcher dazugekommen sind, die sind ja schließlich im Haus
Nun fragt Cosimo wieso der Tag 24 Stunden hat.
Steve erkärt ihm, dass sie Erde sich da einmal um die Sonne dreht.
Dann raten sie, ob sich der Mond nun dreht oder nicht.
Dreht sich die Erde um den Mond oder der Mond um die Erde?
Welche Planeten sind wo?
Cosimo erklärt "sein" Sonnensystem.
Seiner Meinung nach gibt es einen Virus auf dem Mars.
Wäre der Virus auf der Erde, dann würde die Erde aussehen wie der Mars.
Deswegen können Menschen von da auch nicht wieder zurück auf die Erde.
Die Weisheiten gehen munter so weiter, hat er alles mal gelesen.
zomaar??quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen,
Daggi mag vandaag een dagje uit. Ik blijf het belachelijk vinden.
Ja, dat heb ik ook gelezen. Spannend.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:06 schreef snetje het volgende:
ik lees nu op de chat van friendz dat Leon vanmorgen vroeg de opdracht heeft gekregen om de bewoners tot morgen 3 uur flink te laten schrikken...
Ze heeft een tijdje geleden een match gewonnen of zoiets. Dit is haar beloning.quote:
leuk ..quote:Ze heeft een tijdje geleden een match gewonnen of zoiets. Dit is haar beloning.
Ja, daar verheug ik me ook zo op, NOT.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:48 schreef snetje het volgende:
leuk ..kan ze straks als ze weer terug is al een 6 jarige alles 100 keer vertellen hoe leuk ze het wel niet heeft gehad...
Idd, vooral die geverfde baard, oogschaduw en lippenstift zien er niet uitquote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:20 schreef akveor het volgende:
Goedemiddag.![]()
Deze gast kan ik niet meer luchten of zien. Hij is me veel te gemaakt en te overdreven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
droeftoeter=jammerhornquote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik heb wat zitten photoshoppen voor op het Duitse forum waar ik altijd die foto's vandaan haal... Je moet af en toe ook wat teruggeven toch...
Maar weet één van jullie toevallig de Duitse vertaling voor het woord "droeftoeter"...![]()
[ afbeelding ]
LOL, dat mens spoort niet. Ik heb haar gemute, word er helemaal nerveus van en het interesseert me geen moer wat ze te vertellen heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:42 schreef snetje het volgende:
schreef ik 6 jaardoe maar 4
und dann ... und dann... und dann....
![]()
dat wordt dan de hele dag mutenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
LOL, dat mens spoort niet. Ik heb haar gemute, word er helemaal nerveus van en het interesseert me geen moer wat ze te vertellen heeft.
Ze heeft haar zuster, vader en hond gezien. De rest heb ik gemist ivm mute.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:49 schreef snetje het volgende:
die heeft de hele familie gezien?? en hond... en heeft nu zon pijn aan der handen (van het waterskieën geloof ik) dat ze nooit meer gaat vijlen ... arme Rayo ... nu staat hij er helemaal alleen voor en volgende week natuurlijk die 3 klagen dat ze weer conserven hebben
Precies!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:55 schreef snetje het volgende:
als ik BB was gaf ik Rayo na afloop van de WA ook een plek in het winnende team!! alleen al voor zijn inzet ...
mja..om eerlijk te zijn...als het warm is en mensen hebben niets aan op hun bovenlijf tijdens het eten oke...maar bij ing ook nog die pukkelcreme erbij...gaat net iets te ver..vind ik zelf nog onsmakelijker..is maar net waar iemands grens ligt...een blote bast kan ik makkelijk hebben..van een man dan...maar pukkelcremes of string tangas bij het eten echt niet..,lach me hier elke keer kapot bij die patattentjes...mensen eten ze niet..ze gooien er eerst mayo in de bek..en dan 5 of 6 patatten voor dat ze de moeite nemen om te kauwen..hillarisch....al hoef ik dat echt niet aan tafel in mijn stekkiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef beequeen het volgende:
Kijk dat vreten. Gewoon je muil houden Leon.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:33 schreef beequeen het volgende:
Kijk dat vreten. Gewoon je muil houden Leon.
[ afbeelding ]
Tja op Rayo valt dan ook niets aan te merken dus die hoeft geen info...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Jaqui moet naar de MR met 2 sterke mannen. Ze kiest Rayo en Benny.
Opvallend, nu kan iedereen vrij met Daggi praten. Ik trap er niet meer, in.![]()
Dus dat! Ik gaf het toch al aan.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:19 schreef beequeen het volgende:
Opvallend, nu kan iedereen vrij met Daggi praten. Ik trap er niet meer, in.![]()
Die gaat dus drukken voor de 22ste. Zoals verwacht. Ik gok op Jacquelina.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
Ah, inmiddels weet Daggi alle geheimen, behalve van Cosi en Leon. Ja ja.
Als ze gaat drukken op het geheim van Jaqui en ze heeft het goed weet ik genoeg. Maar goed, eerlijk spel binnen BB bestaat niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:27 schreef akveor het volgende:
Die gaat dus drukken voor de 22ste. Zoals verwacht. Ik gok op Jacquelina.
Maar winnen zal ze nooit. De kijkers zullen haar alleen nog minder mogen en op haar stemmen richting finale om d'r het huis uit te krijgen... he, uh, oh wacht hoor ik daar een kassa rinkelen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ze gaat drukken op het geheim van Jaqui en ze heeft het goed weet ik genoeg. Maar goed, eerlijk spel binnen BB bestaat niet.
OffTopic: ik ben zo blij met de friendz stream. Onze vaste broadcaster is op vakantie bij bb11. Sinds gisteravond een achtergrondmuziekje ala WOW op de achtergrond waar je helemaal gek van wordt.
Bingo!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:36 schreef akveor het volgende:
Maar winnen zal ze nooit. De kijkers zullen haar alleen nog minder mogen en op haar stemmen richting finale om d'r het huis uit te krijgen... he, uh, oh wacht haar ik daar een kassa rinkelen?
Ik moest ff een paar keer goed kijken....quote:
Wat heb je daar lang op moeten wachten spapaars. En dan nog niks.quote:
Klik om te vergroten...Het is een grote fotoquote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:41 schreef akveor het volgende:
[..]
[..]
Ik moest ff een paar keer goed kijken....
Had net voor 10 min de stream aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heb je daar lang op moeten wachten spapaars. En dan nog niks.
Ja, niet te geloven ..... en Daggy ben ik ook inmiddels helemaal zat.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
Thanx Tegengas. Wat een drama om Inge.
Ingrid van mag mij winnen, zij speelt het spel echt, lekker doen alsof je dom bent ....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:10 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven. Ik vind Leon echt een lul, maar hij heeft wel gelijk. Het is een
spel en de rest wil alleen maar Kumbaya en in de zon liggen.
Inge is een schatje, maar zo lui als....nah ja, je weet wel.
Van mij mag ze ook winnen, het is zelfs mijn favo. Maar dat wil niet zeggen dat Leon geen gelijk heeft.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ingrid van mag mij winnen, zij speelt het spel echt, lekker doen alsof je dom bent ....
Van een sok moet je het hebben .......quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:17 schreef beequeen het volgende:
Cosi met zijn 365 landen op de wereld, maar dat kunnen het inmiddels meer geworden zijn.
omdat ze in het BB huis zitten.
Welk filmpje?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:55 schreef DjinN het volgende:
Raap me opDat filmpje van Rayo en Leon
![]()
![]()
Niet gezien bij de daily ?quote:
OK, bedankt... Ik heb gisteren een tijd zitten piekeren maar kon niet op een goed Duits woord ervoor komen... Maar Jammerhorn is een mooie, dat is precies het woord dat ik zocht...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:02 schreef trollie67 het volgende:
[..]
droeftoeter=jammerhorn
iemand die klagt,zelfmedelijden heeft en denkt alles en iedereen is tegen hem/haar
de naam jammerhorn komt von...als je in een horn blast(een horn is een muziekinstrument,vaak gebruikt in muenchen,beieren,oostenrijk)komt het veel harder eruit,soms over kilometers te horen,en dat willen mensen die klagen nu maar graag
En dan heb je ook het woord truebsal blasen..dat heet dus bedroeft zijn,of je aan je droevenis overgeven,het ligt er aan in welke situatie het gebruikt wordt
ik denk dat jij deze bedoelt,zo zou je het uit het nederlands echt bijna wordelijk vertalen
Ze is echt dom, doen alsof hou je geen 3 maanden vol, of hoelang zitten ze nu in dat huisquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ingrid van mag mij winnen, zij speelt het spel echt, lekker doen alsof je dom bent ....
op bepaalde vlakken komt ze dom over omdat dat onderwerpen zijn die haar niet interesseren.. dingen die haar wel interesseren weet ze genoeg over te vertellen ...daarnaast vindt ik haar heel sociaal (s)netjes ...en eerlijk...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze is echt dom, doen alsof hou je geen 3 maanden vol, of hoelang zitten ze nu in dat huis
heb geen werkende stream nu ... dus neen ...quote:
Of Rayo, die speelt het spel ook, maar houdt ook alles in de gatenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Leon staat tweede...pfff zelfs boven Ingrid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:46 schreef beequeen het volgende:
Goedemiddag, Leon heeft nog 15 min de tijd om iemand te laten schrikken. Hij mag wel opschieten.
![]()
Rayo ver aan kop. Mooi.Wel vreemd, Leon 2e.
http://community-world.de/thread.php?threadid=4825
Edit: en toen stond mijn stream stil.![]()
Half uurtje, max. Inge nervt op dit moment, echt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:07 schreef akveor het volgende:
Het zal duren zolang de batterijen op zijn... nog een uurtje.... max....
Owwwwwwwwww vandaar...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:34 schreef beequeen het volgende:
Daggi vertelt gewoon haar geheim. Tsja, het zal wel.
Wie gaat buzzern?
Edit: ze stond dus niet op de buitenkant van het bier-etiket maar aan de binnenkant.![]()
was ff aan het kokkerellen http://de.justin.tv/01_betzemadel#/w/1642648688quote:
Dankjewel snetje.quote:
Maar hij mocht toch niet alleen BOOOOEHHHH zeggen? En dat deed hij wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:00 schreef snetje het volgende:
het is Leon toch wel goed gelukt om er 3 te laten schrikken
Ik zie d'r nu in de jacuzzi.... dan lijkt me een bikini toch best wel handig...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ik word zo niet goed van Jackie. Inge en Daggi lopen in bikini ivm massage en ontharing. Zij heeft geen enkele reden om in bikini te lopen, maar toch. Sneu mens.
Ik ben er weg van, dit is zo niet boeiend. Veel plezier voor de nachtploeg.![]()
volgens mij heeft Ingrid haar zender in de wc laten vallen en moet nu voor straf samen met Jaq de badkamer schoonmaken ... met gepaste kledingquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:22 schreef akveor het volgende:
Ingrid roept iedereen om zich te verzamelen en sich hin zu setzen...
[ afbeelding ]
Damn nu heb ik het gemist.... schoonmaken oid?
Ja dat die zender in de plee was gepleurd was me ondertussen wel duidelijk....quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:28 schreef snetje het volgende:
[..]
volgens mij heeft Ingrid haar zender in de wc laten vallen en moet nu voor straf samen met Jaq de badkamer schoonmaken ... met gepaste kleding
Nou, ik ben benieuwd... Las op BBfun dat hij getwitterd heeft dat hij om middernacht paraat moest staan... Beul ze maar eens goed af...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:24 schreef beequeen het volgende:
Vannacht om 24.00 uur komt de drilli weer. Ik ga daar echt niet op wachten.
Ze zitten nu aan de rode wijn dus de nachtstreamers kunnen lachen. Osvaldo, snetje, Roevka en Tegengas wens ik alvast veel plezier.![]()
Vanavond niet volgens mij... Maar ik heb eerst naar BB UK zitten kijken en kan dus iets gemist hebben... Zou kunnen, maar...quote:
Goede nacht... Ben benieuwd... Hopelijk geen slappe hap, laat ze maar zweten...quote:
Hij is vrij mild, vorige keer begon beter .....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:22 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Goede nacht... Ben benieuwd... Hopelijk geen slappe hap, laat ze maar zweten...
Ah verdomme, dat ik dat nu net gemist hebquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Zit je te wachten op de drill-instructor gaat Rayo verhalen vertellen in de slaapkamer... Hij is nu al 3 kwartier bezig over engelen en witte en zwarte energie enzo...
Sorry dat ik het niet preciezer kan beschrijven maar ben niet zo thuis in deze materie... Heb geen idee waar hij het over heeft, sorry...
Edit: Eindelijk uitgepraat, ze gaan nu proberen te slapen...
Ik ook .....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ergens ben ik toch wel blij, dat ik hier lekker met mijn biertje zit te
kijken en zelf niet mee hoef te doen...
Maar ze hebben nu wel respect voor hem, niemand die wat durft te zeggen... En dit is best wel zwaar...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die heeft er echt zin in .......![]()
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, helaas al weer over zo, zo voorbij die dertig minuten ......quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:46 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik ben positief verrast door Benny, die doet zonder klagen leuk mee... Toch niet zo'n watje als hij er uitziet...
Eerst nog even in het zwembad...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, helaas al weer over zo, zo voorbij die dertig minuten ......
[ afbeelding ]
Yep, was weer leuk .....quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:49 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Eerst nog even in het zwembad...
Nee, nog niet, eigenlijk nog nooit gekeken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heb je het Celebrity BB UK topic al ontdekt??? Ga je dat ook volgen???
Dat is de moeite waard!!! En duurt maar 3 weken, om de paar dagen weer nominaties etc. Helaas alleen geen stream...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 01:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, nog niet, eigenlijk nog nooit gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |